20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ryanair starter flygning til Newcastle fra Moss lufthavn Rygge.  (Lest 12277 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Litt småbitter kjenner jeg :P

Neida, det skal bli konge med en slik rute. Håper interessen er stor, og at denne ruten opprettholdes. Vet at jeg håper å få brukt den 3-5 ganger i året, litt avhengig om jeg drar på andre kamper. Men holder ruta seg, blir det hvertfall 2 turer i året :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Dette var rett og slett fantastiske nyheter!
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Ø.L

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 310
    • Vis profil
Finner ingen billetter der enda, men var på Ryanair sine side og så at de har fått opp Newcastle som et alternativ fra Rygge. Vannvittig bra!
Ble også irritert når Torp ruten ble lagt ned.

Så er det også endel bedre å komme til fra Oslo.
Gleder meg til neste sesong!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Leste en eller annen plass at billettene blir lagt ut for salg 25. februar, men det kommer sikkert ikke før utpå dagen.

Blir vanvittig deilig å slippe tog og overnatting i Edinburgh neste sesong, merker dette bidrar til at jeg gleder meg enda mer til neste sesong.
Synd ikke den ruta kom noen måneder tidligere.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Bor 15min med bil fra Rygge jeg! Æddabædda!! :)

Die bastard die! :D Hvis du er heldige med avgangene så kan du faktisk dra på dagsturer til castle. Litt misunnelig for å si det mildt

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Tidene står nå på ryanair.com. 17:10 fra Rygge fredagen og retur 18.35 fra Newcastle mandagen. Fredagstidspunktet passer perfekt, men skulle gjerne ha hatt en avgang søndags kveld i stedet for mandagen, men jaja, skal ikke klage :)
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Tidene står nå på ryanair.com. 17:10 fra Rygge fredagen og retur 18.35 fra Newcastle mandagen. Fredagstidspunktet passer perfekt, men skulle gjerne ha hatt en avgang søndags kveld i stedet for mandagen, men jaja, skal ikke klage :)

Helvete, er jo et idiotisk returtidspunkt for oss som må videre med fly til midtnorge. Må tilbringe en natt i oslo slik de har satt det opp nå.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Men søndagsavgangen fra Edinburgh er vel ikke så ille. Den går jo kl. 18.25 på søndagen. 1,5 time opp til Edinburgh = no stress, joggedress! For meg vil neste sesongs turer være opp til Newcastle på fredagen og tilbake fra Edinburgh på søndagen.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Dette høres helt perfekt ut! :) Lettet over at returen er mandag, sånn at det passer godt mtp søndagskampene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Men søndagsavgangen fra Edinburgh er vel ikke så ille. Den går jo kl. 18.25 på søndagen. 1,5 time opp til Edinburgh = no stress, joggedress! For meg vil neste sesongs turer være opp til Newcastle på fredagen og tilbake fra Edinburgh på søndagen.

Må fortsatt overnatte en natt i Oslo, selv om jeg tar den fra Edinburgh

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Jeg liker at returen er mandag, enkelt og greit som kø1 nevner her så går man faktisk ikke glipp av en kamp om den blir flytta.
Så prisene vart veldig snille også på de første avgangene hvertfall, ikke at det var uforventa, men det er noen ruter jeg synes ryanair har litt vel stive priser.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Blir spennende å se om de klarer å holde denne ruten oppe, de la jo ned ruten mellom Torp og Newcastle ganske så raskt. Men skal helt klart benytte meg av dette tilbudet til høsten, litt lei av å betale 2000 for å dra til newcastle
Dæven hadde jeg kommet unna med bare 2k så hadde jeg vært i Newcastle LANGT oftere... Er heldig om jeg kommer unna med det dobbelte... ;)

Flott at denne ruten opprettes- mangler bare at widerøe flyr Bodø-Rygge snart da :)

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Bodø - Gardermoen - Edinburgh? Kan ikke være så dyrt? Får dattera mi på besøk med svigerbror. Vi betalte litt under 3000,- t/r Tromsø - Oslo - Edinburgh for begge to.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Det er den jeg har brukt de to siste gangene jeg har vært over, men sist betalte jeg rett i underkant av 4000,- (Men det var i påsketidene). Lenge siden jeg har sjekket priser nå.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Flott at denne ruten opprettes- mangler bare at widerøe flyr Bodø-Rygge snart da :)
Flyr ikke Norwegian Rygge-Bodø?
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP