20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kjøp og salg  (Lest 129328 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

  • Gjest
Kjøp og salg
« Svar #60 på: 01. Nov. 2006, 16:33 »
Hei.
Jeg lurte på om noen ville selge fotball sko til en forum venn.
Jeg er 13 år gammel og har skostørrelse 39-42 (avhenger litt om hvor store skoene er i størrelse. Takk for svar)

djmattis

  • Gjest
Kjøp og salg
« Svar #61 på: 13. Des. 2006, 13:44 »
Jeg har den 05/07 drakta uten noe trykk på som jeg vil selge.
har så lyst på den drakta med martins navn og nr 9 på og ingen av sjappene her i oslo har mulighet å trykke navn siden alle de tallene og bokstavene går ut.
så jeg har tenkt å bestille martins drakta fra danmark hvor man kan få martins trykket.
er det noen som er interessert i å kjøpe drakta mi, kjøpte den for 700 kr på fotball shop for ca 2 måneder siden, er ikke noe slitt eller ødelagt eller noe. hvis noen er interessert så kan man jo sende meg en melding eller noe. og la vær å kom med skambud i det minste.
:D

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Kjøp og salg
« Svar #62 på: 13. Des. 2006, 14:10 »
Burde du ikke skrevet noe om størrelse og pris?
Toon, Toon,
Black and white army

djmattis

  • Gjest
Kjøp og salg
« Svar #63 på: 13. Des. 2006, 15:00 »
Det er medium og pris kan vel diskuteres. kom med et ålreit bud så kan den bli din.
rundt 500 kr skal jeg ha minst hvertfall for den er så vidt brukt.

HÃ¥vard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #64 på: 14. Jan. 2007, 11:45 »
Jeg har en large drakt med Owen bakpå. Har ikke brukt den i det hele tatt. Selger den for å kjøpe en drakt i medium istedet. Noen interreserte i å kjøpe/bytte?

Er ikke helt sikker på pris, skal se litt rundt om kring hva det koster i de forskjellige butikkene.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

localhero

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #65 på: 27. Mai 2007, 15:28 »
Jeg har en ekte England drakt fra 95-96 sesongen med Shearer 9 bakpå... Hvor mye tror dere jeg kan få for den?
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

-9shearer9-

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #66 på: 30. Mai 2007, 05:59 »
Dette er til alle som vil gjøre et KUPP....
Det blir førstemann til mølla, men dersom flere viser interesse vil det bli en slags auksjon.
Alt selges langt under markedspris, og kan nok til og med selges dyrere ut for de som orker å bruke tid på det.
Og er du Newcastlesupporter får du selvfølgelig enda billigere ;)

Til de som er interessert i DVDer eller videoer:
Jeg har alle Newcastle videoer som finnes. Så og si. Orker derfor ikke skrive opp alle.... Mangler kun de aller nyeste. Dvs etter 2005... Har alt i både DVD og VHS. Alt er i perfekt stand, men mye er selvfølgelig brukt, da jeg har sett videoene de fleste videoene minst en gang. Noe er helt ubrukt også... Jeg vil gi dere desidert beste markedspris. Så bare si hvilken film dere vil så. Så skal jeg garantere dere en meget lav pris. Ikke sånn som de skyhøye prisene folk har kommet med hittil vertfall....

Til de som er interessert i fotballsko har jeg noen sko som passer perfekt til kunstgress. Rundt stl 40-42. Kan sjekkes om noen er intersserte. Skoene er rødlilla NIKE, kostet ca 2000 da jeg kjøpte dem nye. Er brukt lite, brukte de litt en sommer, men ikke noe mer... og modellen kom for ca 2 år siden hvis jeg ikke husker feil. Kan sjekkes mer nøye om noen er interssert... Prisen vil være ekstremt lav. 500 kroner så har vi en deal. Kan diskuteres.

