20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cassano  (Lest 9518 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Cassano
« Svar #30 på: 21. Des. 2005, 16:49 »
Sitat fra: "Romance"
forskjellen er vel at bellamy fakitsk var god for newcastle, men kluivert sugde fra dag 1.


Om Kluivert sugde for oss, hva har da Shola Ameobi gjort gjennom sin karriere i Newcastle?! Kluivert scora om ikke annet mål.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Cassano
« Svar #31 på: 22. Des. 2005, 20:03 »
Kluivert gjorde jo en god jobb med tanke på tida han fikk til og tilpasse seg. Han senket jo bla chelsea og tottenham i FA cupen.
lt;3 Newcastle <3

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Cassano
« Svar #32 på: 22. Des. 2005, 20:13 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Sitat fra: "Romance"
forskjellen er vel at bellamy fakitsk var god for newcastle, men kluivert sugde fra dag 1.


Om Kluivert sugde for oss, hva har da Shola Ameobi gjort gjennom sin karriere i Newcastle?! Kluivert scora om ikke annet mål.


Nå er det vel litt forskjell på de to spillerne. Ameobi har vært et talent som har skullet utvikle seg til å bli en god spiller. Kluivert ble hentet inn som en mulig arvtager til Shearer, noe han absolutt ikke var!!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Cassano
« Svar #33 på: 22. Des. 2005, 20:37 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Sitat fra: "Romance"
forskjellen er vel at bellamy fakitsk var god for newcastle, men kluivert sugde fra dag 1.


Om Kluivert sugde for oss, hva har da Shola Ameobi gjort gjennom sin karriere i Newcastle?! Kluivert scora om ikke annet mål.


Nå er det vel litt forskjell på de to spillerne. Ameobi har vært et talent som har skullet utvikle seg til å bli en god spiller. Kluivert ble hentet inn som en mulig arvtager til Shearer, noe han absolutt ikke var!!

Ameobi har vært et talent ja! Godt sagt, nå er han bare en middelmålig spiller som aldri ble den suksessen han skulle bli. Vi må ha en bedre spiller som backup til spissene enn ham, det MÅ vi bare innse!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Cassano
« Svar #34 på: 22. Des. 2005, 20:41 »
Ameobi er utrolig elendig, men jeg føler det ville vært å gå litt langt hvis man mener at han har ødelagt talentet sitt utenfor banen.. Kan ikke minnes å høre noe om at Ameobi ofte tar turen til London på fylla, ikke møte opp på trening eller sender  fyllemld til Shearer etc.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Cassano
« Svar #35 på: 22. Des. 2005, 20:45 »
Sitat fra: "Romance"
Ameobi er utrolig elendig, men jeg føler det ville vært å gå litt langt hvis man mener at han har ødelagt talentet sitt utenfor banen.. Kan ikke minnes å høre noe om at Ameobi ofte tar turen til London på fylla, ikke møte opp på trening eller sender  fyllemld til Shearer etc.

Problemet er hva han gjør på banen, for det er neimen ikke mye å skrive hjem om, har litt å si det også for en fotballspiller ....

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Cassano
« Svar #36 på: 22. Des. 2005, 20:49 »
Greit nok, men nå var det i forhold til Cassano og spillere som ødelegger talentet sitt utenfor banen Bellamy og Kluivert gikk under, Ameobi er bare rett og slett dårlig, men hvis det skal være en del av diskusjonen ville jeg også gjerne ha føyd til Clark, Faye, Bramble, Ameobi og Elliott for å begynne...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Cassano
« Svar #37 på: 22. Des. 2005, 20:54 »
Sitat fra: "Romance"
Greit nok, men nå var det i forhold til Cassano og spillere som ødelegger talentet sitt utenfor banen Bellamy og Kluivert gikk under, Ameobi er bare rett og slett dårlig, men hvis det skal være en del av diskusjonen ville jeg også gjerne ha føyd til Clark, Faye, Bramble, Ameobi og Elliott for å begynne...

sant sant. Kanskje jeg som misforsto litt, beklager det i såfall. Og du har nok rett om Kluivert og Bellamy. Men Souness tror jeg har litt av æren og, er ikke sikkert Bellamys historie i newcastle hadde blitt som den er blitt hadde det ikke vært for Souness. Men det er nå en annen sak, og nesten umulig å diskutere uansett. Faye vet jeg ikke helt om, han har kommet seg syns jeg, gjorde det OK mot Arsenal, West Ham kampen fikk jeg ikke sett. Clarck og Elliott er jo forholdsvise gamle (i det yrket) nå og kan vel ikke regnes som talenter etter at de er over 30 år... ;)

Noreng

  • Gjest
Cassano
« Svar #38 på: 03. Jan. 2006, 16:09 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=8618904

Sitat
Cassano klar for Real Madrid

Italieneren Antonio Cassano (23) har skrevet fireårskontrakt med spanske Real Madrid.
 
Spissen har bare vært på banen i fem kamper denne sesongen og sa i oktober nei til et kontraktsforslag fra sin nåværende klubb Roma. Siden har han vært på kant med klubbledelsen.

Nå har han undertegnet en kontrakt som binder ham til Real fram til 2010.

Real Madrid har opplyst at spilleren skal presenteres for fansen senere denne uken og at han kan få sin debut allerede mot Villareal kommende søndag.

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Cassano
« Svar #39 på: 03. Jan. 2006, 17:17 »
Leste på dagbladet at det var 44 millioner det var snakk om. Latterlig pris for en slik spiller!
Kunne gjerne kommet til oss, ettersom owen er skadet.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Cassano
« Svar #40 på: 03. Jan. 2006, 20:16 »
Hvilken Real-spiss blir transferlistet da? Knaksje vi kan hente han? :wink:
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Cassano
« Svar #41 på: 03. Jan. 2006, 21:30 »
Robinho?? :P

lov å håpe.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Cassano
« Svar #42 på: 03. Jan. 2006, 21:43 »
Takk gud for at vi slapp Cassano. Jeg vil ikke ha Bellamy og da styrer jeg også gjerne unna Cassano. Får være grenser for hvor stor drittsekk en skal måtte få kunne være.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Cassano
« Svar #43 på: 03. Jan. 2006, 21:56 »
Han synes jeg vi bør prøve på, så kan vi heller selge han igjen, hvis han ikke blir vellykket..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Cassano
« Svar #44 på: 04. Jan. 2006, 13:19 »
Eeeh, Thomazzzz, er det Cassano du mener?

Isåfall så står det tydelig lenger oppe i tråden at han er godt til Real Madrid ;)

Bjørn - £40mill
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads