20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+  (Lest 36612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #15 på: 28. April 2007, 09:31 »
Haha, samma her
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Captain Scott

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 421
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #16 på: 28. April 2007, 12:43 »
som sagt starter sannsynligvis Owen mot Reading. Jeg har både en god og en dårlig følelse.
Forventet lagoppstilling:
Given
Solano Taylor Bramble Carr
Milner Butt/Parker Emre N'Zog
Owen Martins
Howay the Lads!

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #17 på: 28. April 2007, 14:35 »
Hvordan er det egentlig med Given og Parker til den kampen her?
Noen steder leser jeg at de ikke kan spille,andre steder spår dem i startoppstillingen. Noen som har fakta?
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Farmer86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 55
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #18 på: 28. April 2007, 16:21 »
etter det jeg har skjønt så er parker aktuell men ikke helt sikker, given tror jeg ikke starter, blir nok desverre harper, han er for dårlig, kan de ikke spille med krul!

Captain Scott

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 421
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #19 på: 29. April 2007, 01:00 »
Gi Krul sjansen!
Han har vist sitt potensial. Han har vist sine fantomredninger mot Palermo! Han taklet presset bra! Så, hvorfor ikke?
Jeg føler meg faktisk tryggere med Krul mellom stengene enn med den ustabile Harper.

GI KRUL SJANSEN!!!
Howay the Lads!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #20 på: 29. April 2007, 02:42 »
Greit at Harper har vært noget ustabil i år, men jeg vil ha meg frabedt at vi klager på hans prestasjoner. Han er utrolig lojal, og kunne antakeligvis spilt fast i halvparten av dagens PL lag.

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #21 på: 29. April 2007, 03:10 »
Gi Krul sjansen!
Han har vist sitt potensial. Han har vist sine fantomredninger mot Palermo! Han taklet presset bra! Så, hvorfor ikke?
Jeg føler meg faktisk tryggere med Krul mellom stengene enn med den ustabile Harper.

GI KRUL SJANSEN!!!

Hør hør!!! Jeg vil se mere av krul.. Tror han er sulten på å vise mer av seg.

Men Harper ustabil?? Ikke så enig
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #22 på: 29. April 2007, 03:34 »
Er ikkje Krul skadet?
Newcastlesupporter siden 1992

Captain Scott

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 421
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Howay the Lads!

Farmer86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 55
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #24 på: 29. April 2007, 22:02 »
Greit at Harper har vært noget ustabil i år, men jeg vil ha meg frabedt at vi klager på hans prestasjoner. Han er utrolig lojal, og kunne antakeligvis spilt fast i halvparten av dagens PL lag.

han er lojal jeg vet det, men nå er det på tide at han spiller fast på et annet lag, han er for dårlig for oss!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #25 på: 29. April 2007, 22:34 »
Greit at Harper har vært noget ustabil i år, men jeg vil ha meg frabedt at vi klager på hans prestasjoner. Han er utrolig lojal, og kunne antakeligvis spilt fast i halvparten av dagens PL lag.

han er lojal jeg vet det, men nå er det på tide at han spiller fast på et annet lag, han er for dårlig for oss!

Han er absolutt ikke for dårlig for oss! Han er nesten for god til å sitte på benken for et lag som ender på nedre del av PL!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #26 på: 29. April 2007, 23:03 »
Jeg er 100 % enig, få bort harper, og sett krul inn som 2.keeper. Harper er oppskrytt. Han er riktig nok veldig lojal. Men hva hjelper det når det er krise bak der med han som vokter av buret. Given og Harper i mål er forskjell på seier og tap. Og etter det harper har vist frem i år syns jeg han kan gå.. og vi kan satse på tim som 2.keeper. La gutten utvikle seg så har vi nok en stjerne keeper.

Farmer86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 55
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #27 på: 29. April 2007, 23:29 »
Han er absolutt ikke for dårlig for oss! Han er nesten for god til å sitte på benken for et lag som ender på nedre del av PL!
[/quote]

han er nok god nok for et lag som ender på nedre halv del av PL, men er vi et slikt lag???? NEI!
Ut med harper, inn med krul som 2.keeper!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #28 på: 29. April 2007, 23:34 »
han er nok god nok for et lag som ender på nedre halv del av PL, men er vi et slikt lag???? NEI!

Se på tabellen, gutt.. Og se på tabellen de siste årene! Vi har havnet på rundt 10-15. plass i flere år i det siste..


NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #29 på: 30. April 2007, 12:55 »
Se på tabellen, gutt.. Og se på tabellen de siste årene! Vi har havnet på rundt 10-15. plass i flere år i det siste..

Vi har havnet på en plass mellom 10-15 èn gang de siste fem årene, nemlig for to sesonger siden (14.). Ellers har vi havnet på plass nummer 4, 3, 5 og 7.

Har faktisk stor tro på poeng i dag mot Reading. Får vi poeng skal vi være fornøyde. Reading er nemlig et meget godt lag og har overrasket stort i år. Men jeg tror hele laget har fått en boost av at Michael Owen og Shola Ameobi er tilbake, og det vil hjelpe laget til poeng, kanskje til og med seier. Hadde vært artig og sett Owen fra start i dag, men det skal vel litt mye til for det vil jeg tro. Ameobi og Martins fra start, og Owen bytter med Ameobi etter 60 min.