20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith til Newcastle?  (Lest 10647 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Alan Smith til Newcastle?
« på: 22. Juni 2007, 08:32 »
NEWCASTLE have won the race to sign Manchester United outcast Alan Smith in a deal worth around £3.5million.

Toon boss Sam Allardyce made his move for Smith after the England striker made public his dismay at not being offered a new deal by United.

A host of Premiership clubs including Tottenham and Aston Villa made clear their interest in signing Smith but Newcastle have won the race.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2007/06/22/smith-in-switch-to-toon---89520-19338151/

Vet ikke helt hva jeg synes om dette. Ingen tvil om at han er en god fotballspiller, men også en "psyko" på banen til tider.
Og hvis dette stemmer lukter det Owen/Martins exit lang vei.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #1 på: 22. Juni 2007, 08:48 »
Alan smith er en fotball spiller jeg har sansen for!.Han gir 1000% på banen og  er da en målscorer men har sliti med skader.For 3,5 mp? Tja.Er grei pris det..Jeg tror med mere kamptrening å spilletid så ville Alan smith vært en tillvekst for stallen.Så ja!.Jeg er inn for Smith i Newcastle.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #2 på: 22. Juni 2007, 08:52 »
Men på bekostning av hvem?

Nå har vi Martins, Owen, Ameobi, Viduka og Carroll. Med Smith blir det 6 spisser, noe som ihvertfall er en for mye..

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #3 på: 22. Juni 2007, 09:05 »
Det må jo tillfeldigvis bli hvis Owen eller Martins blir solgt.Foreløpig er det veldig vanskelig å si noe som helst siden allt som skjer for tiden stort sett bare er rykter å ikke noe konkret rundt Martins og Owen.

Skal vi spekulere å tro ryktene så "virker" det jo som at da Big Sam er på ute etter en spiss pga enten Owen eller Martins forsvinner.Igjen..bare spekulasjon.Ikke noe konkret!.Så det er nesten umulig å si hva som foregår bak kulissene der.Eneste som er sikkert er at vi er på jakt til å styrke forsvaret.Ellers så er jo detta veldig spennende også å følge med rykteflommen rundt Owen å Martins.Vill bare tiden vise hva som skjer..Hadde vært greit å fått noe konkret rundt alle disse ryktene.

Kommer vell litt annpå hva slags formasjon Big Sam skal bruke også.
« Siste redigering: 22. Juni 2007, 09:07 av BallaJazz »

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #4 på: 22. Juni 2007, 09:43 »
Hvorfor ikke bare Ameobi og Luque ut, og Viduka/Smith inn.
Dette gjør at Owen-Martins er førstevalg med Smith og Viduka som backup. Dersom Owen eller Martins blir solgt, nå eller i januar eller neste sommer vil vi fortsatt være godt skanset i angrep. Skal vi kjempe oss nærmere toppen trenger vi 4 kvalitetsspisser.

Carroll kan bli lånt ut en sesong mener jeg, sånn at han viser at han kan prestere på høyt nivå over tid.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #5 på: 22. Juni 2007, 11:52 »
Hvis dette er sant så blir jeg veldig glad! :) Smith har jeg hatt sansen for i årevis, i tillegg til å være en god spiss gjør han en god jobb som midtbanespiller!


Og folkens, om Owen eller Martins forsvinner er helt og holdent opp til dem!! Newcastle får ikke gjort noen ting med det.. Vi får bare håpe de vil spille i svart og hvitt neste sesong også! Forhåpentligvis så skal Smith erstatte Luque og komme forran Ameobi i køen!

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #6 på: 22. Juni 2007, 11:55 »
Ifølge visse rykter så skal Alan Smith være klar for Newcastle.


Smith til Newcastle

Manchester Uniteds Alan Smith skal være klar for Newcastle. Det hevder i det minste den engelske avisen Mirror.

Mirros skriver at spissen går til Newcastle for rundt 3,5 millioner pund. Han skal være lovet spilletid av den nye manageren Sam Allardyce, noe han ikke kunne få av Alex Ferguson i Manchester.

Klubbene har ikke bekreftet noe som helst i denne saken.

Jeg håper virkelig att detta er sant.Det hadde vært en fantastisk nyhet ;D

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #7 på: 22. Juni 2007, 12:33 »
synes ikke det er så fantastisk hvis det er på bekostning av owen eller martins
lt;3 Newcastle <3

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #8 på: 22. Juni 2007, 12:36 »
Hvis Smith ankommer St. James' Park, er det jo nesten 100% sikkert at enten Owen eller Martins drar. Vi kan ikke sitte igjen med Owen, Martins, Viduka, Smith og Ameobi til sesongstart. Det er, til og med for Newcastle, en altfor god angrepsrekke. Vi har ikke råd til å ha alle de i stallen rett og slett. Ameobi tror jeg ikke blir solgt, fordi han trives godt i Newcastle og fordi vi ikke kommer til å få så mye penger for han.

Owen og Martins derimot, kan gi masse penger til klubbkassa. Derfor håper jeg ikke at Smith kommer, jeg vil heller ha både Martins og Owen i stallen.

Geordieman

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 25
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #9 på: 22. Juni 2007, 12:41 »
ameobi og luque ut , carrol låner vi ut en sesong. da har vi 4 kvalitetsspillere på topp. owen\martins\viduka\smith.. det høres vertfall bra ut i mine ører ;D ;)

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #10 på: 22. Juni 2007, 12:46 »
ja når du sier det sånn. men han har jo sagt at han nå skal prioritere forsvar, hvorfor henter han da en spiss til 45 mill??????!??!?!!?!?
lt;3 Newcastle <3

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #11 på: 22. Juni 2007, 12:53 »
Allardyce tror ikke Viduka kommer til å holde alle kampene og henter Smith som vil være bytte med Viduka om å være oppspillspunkt for Owen og Martins?? Høres greit ut for meg!:)


Hvis Owen eller Martins drar får de heller bare gjøre det, er dritt lei av alle spekulasjonene! Jeg synes det er bra Allardyce er aktiv på overgangsmarkedet jeg. I motsetning til Roeder tar Allardyce vare på sjansene sine når en spiller blir tilgjenglig.

Doffi: Big Sam kommer garantert til å hente forsvarsspillere, slapp av. Det er fortsatt over 2 måneder igjen av overgangsvinduet!:)

Geordieman

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 25
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #12 på: 22. Juni 2007, 13:04 »
ja jeg er drit lei snakket om martins og owen , jeg blir ikkje overrasket om de blir eller om de drar , ingenting vi kan gjøre med det , men det er selfølgeli kjipt om vi skulle miste de 2 største stjernene i klubben vår.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #13 på: 22. Juni 2007, 13:33 »
Det positive med Smith er at han aldri klager. Han gjør det han får beskjed om og begynner ikke å syte om han benkes. Synes ikke han har de helt store ferdighetene men...

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Alan Smith til Newcastle?
« Svar #14 på: 22. Juni 2007, 13:55 »
Bare bull i følge Anal Oliver.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."