20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dametråden  (Lest 445832 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #495 på: 30. Okt. 2011, 15:29 »
Redd? Tror du tar dette litt feil. Er bare flesteparten som er enige om at de ikke vil ha damer som går i 9.

Skjønner ikke hvorfor du tar deg så nær av dette.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #496 på: 30. Okt. 2011, 15:31 »
Har du ei dame på 14 kanskje, NeN?

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #497 på: 30. Okt. 2011, 15:33 »
Har du ei dame på 14 og er over 18, må jeg bare beklage. Det jeg mente var at FOR MEG, i min bok, så er det uaktuelt som myndig og være sammen med noen på 14, men kjør på hvis du vil NeN, dømmer ingen for det.


NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #498 på: 30. Okt. 2011, 15:34 »
Ja noreng, det er synd at det er blitt sånn, at dem to er ilag er jo alldeles ikke pedofilt, og ikke særlig uvanlig heller, enda mer vanlig er jo at dem har sex, trenger jo ikke og tenke forhold med engang, hva skjedde med Friends with benefits liksom. og hvis noen tror det ikke skjer så kanskje man skulle ta av søppelsekken man har over hodet.

Sånn er det, enten DU vil det eller ikke :)

SAMMEN? hvorfor er det hele tiden det som er i fokus, å være sammen og sånt tull? som om vi har sjangsen på de jentene vi poster her uansett, så dere ville ikke knulle dem hvis dere ikke kan være sammen med dem`?  voivoi
« Siste redigering: 30. Okt. 2011, 15:36 av NeN »
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #499 på: 30. Okt. 2011, 15:35 »
Har du lyst på barneglufse, kjør på for min del:) Da legger vi den diskusjonen død

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #500 på: 30. Okt. 2011, 15:41 »
Min dame er 19, men når vi ble ilag så var ho 14 ja, da var jeg 20, og jeg må si at jeg har sett at hun er som oftest litt smartere enn de fleste på hennes alder, når hun var litt yngre.
men i stor grad nå og.

Når hu enda ikke var nådd og bli fylt med søppel i hodet, med dagens idiot boks som servere stort sett dritt hele tiden er det bra og verne seg mot den boksen så fort som mulig
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #501 på: 30. Okt. 2011, 15:49 »
Leste den siste setninga di opptil ti ganger uten å forstå den, beklager!

Okey, det er ikke pedofili, men blir i prinsippet sett ned på og i mange tilfeller kriminelt hvis det er noe seksuelt med i bildet. Men kjærlighet kan jo forekomme med slike aldersforskjeller også....

I min bygd er dette et kjent fenomen blant rånerne som oftest har med seg småjenter i bilene sine.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #502 på: 30. Okt. 2011, 15:52 »
I min bygd er dette et kjent fenomen blant rånerne som oftest har med seg småjenter i bilene sine.

Sånn er det her og. Lørdagskveldene uttafor Esso'n er det mang en volvo 240 fylt av 13 år gamle jenter, og en tafatt 22 åring i forsetet med Basshunter på anlegget.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #503 på: 30. Okt. 2011, 15:55 »
Det er selvfølgelig slik også her oppi nord. De kara som blir igjen i bygda ender ofte opp med slike yngre jenter - men samtidig forlater også disse jentene kara når de blir eldre og selv flytter vekk derifra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #504 på: 30. Okt. 2011, 15:56 »
Hva er galt med det da Noreng?  og hva er galt med Basshunter? bare at det ikke er din musikk smak.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #505 på: 30. Okt. 2011, 15:58 »
Herregud, stikk og ta deg en ronk i steden a NeN. Nå blir det bare for dumt.

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #506 på: 30. Okt. 2011, 15:59 »
Nå kan ikke du kristoffer si at det ER sånn, forlater?  der igjen, hvorfor er det da plutselig forhold det blir snakk om når vi snakke om unge jenter?  øøeh jeg kunne ikke vært sammen med en så ung jente øøeh
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #507 på: 30. Okt. 2011, 16:02 »
Hvorfor blir det for dumt? fordi du føler at du forstår meg på en måte, men er redd for og innrømme det for deg selv?  trenger ikke og runke jeg.
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #508 på: 30. Okt. 2011, 16:03 »
Fordi jeg føler at jeg forstår deg? ;D Nei, dessverre så forstår jeg overhode ikke deg og dine tanker. En gutt på 20 og en jente på 14 er bare kvalmt og ekkelt i mine øyne.

NeN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 138
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #509 på: 30. Okt. 2011, 16:05 »
Gratulerer, du er herved erklært komplett hjernevasket.  :clap:
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)