20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dametråden  (Lest 446245 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #570 på: 30. Okt. 2011, 23:49 »
Men i helvette da NeN.
Gjør hva f du vil, men spam ikke ned forumet med forsvar av sex med jenter under den seksuelle lavalder!!
Om du driver med dette i Granadan din, det driter jeg egentlig i, jeg vil bare ikke vite det.

Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan du kan forsvare disse handlingene med at hun "ser eldre ut"... Get real

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #571 på: 30. Okt. 2011, 23:57 »
Men i helvette da NeN.
Gjør hva f du vil, men spam ikke ned forumet med forsvar av sex med jenter under den seksuelle lavalder!!
Om du driver med dette i Granadan din, det driter jeg egentlig i, jeg vil bare ikke vite det.

Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan du kan forsvare disse handlingene med at hun "ser eldre ut"... Get real

Post heller bilder du, en og tenke på noe du aldri har sjangs og forstå.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #572 på: 31. Okt. 2011, 00:04 »
Forstå? Du tar så ting ut av sammenheng. "Hjernavaska av samfunnet, undertrykker følelser, roboter av samfunnet"

Hva har det med å ikke tenne på småjenter å gjøre?:P

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #573 på: 31. Okt. 2011, 00:05 »
Definer småjenter.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #574 på: 31. Okt. 2011, 00:08 »
At folk gidder å diskutere pedofili med en som synes det er OK å være sammen med en 14 år gammel jente som 20-åring overrasker meg faktisk.  :)

Blir litt som å diskutere rasisme med Tore Tvedt.

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #575 på: 31. Okt. 2011, 00:13 »
Ja akkurat, plebUTG, er du virkelig seriøs?  hva var gærnt der, hvis jeg virkelig er den eneste som ser det så var det vel flere søppelsekker som var tredd over hodet på dere, jisses den tok kaka, visste ikke at det sto så dårlig til, nå er jeg sjokka, forklarer jo en del da.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #576 på: 31. Okt. 2011, 00:15 »
Ja Pleb, du har en søppelsekk på hodet som ikke liker underutviklede jenter i puberteten.

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #577 på: 31. Okt. 2011, 00:16 »
Hehe, Noreng, stopp nå :)  :-[
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #578 på: 31. Okt. 2011, 00:19 »
Forstå? Du tar så ting ut av sammenheng. "Hjernavaska av samfunnet, undertrykker følelser, roboter av samfunnet"

Hva har det med å ikke tenne på småjenter å gjøre?:P

Du har virkelig ikke forstått noe som helst, det har alt med det og gjøre.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #579 på: 31. Okt. 2011, 00:20 »
Forklar meg da vel :)

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #580 på: 31. Okt. 2011, 00:24 »
oh, jeg kan bare ikke forklare det på 123, blir så mye og skrive, for så bare og bli ledd av deg som allerede har bestemt deg for hva du mener uansett hva jeg sier.

Og jeg orker ikke og irritere Bjørni som tydeligvis mener jeg spammer.

Intressen i og kanskje høre en litt uvanlig mening er ikke populært her, men så er jo vi Fotball fans, sier jo litt om jeg er på feil forum, høhø.

Bjørni, istedenfor og rage så post heller bilder her, ignorer meg, så slutter jeg, men klarer ikke når noen stadig kommer med noe jeg bare må svare på. :)
« Siste redigering: 31. Okt. 2011, 00:30 av NeN »
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #581 på: 31. Okt. 2011, 00:25 »
oh, jeg kan bare ikke forklare det på 123, blir så mye og skrive, for så bare og bli ledd av deg som allerede har bestemt deg for hva du mener uansett hva jeg sier.

 :'(
Same old Shearer, always scoring!

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #582 på: 31. Okt. 2011, 00:28 »
Den er grei. Da poster jeg noen bilder istedet :)

Snakker vi om fine damer, er det jo en shame at Lyndsy Fonseca ikke har blitt med.
Kjent fra kvalitetsprosjekter som Kick-Ass og How I met your mother, og ikke minst Frustrerte Fruer :)





Perfekt? ja

« Siste redigering: 31. Okt. 2011, 01:05 av Noreng »

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #583 på: 31. Okt. 2011, 00:34 »
En siste melding for min del angående dette surret.

Jenter i 13-14-15-16 års alderen har ikke fullutviklet vurderingsevnen sin. Viser seg gang på gang på gang at jenter i den alderen gjør ting de senere angrer på. Jomfrudommen f.eks er en skjør ting for mange jenter og da blir det feil at de skal angre hele livet sitt på at den blei tatt av en retard med volvo 240 i midten av 20åra som bare var kåt en kveld. (Før du sier noe, nei den var ikke siktet mot deg, bare generelt).
 
VURDERINGSEVNE eller mangel på vurderingsevne er nøkkelen her. Derfor(og såklart andre grunner) burde ikke "voksne" menn date jenter i den alderen IMO.


Over til det vi er her for : Kvalitet Noreng:) Rett og slett kvalitet
Same old Shearer, always scoring!

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #584 på: 31. Okt. 2011, 00:34 »
oh, jeg kan bare ikke forklare det på 123, blir så mye og skrive, for så bare og bli ledd av deg som allerede har bestemt deg for hva du mener uansett hva jeg sier.

 :'(

Ja sorry Cheik, du må nok bare grine inatt du :)

Noreng, tja, kan jo diskuteres om hun er det.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)