20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea vs Newcastle 2.Mai og Newcastle vs Man City 6.Mai  (Lest 10731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Legend09

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 13
  • "Newcastle girls are all dogs" - Shepherd
    • Vis profil
Jeg og noen Arsenal supportere planlegger en tur til London den 2.Mai for å se Chelsea vs Newcastle, Arsenal vs Norwich den 5.Mai for så å ta flyet til Newcastle etter kampen for å se Newcaste vs City på Søndag 6.Mai!

Latterlig billig å reise fra Rygge, og kampbilettene ligger på rundt 1100 - 1300 NOK! Dette er gjennom www.ticket2.com, er det noen som har erfaring med disse? Forsøkte først å kjøpe gjennom nufc.co.uk men ser ut til at man må ha season ticket for å få forkjøpsrett?

Noen flere som skal over? Begynner å bli mange år siden jeg var over nå, og nå trenger Newcastle oss i to svært vanskelige kamper! Alle råd og tips settes pris på=)

Ciaö

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Chelsea vs Newcastle 2.Mai og Newcastle vs Man City 6.Mai
« Svar #1 på: 10. April 2012, 10:03 »
Du kan fint få tak i billetter til Newcastles kamp på nufc.co.uk, men virker som det er stor pågang, så ville ikke ventet lenge. Dere må melde dere inn som 12th man members, som vel koster £25 for et år, tror jeg. Da får dere 2 billetter per medlemsskap, og de beste (og dyreste) billettene koster vel £64, så altså er det noen kroner å spare  :fisk:

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Chelsea vs Newcastle 2.Mai og Newcastle vs Man City 6.Mai
« Svar #2 på: 10. April 2012, 10:10 »
Har bestillt flyreise til Newcastle 3-8 mai har tenkt å sjå Nufc-City men ikkje fått tak i billett enda. Kor kjappt blir medlemskapet registrert ? Om ein blir medlem i dag kor lang tid vil det da ta ca før ein kan bestille billett ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Chelsea vs Newcastle 2.Mai og Newcastle vs Man City 6.Mai
« Svar #3 på: 10. April 2012, 10:12 »
Begge deler skal vel gå umiddelbart  :thumbu:

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Chelsea vs Newcastle 2.Mai og Newcastle vs Man City 6.Mai
« Svar #4 på: 10. April 2012, 10:25 »
Nice får registrere medlemskap når eg kommer heim fra jobb då :thumbu:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Legend09

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 13
  • "Newcastle girls are all dogs" - Shepherd
    • Vis profil
Sv: Chelsea vs Newcastle 2.Mai og Newcastle vs Man City 6.Mai
« Svar #5 på: 10. April 2012, 13:23 »
Takker og bukker! =)

To billetter i boks til Newcastle vs City [Milburn Stand-Platinum Club-L2F-O-103] WHOOP WHOOP! :D

MEN, hvordan komme seg på bortekampen mot Chelsea? Ser ut til å kun være seasontickets holder som har første prioritet:s

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Chelsea vs Newcastle 2.Mai og Newcastle vs Man City 6.Mai
« Svar #6 på: 10. April 2012, 14:56 »
Herregud så lyst jeg har å dra. Jeg har eksamen 3. mai og bor 20 min unna Stamford Bridge, tidenes dilemma.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Chelsea vs Newcastle 2.Mai og Newcastle vs Man City 6.Mai
« Svar #7 på: 10. April 2012, 18:20 »
Herregud så lyst jeg har å dra. Jeg har eksamen 3. mai og bor 20 min unna Stamford Bridge, tidenes dilemma.

Du har 3 uker på deg, på å lese som bare faen! Siste dag før eksamen kan det være lurt å benytte til å slappe av og kose seg litt. Med f.eks en fotballkamp:)
Same old Shearer, always scoring!

Christian

  • Gjest
Sv: Chelsea vs Newcastle 2.Mai og Newcastle vs Man City 6.Mai
« Svar #8 på: 10. April 2012, 22:03 »
Har bestillt flyreise til Newcastle 3-8 mai har tenkt å sjå Nufc-City men ikkje fått tak i billett enda. Kor kjappt blir medlemskapet registrert ? Om ein blir medlem i dag kor lang tid vil det da ta ca før ein kan bestille billett ?
Har du tenkt å sponse Ashley altså? :p

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Chelsea vs Newcastle 2.Mai og Newcastle vs Man City 6.Mai
« Svar #9 på: 11. April 2012, 19:53 »
Har bestillt flyreise til Newcastle 3-8 mai har tenkt å sjå Nufc-City men ikkje fått tak i billett enda. Kor kjappt blir medlemskapet registrert ? Om ein blir medlem i dag kor lang tid vil det da ta ca før ein kan bestille billett ?
Har du tenkt å sponse Ashley altså? :p

til Benson:  :koko:
Han kom, ble mett og dett var dett....

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Chelsea vs Newcastle 2.Mai og Newcastle vs Man City 6.Mai
« Svar #10 på: 12. April 2012, 17:23 »
Jeg vurderer sterkt å reise over på denne. Må bestemme meg senest imorgen hvis jeg skal ha billetter sammen med toon army. Problemet mitt er at hvis laget jeg spiller på vinner 2.kvalikkrunde så settes første runde mest sannsynlig opp 1.mai og da kan jeg ikke reise. Noen her skal over og ikke har fått tak i billetter enda som evt kan være interessert å kjøpe to billetter hvis det ikke blir tur på meg?
an sparker ikke Bobby Robson??

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Sv: Chelsea vs Newcastle 2.Mai og Newcastle vs Man City 6.Mai
« Svar #11 på: 13. April 2012, 00:42 »
Sendt deg en PM, Abel.
Norwegian blood, Geordie heart

Legend09

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 13
  • "Newcastle girls are all dogs" - Shepherd
    • Vis profil
Sv: Chelsea vs Newcastle 2.Mai og Newcastle vs Man City 6.Mai
« Svar #12 på: 13. April 2012, 12:12 »
Ouch! Nå ligger ikke bortekampen ute på nufc lenger! Betyr det at det er for sent å sitte med toon army, eller var det kun season-ticket holders som hadde forkjøpsrett? (Jeg har forsøkt å kjøpe, men har ikke fungert..)

Noen andre kanaler man kan kjøpe i gjennom? Ser at ticket2.com har mange muligheter, men kjipt å sitte med Chelsea supporterne om det skulle smelle på Stamford! Been there done that ;D

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Chelsea vs Newcastle 2.Mai og Newcastle vs Man City 6.Mai
« Svar #13 på: 13. April 2012, 12:34 »
Jepp, er utsolgt nå. Var kun sesongkortinnehavere som fikk muligheten til å kjøpe.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Legend09

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 13
  • "Newcastle girls are all dogs" - Shepherd
    • Vis profil
Sv: Chelsea vs Newcastle 2.Mai og Newcastle vs Man City 6.Mai
« Svar #14 på: 13. April 2012, 15:51 »
Huffda!! :o
 
Ser livefootballtickets tilbyr away tickets! Noen erfaringer med dem? Eller er det bare å kjøre på? :) Uaktuelt å sitte med Chelsea supportere igjen..! :p
http://www.livefootballtickets.com/english-premiership-chelsea-v-newcastle-united-tickets/london-9216.html