20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 190788 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Floppen Luque?
« Svar #15 på: 28. Nov. 2005, 12:46 »
Sitat fra: "molala"
Jeg vet det er alt for tidlig å dømme Luques opptreden i newcastle, men eter å ha sett Everton kampen må jeg si at jeg ble enormt skuffet.. hvor har det blitt av farten i denne mannen??? er det snakk om en ny kluivert? skal newcastle nok en gang ha gjort et bomkjøp`?

Skal vi ha like flaks og like dårlig valuta for all lidenskap vi legger i klubben vår, så skal nok denne mannen også vise seg å være en katastrofe...

NÅ er jeg for Souness`avskjed!


Ja la oss dømme han etter 40 minutter på Goodison. At han har vært ute i 10 uker bør ikke ha noe som helst å si på formen. Makan til dårlig spiller skal man lete lenge etter.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

  • Gjest
Re: Floppen Luque?
« Svar #16 på: 28. Nov. 2005, 17:12 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "molala"
Jeg vet det er alt for tidlig å dømme Luques opptreden i newcastle, men eter å ha sett Everton kampen må jeg si at jeg ble enormt skuffet.. hvor har det blitt av farten i denne mannen??? er det snakk om en ny kluivert? skal newcastle nok en gang ha gjort et bomkjøp`?

Skal vi ha like flaks og like dårlig valuta for all lidenskap vi legger i klubben vår, så skal nok denne mannen også vise seg å være en katastrofe...

NÅ er jeg for Souness`avskjed!


Ja la oss dømme han etter 40 minutter på Goodison. At han har vært ute i 10 uker bør ikke ha noe som helst å si på formen. Makan til dårlig spiller skal man lete lenge etter.


Hehe, jeg liker ironien din!

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #17 på: 28. Nov. 2005, 17:30 »
Hehe, bra at folk klarer å se ironien, selvom den var ganske åpenlys her da :)

Enig i at Luque ikke spilte allverden i går, men som andre nevnte før, hvem var det som var gode da, bortsett fra Given, Parker og kanskje Emre og Shearer? det var ikke så mange det nei...

Luque kommer til å bli en stor spiller for oss, men jeg mener også Souness gjør en stor feil da han tar ut Babayaro til fordel for Luque...klarte ikke helt å se noe system etter det jeg...hvorfor ikke gjøre et rent spissbytte? greit, vi skal satse forover når vi ligger under 1-0 for Everton, men likevel...hvor var det Luque egentlig spilte i går da?

For tidlig å dømme, gi mannen en sjanse. Spillere trenger litt tid etter så jævla langt avbrekk!

Luque kommer, mark my words!

Bjørn - kommer for seint
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Floppen Luque?
« Svar #18 på: 28. Nov. 2005, 20:24 »
Som mange har sagt før, det blir håpløst å dømme Luque etter kun 40. min fotball etter 10 uker med skade. Som Souness sa før denne kampen; Gi gutten 4-5 kamper på å komme i form, så skal dere få se hva som bor i han.

Det er jeg enig i, Luque kommer til å spille seg betraktelig opp fra det han viste på søndag. Så jeg har stor tro på at han skal vise seg til å være en av våre bedre spillere denne sesongen  8)

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #19 på: 28. Nov. 2005, 20:27 »
Sitat fra: "Bjørn"
Hehe, bra at folk klarer å se ironien, selvom den var ganske åpenlys her da :)

Enig i at Luque ikke spilte allverden i går, men som andre nevnte før, hvem var det som var gode da, bortsett fra Given, Parker og kanskje Emre og Shearer? det var ikke så mange det nei...

Luque kommer til å bli en stor spiller for oss, men jeg mener også Souness gjør en stor feil da han tar ut Babayaro til fordel for Luque...klarte ikke helt å se noe system etter det jeg...hvorfor ikke gjøre et rent spissbytte? greit, vi skal satse forover når vi ligger under 1-0 for Everton, men likevel...hvor var det Luque egentlig spilte i går da?

For tidlig å dømme, gi mannen en sjanse. Spillere trenger litt tid etter så jævla langt avbrekk!

Luque kommer, mark my words!

Bjørn - kommer for seint


Desverre måtte Baba ut med skade igår, og da ble Luque det naturlige valget.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #20 på: 28. Nov. 2005, 21:47 »
fytti hælvete tenk dere ameobi tilbake fra 10 ukers skadeavbrekk
lt;3 Newcastle <3

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #21 på: 28. Nov. 2005, 21:50 »
Sitat fra: "Doffi"
fytti hælvete tenk dere ameobi tilbake fra 10 ukers skadeavbrekk


Då kunne me heller signert Julius frå dyreparken istede, han hadde gjort samme nytten.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

  • Gjest
Floppen Luque?
« Svar #22 på: 28. Nov. 2005, 22:13 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Doffi"
fytti hælvete tenk dere ameobi tilbake fra 10 ukers skadeavbrekk


Då kunne me heller signert Julius frå dyreparken istede, han hadde gjort samme nytten.


