20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cupfinalen!  (Lest 3143 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Cupfinalen!
« på: 06. Nov. 2005, 17:41 »
Det er på sin plass å ha en tråd om denne begivenheten i norsk fotball, selv om det kanskje var to kjedelig lag som møttes til dyst i dag. Jeg vet jo at gratulantene står i kø for å hylle Molde. For å nevne noen tror jeg Joakim er overlykkelig over at nettopp Molde er norgesmestere i fotball.

Men selv om det var to kjedelige lag som kjempet i dag, skal Kjell Magne og resten av Moldefansen få gratulasjoner fra Maura. Gratulerer!
Toon, Toon,
Black and white army

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Cupfinalen!
« Svar #1 på: 06. Nov. 2005, 18:57 »
Gratulerer ja! Tragisk viss Lillestrøm hadde vunnet etter straffefadesen!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Cupfinalen!
« Svar #2 på: 06. Nov. 2005, 19:57 »
Jeg er i dyp, dyp sorg i dag. Hele denne forbanna sesongen har gått rett til helvete. Vålerengen hadde tjuvflaks og haltet seg til seriegull, til tross for at de før de to målene i siste seriekamp ikke hadde scoret på flerfoldige uker. Og som om ikke det var nok så vinner Molde, avskummet over alle avskum, cupfinalen. En finale de aldri i verden skulle ha vært i, hadde det ikke vært for en dommer jeg gjerne skulle vridd rundt huet på (du skal ikke ha straffespark når du bommer på en volley og nærmeste motspiller er 2 meter unna). Nå ber jeg på mine knær om at RBKs kommende assistenttrener skaffer seg heltestatus i Trondheim allerede før han begynner sitt virke her, ved å sende Molde ned i Adecco. Jeg vil så gjerne, så gjerne se Bodø/Glimt og Aalesund valse over Molde neste år. Og jeg tar gjerne imot mossekråkene i Tippeligaen. Vi banker alle uansett.

Så hvis det finnes noe som helst rettferdighet i verden i året 2005, så SEND MOLDE NED, FOR SVARTE!!!!

Og jeg er svært skuffet over Lillestrøm som kommer tilbake to ganger (dommere gjør alltid feil. Så også i en cupfinale), for så å fremstå som totalt handlingslammet i ekstraomgangene. Tåpelige tyskertøser!
Måtte de bli slengt foran flytoget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Cupfinalen!
« Svar #3 på: 09. Nov. 2005, 15:01 »
Herlig med bitre trøndere..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

DanMan

  • Gjest
Cupfinalen!
« Svar #4 på: 09. Nov. 2005, 15:23 »
Lillestrøm hadde knust Molde dersom:

- Finalen hadde blitt spilt på gress

- Rob Friend hadde vært suspendert etter klammeriet med Espen Søgård i seriekampen mellom de to finalelagene.

Dessverre skjedde ikke dette.  :cry:

Noreng

  • Gjest
Cupfinalen!
« Svar #5 på: 09. Nov. 2005, 17:30 »
Sitat fra: "DanMan"
- Finalen hadde blitt spilt på gress


Det er jo likt for alle, det kan du ikke nekte for!

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Cupfinalen!
« Svar #6 på: 09. Nov. 2005, 17:32 »
Newcastle hadde vunnet PL dersom:

- Vi scoret mere mål
- Ikke hadde så mange skader
- Vant flere kamper
- Fikk mere poeng enn di andre lagene i PL...

Unnskyld meg om jeg er frekk, men det blir for dumt å si...

Finalen ble spilt under di forhold som var, det visste Lillestrøm like godt som Molde....enkelt og greitt så gjorde LSK for mange feil, mer enn vanlig, og Molde var bedre enn vanlig å greide å krige seg til en seier....Sånn er det bare.

Dersom ikke Rooney hadde spillt mot oss hadde vi tapt mindre enn 3-1 før i år...osv osv...


Bjørn - for dumt
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

plebbster

  • Gjest
Cupfinalen!
« Svar #7 på: 09. Nov. 2005, 17:37 »
Det er vel også en fordel for LSK at finalen ble spilt på en møkkete bane. Langpasningene deres er beryktete.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Cupfinalen!
« Svar #8 på: 09. Nov. 2005, 17:41 »
Sitat fra: "plebbster"
Det er vel også en fordel for LSK at finalen ble spilt på en møkkete bane. Langpasningene deres er beryktete.

Molde har vært mye, mye verre på dette. De slår jo KONSTANT langt opp mot EN ENESTE mann, som med en normal dommer i serieavslutninga burde vært bannlyst fra cupfinalen.
Burde vært bannlyst generelt den fyren. Gjør jo ikke annet enn å pådra motstanderen de gule kortene han selv burde hatt. Stygg og usympatisk spiller.

Heia Dagfinn Enerly!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Cupfinalen!
« Svar #9 på: 09. Nov. 2005, 22:06 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "plebbster"
Det er vel også en fordel for LSK at finalen ble spilt på en møkkete bane. Langpasningene deres er beryktete.

Molde har vært mye, mye verre på dette. De slår jo KONSTANT langt opp mot EN ENESTE mann, som med en normal dommer i serieavslutninga burde vært bannlyst fra cupfinalen.
Burde vært bannlyst generelt den fyren. Gjør jo ikke annet enn å pådra motstanderen de gule kortene han selv burde hatt. Stygg og usympatisk spiller.

Heia Dagfinn Enerly!


Det har du sett nok Molde kamper til å utale deg om? Tror du virkelig at alle trenerne i Molde går ut å sier at de vinner kamp om de greier å låse midtbanen til MFK bare på måfå?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Cupfinalen!
« Svar #10 på: 09. Nov. 2005, 22:50 »
Jeg gidder ikke bruke tid og krefter på å se det laget jeg helst ikke vil vite om.
Jeg har derimot sett nok kamper til å vite hva jeg snakker om hva angår Rob Friend. Og det er svært svært synd at enkelte av mine medsupportere vil ha ham som erstatter for Frode Johnsen.

Låse midtbanen til MFK på måfå? Har MFK en midtbane? Å ja, Daniel Berg Hestad Hareide ja. Petter Rudi? Hvem er det? Aldri hørt om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

  • Gjest
Cupfinalen!
« Svar #11 på: 10. Nov. 2005, 13:01 »
Ville vært en forsterkning for dere om dere hadde byttet ut Frode Johnsen med Rob Friend. Friend er mye bedre.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Cupfinalen!
« Svar #12 på: 10. Nov. 2005, 14:37 »
Sitat fra: "plebbster"
Ville vært en forsterkning for dere om dere hadde byttet ut Frode Johnsen med Rob Friend. Friend er mye bedre.

Ja, han er bedre. Men jeg liker ikke folk som kun er ute etter å terge opp motstanderen og yppe til bråk. Jeg liker ikke spillere som ikke er fair-spillende. Det er ikke Rob Friend. Derfor vil jeg ikke ha Rob Friend.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon