20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1  (Lest 35590 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #15 på: 13. Nov. 2006, 20:42 »
Håper på dette laget.

----Given----
Carr-Taylor-Ramage-Bernard

Milner-Parker-Emre-Duff

Sibierski-Martins

Kommer til å bli tøft,men nå må gutta vise hva de er lagd av.

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #16 på: 14. Nov. 2006, 15:57 »
Jeg håper på dette laget, men tviler sterkt på at det skjer.

-------Given-------
Carr---Taylor--Moore---Ramage
Milner/Dyer---Parker--Emre---Duff
----------------N'zogbia/Luque-------
------Martins------------------

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #17 på: 14. Nov. 2006, 16:25 »
Som følge av Roeders twisted mind, blir laget slik på Emirates;

Given(Harper hvis Given ikke er klar)
------------------------------------------------
Carr
Moore
Taylor(Bramble bombe?)
Ramage!(Hvor er Bernard?)
--------------------------------------------------
Milner (evt. Dyer hvis han er 100 % fit)
Parker
Butt(Hvor er N`Zogbia?)
Duff
---------------------------------------------------
Sibierski (Hvor er Luque?)
Martins(Rossi, hvis ikke Martins er klar)

De med fet skrift regner jeg som sikre.


Sad but true!  :roll:  :shock:
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #18 på: 14. Nov. 2006, 16:42 »
Emre må stå over pågrunn av for mange gulekort. :cry:

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #19 på: 14. Nov. 2006, 17:40 »
Sibierski ble jo småskadet sist kamp, og Ameobi er garantert ute. Da står vi igjen med Rossi, Martins og Luque som alternativer på topp. Roeder har dog ett 4 alternativ i ermet, nemlig Duff. Kanskje også Dyer?

Men poenget mitt er, Luque MÅ SPILLE I DENNE KAMPEN. Man kan ikke kaste "The Invisible Scum" til slakt til Arsenal forsvaret. Toure og Gallas får små problemer med å ta seg av Seppe Rossi. Luque derimot er kraftigere og har bedre plasseringsevne, samt målteft og teknikk av rang. Dessuten er han allsidig, og kan brukes som venstreving, spiss, høyreving? og offensiv midtbane om nødvendig.

Egentlig er det jo ingen mening å ta opp dette temaet en gang, siden Roeder hater Luque. Men tar det nå opp likevel, kanskje fordi jeg har en liten feeling om at han kommer til å få spille på lørdag.

Det er trist, og tungt å svelge, men Luque forlater Newcastle i januar. Dette kommer av en eneste grunn: Glenn Roeder.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #20 på: 14. Nov. 2006, 18:31 »
eg er glad for at Emre ikkje spiller mot Arsenal, han stopper opp spillet for mye og ikkje har han hatt noen bra gjennombruddspasninger i år heller, Zog eller Dyer ved siden av Parker er bedre
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #21 på: 14. Nov. 2006, 19:24 »
Sitat fra: "Fredrik"
Sibierski ble jo småskadet sist kamp, og Ameobi er garantert ute. Da står vi igjen med Rossi, Martins og Luque som alternativer på topp. Roeder har dog ett 4 alternativ i ermet, nemlig Duff. Kanskje også Dyer?



Har ikke Roeder hintet til at Ameobi kan spille denne også? Mener å ha lest det et sted...

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #22 på: 14. Nov. 2006, 20:11 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "Fredrik"
Sibierski ble jo småskadet sist kamp, og Ameobi er garantert ute. Da står vi igjen med Rossi, Martins og Luque som alternativer på topp. Roeder har dog ett 4 alternativ i ermet, nemlig Duff. Kanskje også Dyer?



Har ikke Roeder hintet til at Ameobi kan spille denne også? Mener å ha lest det et sted...


Det ville i såfall blitt tidenes værste treneravgjørelse. Det er på grensen til forkastelig. Man kan ikke ustraffet benytte invalide spillere som har store skader! Man kan ikke tyne ut kamper av spillere! Bare fordi Roeder har fått for seg at Ameobi plutselig har blitt lagets viktigste brikke, så kan han ikke starte med en spiller som skulle ha ligget i en sykeseng på nærmeste sykehus.


Og en annen ting som jeg lurer på. Hvor i helvete blir det av Olivier Bernard? Er han også en av Roeders hatobjekter ? Altså, nå har Bernard trent seg opp i 3 måneder, han har spilt opptil flere reservelagskamper og diverse andre kamper, men når skal han begynne å ta del i A-laget? Han er da MEEER en god nok til å fylle venstrebacken hos Newcastle! Hvor lang tid skal man egentlig bruke for å trene seg opp? Er dette ett av Roeders syke treningsprogrammer, eller er det bare faenskap fra Roeders side ?

Jeg NEKTER å tro at Bernard ikke er fit for fight i skrivende stund, hvis han ikke er skadet da...

Hvis han ikke blir å finne i startelleveren eller på benken mot Arsenal, så har jeg store vanskeligheter med å forstå hva som skjer bak kulissene!

Noen som har litt info, eventuelt inside info om Bernard, og om han kommer til å spille mot Arsenal kommende helg ?

Jeg håper nå i hvertfall inderlig at gode gamle Olivier blir å se i svart-hvitt nok en gang....

 :roll:
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #23 på: 14. Nov. 2006, 20:34 »
Aner ikke hvor det blir av Bernard. Tipper han aldri har vært tiltenkt en fremtredende rolle i laget, men ble heller kjøpt for å bøte på en pinlig sommer på overgangsmarkedet.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #24 på: 14. Nov. 2006, 21:10 »
Stemmer at Roeder har hintet om at Ameobi spiller mot Arsenal, så det vil ikke overraske meg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #25 på: 14. Nov. 2006, 22:17 »
Sitat fra: "kesse"
Aner ikke hvor det blir av Bernard. Tipper han aldri har vært tiltenkt en fremtredende rolle i laget, men ble heller kjøpt for å bøte på en pinlig sommer på overgangsmarkedet.


Så sant så sant.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #26 på: 15. Nov. 2006, 14:36 »
UF UFF, blir nok et stor tap !

Men i det siste har vi jo sagt hele tiden NÅ MÅ VI VINNE, men nå tenker de fleste, unngå å tape med flere enn 2 mål ! Ikke slipp mål de første 5 min osv..KANSKJE vi får oss enn overraskelse. For det kan ikke bli verre i hvertfall! Hvis vi ikke taper 9-0 3 røde kort og mange skader :(  :D Og det tviler jeg

Blir en morsom kamp ii hvertfall,hhaha. Skal vi se hvor taktisk Roeder er :D haha
ax

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #27 på: 15. Nov. 2006, 15:12 »
Jeg håper på dette laget:

Given / Harper
Solano -  Taylor - Moore - Ramage
Milner - Dyer - Parker - N'Zogiba
Martins Sibierski

Faktisk har CARR vært så dårlig i det siste at jeg setter solano der :)

EDIT: Takk til Fredrik! (Emre er suspendert ja). Da blir det nok sibierski ved siden av Martins.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #28 på: 15. Nov. 2006, 15:27 »
Sitat fra: "MaKo"
Jeg håper på dette laget:

Given / Harper
Solano -  Taylor - Moore - Ramage
Milner - Dyer - Parker - N'Zogiba
                     Emre
Martins

Faktisk har CARR vært så dårlig i det siste at jeg setter solano der :)


Emre er suspendert ja
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Arsenal - Newcastle 18.11.06 C+Sport1
« Svar #29 på: 15. Nov. 2006, 18:38 »
Stemmer :) Det glemte jeg helt!
Da blir det nok desverre Sibierski ved siden av Martins...