20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva har skjedd med NUSSC  (Lest 16857 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #75 på: 16. Sep. 2009, 17:53 »
Det første bladet jeg fikk er nr.2 fra 1998/99. Det heter "Smells Like Toon Spirit". Weiseth er oppført som leder.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #76 på: 16. Sep. 2009, 18:45 »
Hvis jeg ikke husker feil, så hadde han tatt kontakt med de 2 karene som startet opp klubben i sin tid. Han så forbedringspotensialet i klubben (det skal gudene vite at han har klart å benytte seg av..). Han tok derfor kontakt for å høre om han fikk overta driften av klubben, noe de sa seg villige til.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #77 på: 16. Sep. 2009, 18:50 »
Det første bladet jeg fikk er nr.2 fra 1998/99. Det heter "Smells Like Toon Spirit". Weiseth er oppført som leder.
Mitt første er fra desember 1996, eller noe sånt. Bladet het helt riktig Smells Like Toon Spirit, men lederen het ikke Christian Herman Weiseth.
Weiseth overtok sannsynligvis etter sesongen 1997/98, for jeg synes huske at hans første blad handlet om Ruud Gullit som vår nye manager. Men det får jeg alltids sjekket opp mot mitt arkiv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #78 på: 16. Sep. 2009, 19:45 »
Nå har jeg sendt en mail til supporterunionen!

Sitat
Hei!

Jeg vet dere har fått mailer tideligere angående klager på den nåværende norske supporterklubben NUSSC.
Jeg vil bare fortelle at jeg selv har sendt mailer til Christian Weiseth, fordi jeg har hatt lyst til å melde meg inn i supporterklubben. Jeg har sendt 3-4 mailer siden April, har ikke fått svar på noen. Det virker som at det ikke går an å melde seg inn, og at Weiseth har gitt opp. Jeg syns dere heller skal vurdere en særiøs supporterklubb som www.newutd.no som blir godt oppdatert, og driver mer særiøst. Blandt annet har ikke Terminlisten til NUSSC blitt oppdatert siden Mai...
De legger ikke engang ut egne nyheter, bare linker. Det står også medlemskontigenten for 2008/09 sesongen, som var forrige sesong.

Du BURDE lese dette: http://fotball.aftenposten.no/england/article91574.ece
Weiseth har svindlet lettlurte Newcastle supportere for massevis av penger.

Jeg og sikkert alle andre Newcastle fans i Norge vil ha en ORDENTLIG side, med ledere man kan stole på: www.newutd.no
« Siste redigering: 21. Nov. 2010, 14:14 av ErikLi »

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #79 på: 24. Sep. 2009, 15:53 »
Jeg sendte en mail til supporterunionen for 8 dager siden, enda ikke fått svar...

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #80 på: 24. Sep. 2009, 17:59 »
Det viktigste er uansett at flest mulig gir beskjed. Da blir intrykket sterkere!

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #81 på: 24. Sep. 2009, 21:49 »
Jepp ;) sterkere når vi er fler... det er jo ganske sykt at det er den SBF bruker, når det ikke en gang går an å være medlem.

FM Ruler

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 37
    • Vis profil

AK84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 470
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #83 på: 27. Sep. 2009, 21:25 »
http://reiselivsnytt.wordpress.com/2009/06/22/sportsferie-grunder-satser-pa-kurs-og-konferansemarkedet/

Artig. Han har jeg lyst til å reise med!

Så bra :) da er vi to i alle fall :P og siden alt går over internett blir jo alt så mye mer seriøst også slik at vi ikke har noen sted å gå til om det skulle være noe å klage på: - Nei, alt vil gå over internett. Jeg ser ingen grunn til å åpne noen fordyrende salgskontorer. *host* *host*


Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #84 på: 27. Sep. 2009, 21:33 »
Ser ut som han har gått fra og tilby "billige newcastle reisepakker" til og no og tilby billige reisepakker rundt om i heile verden. Men jaja fint for han firma som har råd til og ta slike turer har vel også råd til og betale blodpris.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #85 på: 28. Sep. 2009, 20:50 »
Her har han ihvertfall hostet opp telefonnumre.
http://www.reiseland.no/cms.cfm?nPageNo=14407

Så, de i NUSSC som var misfornøyd, kan sikkert ringe dit å prøve å få tak i fyren.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hva har skjedd med NUSSC
« Svar #86 på: 28. Sep. 2009, 20:53 »
Den jæveln har gjennom Fotball Norge spamma firmaposten min, han. 
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida