20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nok et fantastisk innlegg av Mark Jensen  (Lest 4150 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Nok et fantastisk innlegg av Mark Jensen
« Svar #15 på: 09. Des. 2005, 10:20 »
Sitat fra: "DanMan"
Sitat fra: "Joakim"
Vi har null og niks å tape på å sparke Souness nå, og ansette en ny manager i sommer.


Bortsett fra en haug med penger og et enda sterkere rykte om at klubbens ledelse er nådeløs, samt en mulig misfornøyd Emre?

En mulig misfornøyd Emer? Hæh....?

Og haugen med penger: det jeg er redd er at den haugen vi taper blir enda større hvis vi får en dårlig plassering (lignende fjorårets) og går glipp av verdifullt Europacup spill. Da er jeg redd vi kan risikere å tape flere penger. Sier ikke at det absolutt er sånn det er, men at det er verdt å tenke over når det tas avgjørelser om Souness sin fremtid på St.James.
I verste fall er Europacup spillet allerede tapt, og da har jo Souness allrede gjort mer enn nok ugang denne sessongen også!

DanMan

  • Gjest
Nok et fantastisk innlegg av Mark Jensen
« Svar #16 på: 09. Des. 2005, 10:26 »
Europacup er vi aldri garantert, uansett manager, og selv om et bytte (evt ingen manager, som også blir foreslått) kan øke sjansene, er det fortsatt ingen garanti.

Og det er ingen hemmelighet at Emre kommer veldig godt overens med Souness. Han har selv sagt at manageren hadde veldig mye å si når han signerte for oss. Tanken på en manager som ikke liker Emre (eller vice versa) er for meg uholdbar.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Nok et fantastisk innlegg av Mark Jensen
« Svar #17 på: 09. Des. 2005, 13:35 »
Spark Souness og la Shearer være spillende manager frem til sommeren, tror nok de aller fleste spillerne ville vært fornøyd med det.. Greit nok at det er et sjansespill å sparke midt i sesongen, men herregud, hvis Newcastle spiller flere kamper av Villa-kaliber som sist, begynner jeg å grine.. Bare flaks at vi ikke tapte.. For å være ærlig ser jeg ingen ulemper ved å sparke Souness bortsett fra økonomisk ved å kjøpe han løs fra kontrakten..Det er verdt et forsøk hvertfall, frykter nedrykk nesten jeg, Newcastle er helt forferdelige om dagen, og typiske trekk ved et bunnlag som når hele staben av A-lagsspillere er skadet..



Er så jævlig lei av å begynne å glede meg til neste sesong før nyttår!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Nok et fantastisk innlegg av Mark Jensen
« Svar #18 på: 09. Des. 2005, 13:47 »
Vi kan ikke beholde Souness bare fordi Emre elsker han. Vi må tenke lenger enn som så. Kan ikke ta hensyn til en enkelt spiller. Om Shearer evt. skulle ta over som caretaker ut sesongen, så tror jeg ikke det gjør noen skade på Emre. Jeg tror Emre skal klare å overleve selv uten Souness.

Jeg forstår at det er veldig skremmende om en ny manager ikke skulle like Emre. Men en manager skal ikke like bare én spiller, han skal ha ansvaret for en hel spillergruppe, og bør således komme brukbart godt overens med dem alle. Selv om det alltid er noen som faller utenom, Men så lenge Emre gjør jobben sin på trening og i kamp, så tviler jeg på at noen manager har til hensikt å kvitte seg med han. I såfall er vedkommende steine hakke toillat, som det heter på vår dialekt, DanMan.

Også Emre må lære seg at han ikke bestandig kan få sine personlige favoritter som sjef. Inter hadde råd til å sette han på benken. Det har ikke Newcastle. Så dermed skjer nok ikke det med det første.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Nok et fantastisk innlegg av Mark Jensen
« Svar #19 på: 09. Des. 2005, 14:16 »
Sesongen er allikevel ødelagt. Det er ingen vits i å sparke manageren uten at en bedre manager står klar til å overta... Og har vi det nå? Neppe

Ser mange her ønsker seg Shearer som manager. Hva er da plana? At han skal være spillende manager? At Shearer skal lære og vurdere alt som manager i sin første jobb samtidig som han skal gi 100% på banen ser jeg på som vanskelig. Derfor er jeg for å la Souey få være ut sesongen og gi ham sparken da.

Om vi ikke da har noen andre gode alternativ som kan lede klubben fram til sommeren? Kanskje Lee Clark og Shearer i samarbeid?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Nok et fantastisk innlegg av Mark Jensen
« Svar #20 på: 09. Des. 2005, 17:41 »
Jeg vil ikke sparke Souness og sitte igjen med en manager som ikke er noe bedre. Før den tid vil jeg vite at vi faktisk har klar en GOD manager, av ordentlig format, og ikke O'Leary, Bruce, Venables eller andre slike....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Nok et fantastisk innlegg av Mark Jensen
« Svar #21 på: 10. Des. 2005, 15:33 »
Tror nok Shearer hadde klart seg fint jeg, hvertfall frem til sommeren.. Og så kunne i ha funnet en erstater..Shearer har vært kaptein siden Ålesund brant og har lederegenskaper rennende i blodet! tror det hadde vært et friskt pust på St.James Kunne forresten ikke Newcastle ha ansatt Madrid managerewn som fikk sparken, alt er bedre en souness.. Vet ikke så mye om han, spansk fotball følger jeg ikke med på..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Nok et fantastisk innlegg av Mark Jensen
« Svar #22 på: 10. Des. 2005, 16:38 »
Riktignok er Real-jobben den eneste jobben som er mer umulig enn Newcastle-jobben. Men likevel, jeg kan ikke si at Luxemburgo står spesielt høyt på min ønskeliste. Var ikke all verdens til futt i Real Madrid. Så at de trengte en ny manager var ikke vanskelig å se.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Nok et fantastisk innlegg av Mark Jensen
« Svar #23 på: 12. Des. 2005, 13:16 »
Leste lokal avisa i Newcastle når jeg var der i helgen. Der sto det at Souness og Shepard hadde hatt et møte tidligere i uken og der ble det sagt at Souness sitter ut sesongen uansett. Så lenge ikke vi skulle tape resten av kampene og lå ann til å rykke ned.

Så det er nok lite sannsynlig at Souness forsvinner med det første! så da er det vel bare å støtte han!!!:) Å håpe Newcastle kan fortsette slik som de gjorde mot Arsenal!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Nok et fantastisk innlegg av Mark Jensen
« Svar #24 på: 12. Des. 2005, 15:11 »
Forsette som Arsenal kampen? greit nok, men vi kan ikke håpe på rødt kort mot oss i hver eneste kamp.. Skal ikke legge skjul på at jeg tror esultatet hadde blitt noe annet hvis Gilberto ikke måtte gå i dusjen etter 55min spilt... Newcastle rundspilte ikke akkurat Arsenal før dette, og i første omgang..
*Lever fortsatt i håpet om at Souness går og Shearer tar over resten av sesongen*
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...