20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Afonso Alves  (Lest 5398 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

  • Gjest
Sv: Afonso Alves
« Svar #15 på: 01. Juli 2007, 21:41 »
Han blir nok litt dyr ja, har kontrakt til 2011 om jeg forsto det som står på hjemmesiden.

Contractduur
juli 2006 t/m juni 2011

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Afonso Alves
« Svar #16 på: 01. Juli 2007, 21:47 »
Da må nok kjøperen opp med rundt £15mill for å sikre seg Alves.

djmattis

  • Gjest
Sv: Afonso Alves
« Svar #17 på: 01. Juli 2007, 21:51 »
Ja det blir nok desverre de siffrene, og da blir det en risiko transfer som jeg tror Newcastle som klubb er litt redde for å ta etter Owen kjøpet.
Men tror Alves kunne blitt en hit i PL da han ikke er en typisk Brasiliansk spiller som er vant med den tøffe europeiske stilen.
Men 15£+ er skumle tall.

IamFreddie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Sv: Afonso Alves
« Svar #18 på: 01. Juli 2007, 22:09 »
Vi må huske Kezman som banket inn mål i Nederland, men kom til Chelsea og floppet totalt. No skal det sies at Chelsea hadde mange gode spisser da, men eg synes vi heller skal bruke penger på en spiss som har bevist at han holder mål i PL.

djmattis

  • Gjest
Sv: Afonso Alves
« Svar #19 på: 01. Juli 2007, 22:26 »
Ser Brasil - Chile nå, Afonso er satt ut pga av nysigninga til Manchester United, Anderson.
Skal lage et lite referat hvis Afonso kommer in.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Afonso Alves
« Svar #20 på: 01. Juli 2007, 22:27 »
Alves vill nok bli litt for dyr ja så beste er å vente til kontrakta nærmer seg ut.Men jeg synes han er en spiller vi burde satse på .En notorisk målscorer av høy klasse og avsluttnings ferdigheter i verdensklasse.

djmattis

  • Gjest
Sv: Afonso Alves
« Svar #21 på: 01. Juli 2007, 22:31 »
Hvis dere har mulighet til å finne så skal det finnes torrents hvor man kan lade ned en video av Alves 34 mål fra sesongen som var, er mye pent å se på der.

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Afonso Alves
« Svar #22 på: 01. Juli 2007, 22:47 »
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

djmattis

  • Gjest
Sv: Afonso Alves
« Svar #23 på: 01. Juli 2007, 22:48 »
Perfekt at du fant en youtube link, takk!

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Afonso Alves
« Svar #24 på: 01. Juli 2007, 22:58 »
Jeg er så og si enig med deg djmattis.
Tror han kunne blitt en stor hit i Newcastle, men da måtte vi nok ofret Martins.
Er veldig skeptisk til slike spillere (toppskårere i nederland), men det ser ut som han er sterk i kroppen osv.
Men om Martins blir solgt, sier jeg bare "Let's give it a shot!"
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Afonso Alves
« Svar #25 på: 01. Juli 2007, 23:00 »
Han får nok ikke arbeidstillatelse i England siden han ikke spiller fast på det brasillianske landslaget, så det spørs nok om ikke han går til en spansk eller italiensk klubb hvis han blir solgt.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.