20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nottingham Forest - Newcastle United fre. 2.12 kl. 20.45 Eurosport Norge  (Lest 15759 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Med karantener og skader tror jeg desember blir en skikkelig drott måned for oss.

Håper vi har noen nye spillere i kikkerten, for nå ligner dessverre situasjonen slik den har vært tidligere hvor alt går i mot.

Nå tap mot to elendige lag og Hull i cupen. Tre tap på en uke er ikke bra nok og jeg frykter vi blir som Norwich nå med en lang rekke med tap.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
 ::)

Var selv veldig negativ etter kampen mot Hull. Men etter å ha lest litt rundt omkring, samt tenkt meg godt om, gjorde vi egentlig en ganske solid match mot Hull. De er i PL, vi er i Championship. Og vi var bortelag. Godkjent innsats der altså.

Blackburn var en katastrofe-kamp, men Championship er ikke noe walk in the park! Beinhard divisjon, hvor vi er den aller største skalpen (hvertfall slik sesongen har utviklet seg!). Så den kampen live, så skal ikke forsvare det tapet. Det var en møkkakamp fra spillerne og støtteapparatet.

Dagens kamp er det bare å drite i å analysere! MEN, og dette føler jeg er ganske viktig, vi har Forest i 45. Delvis med 10 mann! Når vi blir 9, blir det selvsagt for vanskelig. Men vi blir også snytt for en straffe ved Clark (handsen er ikke straffe), samt en scoring av samme mann.....

Hadde vi hatt en ordentlig dommer i dag, så hadde vi vunnet denne! Velger også å skylde en del på Shelvey, selv om jeg mener det var et strengt rødt kort.

Ikke svartmal alt, det finnes lys i de mest håpløse tilfeller (for de som har lyst til å se det)!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Og der var min tid som trådstarter over for en stund....
No fate but what you make

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Tror ikke vi skal svartmale for mye heller. Hadde blitt mer bekymret om Blackburn, Hull og nå Forest hadde rundtspilt oss, men det er ikke tilfellet.
Birmingham H
Wigan B
Burton B
Sheffield W H
Forest H

De neste 5 kampene før vinduet åpner virker ikke avskrekkende heller. Dette skal vi komme fint ut av. Rafa virker dog utrolig fast med sin formasjon. Nå blir jo Shelvey ute noen kamper og da lurer jeg litt på om et forsøk kunne vært 4-4-2 i noen kamper med Gayle og Mitro på topp. Diame-Hayden sentralt og Atsu og Ritchie på kant.. Få inn noen innlegg i boks til crazy man og Gayle. Har Rafa noen gang i Valencia, Liverpool, Napoli eller Chelsea tiden prøvd det?

I januar håper jeg dog på at Shelvey får konkurranse om plassen. Bytter litt mellom å like Shelvey og mislike han. I dag står han ikke høyt i kurs.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Og der var min tid som trådstarter over for en stund....

Oki, min tur neste kamp. Har aldri vært det og kan bringe flax inn her :P

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Shelvey med høgere lønn enn Neymar. Virkelig Ikkje lett å forstå det
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Neymar ligger på £250.000,- i uka, en av verdens best betalte...?

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Shelvey er nok ikkje i nærheten av det Neymar tjener nei. Det er berre tull. Ellers er det gledelig å sjå at resultata gjekk vår veg i dag.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]


Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Supspensjonene på Shelvey og Dummett er trukket tilbake. Bombe. Berre å krysse fingrene for at den godeste dommeren forblir i North Blue/conference. Får ikkje poengene tilbake, men viktig med Shelvey i laget.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Faen meg tragisk nivå på en del av dommerstanden i Championship. >:(
No fate but what you make

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Er godt at FA innrømmer feilene som ble gjort under kampen og trekker tilbake de røde kortene.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Hjelper absolutt på det! Derimot bør Shelvey få en skjennepreken av Rafa.

Men det hjelper så lite på resultatet at de røde kortene annulleres. Håper bare vi tar meg oss den gode første omgangen videre, var mye bra der.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Hjelper absolutt på det! Derimot bør Shelvey få en skjennepreken av Rafa.

Men det hjelper så lite på resultatet at de røde kortene annulleres. Håper bare vi tar meg oss den gode første omgangen videre, var mye bra der.

Enig ang. Shelvey. Føler han til tider har vore veldig heit i toppen i ein del kamper og har egentlig venta på ein situasjon som den i kampen. Skjønner at aggressivitet er ein del av spillet hans, men vi er i ein veldig god situasjonen, så det er absolutt ingen grunn til å miste hodet om ein blir behandlet litt røft, det må ein regne med i Ch.ship. Skjønner at det kan gå litt varmt når eit lag møter motgang, men dette er absolutt ikkje tilfellet for vår del akkurat nå.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.