Newcastle United > Transfers

Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?

(1/351) > >>

John Marius:
Jeg har lyst til å ha noen nordmenn i Newcastle og en av grunnene til det er at det da blir mye bedre media-dekning her hjemme. Og etter å ha sett kampen mellom Rosenborg og Real Madrid har jeg spesiellt èn mann i tankene: Daniel Bråten!

Den mannen imponerer meg mer og mer. Så dere hvordan han jobbet, kjempet, taklet og skøyt i går? En meget god spiller som kan bli fantastisk i mine øyne.

Noen synspunkter eller noen andre norske dere vil ha til Newcastle?

Er jo kanskje noen flere som Hangeland blandt annet..

Kristoffer:
Der er flere spennende norske spillere som kan bli aktuell en gang i fremtiden for oss. Spillere som Braaten, Fredheim Holm, Skjelbred, Doffen, Grindheim er alle spennnede spillere med bags of potential. Ingen av de er helt der enda, tror jeg, men kan med tid og stunder bli spennende navn for vårs.

Rolfern:
Det finnes mange spennende norske spillere, det er helt klart. Men, jeg ser ingen som kan styrke Newcastle umiddelbart. John Carew derimot, er jo en som virkelig har fått fart på karrieren sin det siste halvåret. Jeg tror Carew ville passet godt inn i Premier League.

Bråten har et vanvittig talent, men har dessverre ikke greidd å prestere stabilt. Den dagen han gjør det, så har Norge en spiller av internasjonalt format. I gårsdagens kamp mot Real Madrid fikk vi se Bråten slik han bør prestere hver eneste uke. Da snakker vi om en god spiller!Jeg tror Daniel vil utvikle seg godt under Per Messias Høgmo sin ledelse.

Ellers som det blir nevnt her så er jo Fredheim Holm, Doffen, Skjelbred og Grindheim spennende spillere for framtida. De må fortsatt modnes, og det spørs om ikke det er best at de blir i alle fall en sesong til i Norge.

Hangeland er god, men har en liten svakhet i tempoet sitt. I så fall må man komplettere Hangeland med en hurtig stopper. Som anker er han heller ikke uspennende. Hangeland har et godt overblikk og leser spillet bra. I motsetning til klassiske midtstoppere så er han heller ikke dårlig med ballen i beina. Så lenge du leser spillet godt, så kan du greie deg fint uten å løpe like raskt som Carl Lewis og Ben Johnson.

Vi skal heller ikke glemme Gamst'n som har ambisjoner om å spille for en større klubb enn Blackburn. Nå er kanskje ikke Gamst'n noen ving av den ypperste klasse, men han har gjort det meget godt i Premier League. Om han på sikt er god nok for Newcastle er usikkert, men man kan da heller ikke bare fylle opp laget med internasjonale superstjerner.

Jeg ser gjerne en nordmann i Newcastle, det er noe som har manglet(bortsett fra Ronny Johnsen på tampen av karrieren). Det er mange nordmenn med suksess i Premier League, jeg bare nevner Henning Berg, Ronny Johnsen, Solskjær, Riise, Gams'tn og sikkert noen jeg har glemt i forbifarten. Går man enda lenger tilbake så var jo Erik The Viking en av ligaens beste keepere. Nordmenn har vist at de har få problemer med å tilpasse seg Premier League, i motsetning til hva sør-amerikanere til tider har gjort.

Benson:
Gamst, Grindheim og Carew.

Mads Andre:

--- Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen" ---Der er flere spennende norske spillere som kan bli aktuell en gang i fremtiden for oss. Spillere som Braaten, Fredheim Holm, Skjelbred, Doffen, Grindheim er alle spennnede spillere med bags of potential. Ingen av de er helt der enda, tror jeg, men kan med tid og stunder bli spennende navn for vårs.
--- Slutt sitat ---


Enig der!.Også Sjellbred må man ikke glømme..Carew er en selvfølge mener nå jeg .Også Panzer hagen er en spiller jeg ville ha sett!.Med den yngre generasjonen som nevnt over så mener jeg hvertifall Grindheim er klar for Big Step Out! Sjellbreid trenger hvafall en sessong til samma med Fredheim Holm,Doffen å Braaten ellers har jeg troa på att hangeland er god nok for spill i utland også.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning