20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - WBA - 28.4.18, Premier League  (Lest 5491 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - WBA - 28.4.18, Premier League
« Svar #30 på: 28. April 2018, 18:15 »
Er Ashley sin feil at me ikkje har ein god spiss. Trur Jorgensen hadde kunne gjort da veldig bra eg. Betre enn alle dei me har.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - WBA - 28.4.18, Premier League
« Svar #31 på: 29. April 2018, 17:29 »
Er Ashley sin feil at me ikkje har ein god spiss. Trur Jorgensen hadde kunne gjort da veldig bra eg. Betre enn alle dei me har.

Han har vel vært helt katastrofe for Feyenoord etter jul, tyder vel på at han ikke har mentaliteten? Håper Rafa ser andre steder enn Jørgensen/Slimani i sommer.

Ellers er det dessverre mye som tyder på at gutta har bytta ut fotballskoa med plasttøfler og badehåndkle. Ikke unaturlig med en utlading etter en slik sesong, men skuffende de to siste kampene lell. Håper Rafa gjør store endringer før neste kamp og slipper til mange av de såkalte "fringe players" som fortsatt har noe å bevise.
No fate but what you make

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle - WBA - 28.4.18, Premier League
« Svar #32 på: 30. April 2018, 11:41 »
Nå er vi matematisk sikra uansett, så nå driter jeg i hvor rævva de 2 siste kampene har vært
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...