Julius hadde nok skapt mer underholdning enn fortvilelse slik Ameobi hadde forårsaket.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #23 på: 28. Nov. 2005, 23:30 »
Sitat fra: "Doffi"
fytti hælvete tenk dere ameobi tilbake fra 10 ukers skadeavbrekk


Åhh, tenk hvor digg det hadde vært om Ameobi ble skadet i 10uker da :D
Nei,jeg mener egentlig ikke det da!!

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #24 på: 28. Nov. 2005, 23:41 »
Stygt å si det, men det er ikke langt fra hva jeg ønsker. Da hadde Chopra og andre fått prøvt seg. Jeg går nesten så langt at jeg ikke vil se denne Ameobi i drakten mer!

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #25 på: 29. Nov. 2005, 00:57 »
hehe

Synes ikke det er stygt jeg :P kanskje litt og ønske at han skader seg, men faen, for alle oss som har sett han spelle er det vel ingen tvil om at en skade på han hadde gjort at det og se kamper igjen ikke hadde blitt så frustrerende!
lt;3 Newcastle <3

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #26 på: 29. Nov. 2005, 13:46 »
Sitat fra: "plebbster"
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Doffi"
fytti hælvete tenk dere ameobi tilbake fra 10 ukers skadeavbrekk


Då kunne me heller signert Julius frå dyreparken istede, han hadde gjort samme nytten.


Julius hadde nok skapt mer underholdning enn fortvilelse slik Ameobi hadde forårsaket.

Jepp, antageligvis. Men Ameobi er tragisk, å det hjelper ikke gråte over han, så en må bare le (av ham og).

Men å snakke om Luque som en flopp er vel tidlig. Syns han fikk liten tid sammenlignet med for eksempel Amøba.
Nei, jeg belger å ha tro på han, syns så absolutt han gjorde en del bra i sin første Newcastle kamp  som var mot ManU.

DanMan

  • Gjest
Floppen Luque?
« Svar #27 på: 29. Nov. 2005, 14:14 »
Jeg er litt "skeptisk" til Luques touch..han pælmer jo ballen aaltfor langt foran seg, tatt i betraktning farta hans. Likevel er det overhodet ingen grunn til å kritisere han etter 40 min fotball, alvorlig talt. Får han orden på innstillinga si til mer teamvennelig og mer erfaring med engelsk fotball (som er ganske så forskjellig fra den spanske) er det ingen grunn til at Luque ikke skal bli en hit i Newcastle, for egenskaper har han jo!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #28 på: 29. Nov. 2005, 14:51 »
Jeg trur Luques største utfordring vil være å måtte venne seg til at engelskmenn ikke går av veien for å brekke beina dine for å få tak i ballen. Woodgate har jo fått erfare hvordan taklinger du applauderes for i England, blir slått hardt ned på i Spania. Og Luque bør ikke sparke ballen for langt foran seg, da når han den aldri igjen.

Men jeg tror at Luque med litt tid kan lære seg hvordan backene jobber i PL, og lære seg hvordan han skal unngå dem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #29 på: 29. Nov. 2005, 23:43 »
Sitat fra: "Bjørn"


Luque kommer til å bli en stor spiller for oss, men jeg mener også Souness gjør en stor feil da han tar ut Babayaro til fordel for Luque...klarte ikke helt å se noe system etter det jeg...hvorfor ikke gjøre et rent spissbytte?


Må bare komme med en kommentar til det: Jeg har lest og lest om at Souness ønsker seg en venstreback og Bridge er en god kanditat til dette, uten å virkelig se logikken i dette.. Trodde heller vi trengte en ny midstopper enn en bekk.. MEN, på Søndag tenkite jeg; ok nå skal jeg følge litt med på Babayaro her for å skjønne hvorfor vi trenger en type, som Bridge. Skjønte det etter bare noen få minuitter; fy faen babayaro suger!!! Det eneste han fikk til mot Everton var å få et gult kort, en bra hook på Cayhill inne i straffeområdet og en skade!!
Skjønte nesten ikke hvorfor Souness ikke byttet han ut før jeg.. Og siden vi da lå under virket det bsom et smart bytte, Luque-babayaro...

Ang det med Luque som en flopp er det som sagt litt tidlig og jeg har hørt at han er sinnsyk på sitt beste, men allikevel får jeg av en eller annen grunn Maric-vibber.. han var uten tvil den værste spilleren jeg noensinne har sett i en Newcastle drakt.. er ikke sikkert noen husker han en gang, så dårlig var han..(tror det var dalglish som kjøpte han)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...