20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Amady Faye forsvinner i januar....  (Lest 3441 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mads Andre

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Amady Faye forsvinner i januar....
« på: 05. Nov. 2005, 10:22 »
Ser detta blir diskutert på vg nett..noen her som vet noe mere om den saken som kan bekrefte eller ikke?

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116&Group=Fotball+%2D+Engelsk&ThreadID=907335&Thread=Amady%20Faye%20forsvinner%20i%20januar....
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Amady Faye forsvinner i januar....
« Svar #1 på: 05. Nov. 2005, 10:34 »
Det står også en sak om hvor viktig det er å ha en spiller som Amdy Faye i klubben, en spiller som aldri sutrer selv om han blir benket nesten hver eneste kamp.

http://www.newcastle-online.com/nufcviews/amdyfaye.shtml

Mads Andre

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Amady Faye forsvinner i januar....
« Svar #2 på: 05. Nov. 2005, 11:17 »
Ja vet det! men var ikke det jeg lurte på.lurte på om det er noe sannhet i disse ryktene el ikke
*€Newcastle Utd & Vålerenga For Life€*

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Amady Faye forsvinner i januar....
« Svar #3 på: 05. Nov. 2005, 13:06 »
Det var ikke ment som noe direkte svar, men som en tilleggs-informasjon kan du si...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Amady Faye forsvinner i januar....
« Svar #4 på: 05. Nov. 2005, 13:51 »
Vi kunne såklart fått en mye bedre backup enn Faye, men igjen er der vel ingen av disse som er beredt på å benkes så ofte som Faye blir når vi ikke har usannsynlig mange skader.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Amady Faye forsvinner i januar....
« Svar #5 på: 05. Nov. 2005, 14:11 »
Hvis vi hadde kjøpt inn en ung, lovende fyr til å "erstatte" Emre, så går det jo glatt å bruke Faye som erstatning for Parker. Det viktigste er at vi aldri bruker Faye sammen med Parker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Amady Faye forsvinner i januar....
« Svar #6 på: 06. Nov. 2005, 13:48 »
Faye forsvinner i januar mens Aldo kommer. Hadde vært genialt.

Newcastle target Aldo Duscher has admitted he will jump at the chance of a move to the Premiership.

Deportivo La Coruna midfielder Duscher has confirmed both the Magpies and Manchester United want him in January.

But Newcastle are hopeful that the presence of Duscher's former Deportivo team-mate Albert Luque on Tyneside will prove decisive.

And Duscher himself is making no secret of his willingness to follow in Luque's footsteps.

"I have received phone calls from Newcastle and Manchester United, they both said that they would like to have me when the transfer window opens," said Duscher, 26.


"I have always said in football that it is necessary to seize the moment, and that is what I must do.


"I want to be loyal to Depor, but I must think about me. Everyone knows a sportsman's career is short - and this would be my last big pay-day."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Amady Faye forsvinner i januar....
« Svar #7 på: 06. Nov. 2005, 15:14 »
Sitat fra: "NUFCern"
Det står også en sak om hvor viktig det er å ha en spiller som Amdy Faye i klubben, en spiller som aldri sutrer selv om han blir benket nesten hver eneste kamp.

http://www.newcastle-online.com/nufcviews/amdyfaye.shtml


Kanskje sant det. Men hadde ikke syte jeg heller hvis jeg hadde fått lov å sitte på benken hos nufc og tjent gode penger!

Selg han!!

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Amady Faye forsvinner i januar....
« Svar #8 på: 06. Nov. 2005, 15:14 »
enig med asbjørn.

faye er ikke i nærheten av og gi parker konkurranse om plassen , men det er duscher.=) faye elliot ut. Trabelsi og duscher inn!
lt;3 Newcastle <3

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Amady Faye forsvinner i januar....
« Svar #9 på: 23. Nov. 2005, 19:05 »
Har aldri syntes Faye har vært noe særlig god, i tillegg ville jeg heller ha foretrukket Clark fremfor Faye i erstaterrolle for Parker... Vi trenger penga!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

DanMan

  • Gjest
Amady Faye forsvinner i januar....
« Svar #10 på: 24. Nov. 2005, 11:37 »
Jeg var selv positiv til Duscher, men han blir altfor dyr til backup å være. Depor-svina krever mye penger, andre er interessert, og Aldo selv, den kølla, har vel uttalt at det kun er pengene som betyr noe for ham. Slike spillere trenger vi overhodet ikke. Noen med peil på hvor mye denne "nye Vieira" Touré i Olympiakos vil koste?

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Amady Faye forsvinner i januar....
« Svar #11 på: 24. Nov. 2005, 16:07 »
Hmm mange som sikler etter unge Toure og det er Olympiakos klar over...derfor må man nok ut med en klekkelig sum for å få han vekk fra grekerne.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Amady Faye forsvinner i januar....
« Svar #12 på: 24. Nov. 2005, 17:39 »
Ingen her som ønsker Ieroklis Stoltidis?
Toon, Toon,
Black and white army

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Amady Faye forsvinner i januar....
« Svar #13 på: 24. Nov. 2005, 17:46 »
Kan gjerne få Stoltidis, bare for å sette en skikkelig trøkk i, ja f.eks Rooney! :P

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Amady Faye forsvinner i januar....
« Svar #14 på: 25. Nov. 2005, 15:23 »
Sitat fra: "Mack"
Ingen her som ønsker Ieroklis Stoltidis?

Vel. Om han kan brukes til å sette motspillere ut av spill, så gjerne det. Da håper jeg forøvrig Souness er mer bestemt i sine uttalelser enn Sollied. Men først forlanger jeg en personlig unnskyldning fra Stoltidis, og jeg ønsker bevis på at han har ringt Lille-Per, og unnskyldt seg.

Men han er hjertelig velkommen til å kappe av beina på Rooney og nissen. For ikke å glemme en del Liverpool-spillere. Og selvfølgelig hele Sunderland.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon