20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]  (Lest 17436 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]
« Svar #90 på: 29. Aug. 2007, 23:13 »
Deilig å se!:) Lurer på hvordan vår unge spanjol klarte seg??

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]
« Svar #91 på: 29. Aug. 2007, 23:14 »
Trenger sikkert litt tid på seg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]
« Svar #92 på: 29. Aug. 2007, 23:27 »
« Siste redigering: 29. Aug. 2007, 23:29 av Jewlnufcfan »
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]
« Svar #93 på: 30. Aug. 2007, 01:09 »
Trenger sikkert litt tid på seg.

Ja, vi har jo god erfaring med spanjoler som trenger litt tid.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]
« Svar #94 på: 30. Aug. 2007, 01:35 »
FAEN, emre skadet igjen, hva faen er det med han? lille spire. www.nufc.co.uk
lt;3 Newcastle <3

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]
« Svar #95 på: 30. Aug. 2007, 16:44 »
fy faen for en krempassning av Ameobi.  Var bra løp av owen, og enkelt og sette den inn. Godt at Oba kommer iinn og skårer et vakkert mål.

Zogbia har vært vår beste spiller så langt i sesongen. Håper han fortsetter utviklinga. Blir meget spennende og følge ham fremover.  Ellers er det verdt å merke seg at det var Taylor og Cacapa som startet i midtforsvaret. De fleste hadde vell trodd på Roz og Cacapa?   Det gjorde iallefall jeg. Bra at Allardyce fortsetter å spille med Taylor.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]
« Svar #96 på: 30. Aug. 2007, 18:09 »
Tja, synes Rozehnal har vore lant betre enn Taylor i sesongopninga.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]
« Svar #97 på: 30. Aug. 2007, 19:23 »
jeg er enig, men tror han kommer til å vokse stort i løpet av sesongen. Roz kommer kanskje til å føle at det er litt urettferdig da.. 

Men det kan også hende at Allardyce planlegger å bruke Cacapa og Roz i helga. At han bare lot Taylor spilel for å få enda mer kamperfaring siden han skal sitte på benken i helga.. jeg vet ikke. bra med konkuranse iallefall.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]
« Svar #98 på: 30. Aug. 2007, 19:34 »
Jeg tror vel det er mer sannsynlig at Roz og Taylor spiller i helga, som de har gjort mot Bolton, Villa og Boro. Jeg ser ikke helt hvorfor Cacapa skulle gå inn i laget plutselig, etter 90 minutter mot Barnsley.

Hvorfor skulle det være urettferdig for Roz at Taylor kommer til å blomstre i løpet av sesongen? Roz har allerede vist hva han duger til, og kommer sikkert ikke til å bli dårligere utover i sesongen han heller. Og Cacapa er såpass god at bare én av våre tre fremste stoppere blir skadet, så skal vedkommende få det veldig tøft med å vinne tilbake plassen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]
« Svar #99 på: 30. Aug. 2007, 20:53 »
Husk at Roz enda tilvenner seg PL! Han kan bli STOR spør du meg, ut fra early signs. Virker rett og slett bunnsolid, samtidig som han er en spillende stopper,  han er god med ballen i beina og i driv fremover. Roz kan bli en yndling!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]
« Svar #100 på: 30. Aug. 2007, 21:37 »
Husk at Roz enda tilvenner seg PL! Han kan bli STOR spør du meg, ut fra early signs. Virker rett og slett bunnsolid, samtidig som han er en spillende stopper,  han er god med ballen i beina og i driv fremover. Roz kan bli en yndling!

Helt enig. Rozehnal har vært svært god mtp at han er helt ny i klubben. Han og Taylor kan bli fantastiske sammen.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]
« Svar #101 på: 30. Aug. 2007, 23:25 »
Godt å se Owen på scoringslista igjen, og ennå har jeg ikke engang lest\hørt noe om at han skadet seg igjen igår.

Håper det er nå han skal holde seg såpass skadefri at han kan spille seg i form og prestere litt stabilt over iallfall en litt lengre periode og begynne å motbevise sine hardeste kritikere (alà undertegnede f.eks). For selv om det betyr at jeg må spise i meg ordene min så vil det fortsatt glede meg!

Er det forresten kommet noen rapporter om hvordan "oksen vår" gjorde det igår?

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Onsdag 29/08 Newcastle - Barnsley [Ligacupen]
« Svar #102 på: 30. Aug. 2007, 23:29 »
Husk at Roz enda tilvenner seg PL! Han kan bli STOR spør du meg, ut fra early signs. Virker rett og slett bunnsolid, samtidig som han er en spillende stopper,  han er god med ballen i beina og i driv fremover. Roz kan bli en yndling!

Veldig enig med deg her Kristoffer! Rozenhal har gjort en god figur til nå og skal forhåpentligvis bare bli bedre. Og det jeg kanskje liker best av alt er at han er en "spillende stopper" som du skriver. Han kan mer enn bare være enn bauta der bak og måke den ballen til helvete vekk. Kanskje ikke like offansiv som en viss Albert, men det er vel også like greitt. Hadde vært en drøm om Rozenhal kunne spilt seg opp på det samme nivået som Màrquez viste i Barcas gullsesong (2005/06) (sammenligner med ham fordi han også er en "spillende stopper").