20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2023  (Lest 18273 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #45 på: 29. Mai 2023, 19:17 »
Eierne har alltid vært klar på at de skal holde seg til langtidsplanen nærmest uansett, men CL vil nok gi en liten boost til vinduet likevel. Howe mener at budsjettet er på £100 mill, men han sa £60 mill sist sommer, og da brukte vi det dobbelte. ::) Spillere som Murphy forsvinner nok ikke, det blir vel heller noen av de som var lånt ut. Usikker på Lascelles? Jeg tror slike spillere kan selges, men kun om vi får den rette prisen, og det er slettes ikke sikkert. Jeg tenkte faktisk litt på dette med midtstopperplass, Schär har vært fantastisk, men jeg hadde ikke vært helt i mot å hente en midtstopper, for jeg synes Schär og Botman blir noe tregt til tider når vi skal spille med en høy linje. Kanskje en ny venstreback med litt fart kan løse dette dog. Schär blir uansett en viktig spiller neste sesong også, selv dersom vi henter ny stopper som tar plassen.
« Siste redigering: 29. Mai 2023, 19:24 av Eriksen »

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #46 på: 29. Mai 2023, 20:45 »
Med Hayden, Hendrick og Darlow tilbake har vi 32 spillere i stallen. Kun en (Anderson) trenger ikke å registreres i 25 manns troppen over en hel sesongen. Med 3-4-5 spillere inn på + 22 år så har vi et overskudd på 9-10-11 spillere.

Ritchie blir vel mest sannsynlig tilbudt en jobb i trener teamet. Så gjenstår det å se hva som skjer med: Darlow, Karius, Gillespie, Lascelles, Targett (Om vi signerer Tierney?), Lewis, Dummet, Kraft, Manquillo, M. Longstaff, Hayden, Hendrick, Fraser og Maximin. Tilsammen 15 spillere som kanskje har en usikker fremtid.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #47 på: 30. Mai 2023, 10:25 »
Da er konkursboet fra nedrykkslagene klare for vurdering.

Leser at Leicester vil ha 40 mill for Maddison. Løp og kjøp.
Hadde ikke sagt nei til Ndidi eller Barnes heller. Tielemans virker det som forsvinner til Italia.

Fra Leeds har jeg alltid hatt veldig sansen for Robin Koch og vi har vel vært linket til han tidligere. Kan bekle alle posisjonene bak, samt sentral midt. Det kan fort være gull verdt i en CL-sesong med mange kamper. Jack Harrison er også en vi bør kikke på. Herlig spiller.

Fra Soton er det vel kun to åpenbare, men tror ikke vi står først i køen for å hente JWP og tror ikke vi har mulighet på Lavia.

Det er vel egentlig det hele slik jeg ser det. Alle tre har naturligvis noen spennene unggutter her og der, men de finnes andre steder også. Er jo en grunn til at disse tre rykket ned, så ingen grunn til å vurdere så mange flere synes jeg.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #48 på: 30. Mai 2023, 18:01 »
Ser Joselu linkes til Real Madrid  ;D Han har jo faktisk vært bra i La Liga.

Er nok noen bra å hente fra nedrykkslagene, men må si jeg er skeptisk til Prowse. Har han noe annet å by på enn en god dødballfot? Tielemans virker heller ikke være aktuell, og hva jeg har sett av han så går vi ikke glipp av noe.

Ble vi ikke linket til Harrison tidligere?
« Siste redigering: 30. Mai 2023, 18:05 av Geordie »
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #49 på: 31. Mai 2023, 12:42 »
Maddison er vel fortsatt den spilleren vi linkes mest til. Talenter som Lavia, Gnonto og Bella-Kotchap skal visstnok være veldig spennende, men de linkes til mange toppklubber og vil koste ganske mye. Tyler Adams kunne også vært et alternativ til midtbanen, han skal visst ha en nedrykks klausul på £30 mill. Usikker på hvor mye det er verdt å gi for han. Enig angående Tielemans, han har ikke imponert meg nevneverdig denne sesongen.
« Siste redigering: 31. Mai 2023, 12:48 av Eriksen »

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #50 på: 31. Mai 2023, 12:50 »
Tyler Adams glemte jeg ja. Fin spiller.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #51 på: 31. Mai 2023, 14:37 »
https://www.nufcblog.co.uk/2023/05/31/dominik-szoboszlai-speaks-out-on-his-future-after-newcastle-hold-talks-over-60m-deal/

Sky Sports Germany som melder. Kjenner ikke til spilleren, men er vel omtalt tidligere i transfertråden? 22 år, offensiv midtbane, med gode stats fra Bundesliga. Spennende!
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #52 på: 01. Juni 2023, 21:58 »
https://www.nufcblog.co.uk/2023/05/31/dominik-szoboszlai-speaks-out-on-his-future-after-newcastle-hold-talks-over-60m-deal/

Sky Sports Germany som melder. Kjenner ikke til spilleren, men er vel omtalt tidligere i transfertråden? 22 år, offensiv midtbane, med gode stats fra Bundesliga. Spennende!

En jeg har nevnt et par ganger ja! :) Håper på han.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #53 på: 02. Juni 2023, 13:52 »
https://www.thenorthernecho.co.uk/sport/23563032.newcastle-united-agree-fee-odense-winger-yankuba-minteh/

Første signering på vei inn ser det ut for. Ung fyr fra Gambia, kjøpes fra Odense for rundt 7 mill euro. Gode stats på sin sesong i Danmark. Godt å se vi også er i markedet etter gode talenter.
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #54 på: 03. Juni 2023, 09:34 »
Mange rykter om Gabri Veiga om dagen. Gjort det veldig bra i Spania.

https://twitter.com/fabrizioromano/status/1664008473669935104?s=46&t=qch8y64njTIa-YpWt4BfqA

Tierney, Marcus Thuram, Veiga og Dominik Szoboszlai så hadde det vært et veldig bra vindu.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #55 på: 06. Juni 2023, 10:54 »
https://www.nufcblog.co.uk/2023/06/05/exciting-footage-of-first-summer-signing-welcome-to-newcastle-yankuba-minteh/

Se video av Minthe litt ned i artikkelen. Liker det jeg ser. Rask, sterk, god dribler og klarer å holde på ball. Direkte i stilen, kommer til, og lager scoringsmuligheter. Med rette veiledningen, kan dette bli en meget god spiller. Får håpe de får han "over the line" kjapt.   
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #57 på: 09. Juni 2023, 09:32 »
Ser mr. Romano melder på Twitter at vi og Tottenham begge er interessert i Maddison. Slik jeg tolker det, antydes det at vi er favoritter, og vi har jobbet med denne avtalen siden i fjor.
No fate but what you make

Captein_Kane

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #58 på: 09. Juni 2023, 10:07 »
Tror Maddison kan bli en bra signering! Får håpe det er bare begynnelsen på transfer sommeren 2023!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2023
« Svar #59 på: 14. Juni 2023, 19:35 »
Nicolo Barella bud inne. Syk signering hvis denne går igjennom.