Når det gjelder autografer har jeg signerte drakter (signert av alle spillere) og noen signert av enkeltspillere som Shearer, og andre storheter. Den alle har signert vil jeg ha ca 1000 kroner for men kan diskuteres. Og krever mer hvis flere er interesserte men 1000 kroner(kan diskuteres) som sagt. Har også signerte keeperhansker, treningsjakker(ganske kule faktisk), bilder, fotballkort. Men for det meste signerte drakter. Hvis noen er interessert i noen av tingene vil jeg gi en meget god pris. Ta kontakt så skal jeg legge ut bilder og komme med mer konkret pris. Som sagt, er alt signert.

Har også de fleste Newcastledrakter som har vært opp gjennom årene. Bortedrakter, hjemmedrakter, keeperdrakter og 3. drakter. Alt forskjellig fra tiden med brown ale. NTL, og også noen av de nyeste. Har både med lange og korte armer. Noen med navn bakpå, og noen uten. Har i flere forskjellige størelser. Gir her også en meget god pris. Maks 300 kroner for de nyeste mest ubrukte draktene. Kan gi bonus hvis det kjøpes flere samtidig, eller draktene er slitt etter vask eller lignende. Pris kan diskuteres.

Har også alt mulig annet av supporterutstyr, blandt annet. Skrivesaker, nøkkelkniper. Har en GOD DEL BØKER. Gardiner, sengesett, glass, kopper, shotteglass, vinglass, fotballer. Egentlig alt dere kan forestille.

Så ta kontakt enten i forumet eller PM så får dere fullt navn, msn, adresse, tlf nr, og alt dere trenger.

Vil legge til at Nordin har gjort en kjempejobb med denne siden, men kan fortsatt være lïtt flinkere med nyhetsoppdateringer. Ansett flere dyktige kunnskapsrike skribenter som har tid til å skrive nyhetene før de andre sidene vi liker å lese nyheter. Gjerne folk med mange meninger, så lenge disse kan vel begrunnes. Liker ikke å lese ting jeg er sterkt uenig i som man godt kunne holdt seg for god å si når man ikke kan begrunne det. Kanskje fortellle litt mer om hva som skjer ellers i ligaen? Selv om dette ikke har med NUFC å gjøre direkte. Og spessielt burde forumaktiviteten ta seg opp mer her enn på det andre forumet, der jeg ikke kommer inn uten medlemsskap, hehe. Men det får være NUSSC sitt tap. Denne siden er vertfall mer ekte og gir supporterne det de vil ha. Så vil forlange av alle NUFC supportere å bruke denne siden fremfor NUSSC, der målet til lederne er å lure penger ut av brukerne. Blir som Milton Keyes og AFC Wimbledon. Det som er litt merkelig er at i denne situasjonen har faktisk flere blitt igjen på den andre siden, der det virker som de har tregere oppdateringer og lavere kvalitet i forumet. Og sist men ikke minst prøver å lure penger ut av brukerne sine. Men som det sies. NUSSC er mer som et aksjeselskap enn en supporterklubb. Weiseth tjerner hvertfall rått på Newcastlesupportere, og har til og med fått bekreftet at han er MUFC supporter. Dette må være det kvalmeste av alt. Spessielt etter å ha sittet ved siden av mannen på en NUFC kamp, der han satt iført Newcastle-drakt. Skammelig. Har ikke vært så mye på siden annet enn å lest nyheter så har ikke så mye respons å gi foreløpig. Pokerturneringer er noe vi burde satse hardere på å få til sammen. Men uansett en strålende jobb av Nordin og andre aktive. Stå på. Det blir sikkert enda bedre med tiden. Kommer til å ta en tur innom her en del når jeg har tid til overs. MVH Olav A.

HOWAY THE LADS
« Siste redigering: 30. Mai 2007, 06:03 av -9shearer9- »

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #67 på: 30. Mai 2007, 11:19 »
Har du whiskey glass?

-9shearer9-

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #68 på: 04. Juni 2007, 03:55 »
har et vanlig nufc shotteglass som kan selges. er du interessert? ingen som vil ha en billig film,  bok eller signert drakt?  :o

-9shearer9-

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #69 på: 16. Juni 2007, 23:59 »
Har følgende DVDer:

2001 2002 sesongen
Alle målene fra VM98
Newcastle United The official history
Newcastle United big hits
2002 2003 sesongen

Har over 30 VHSer over 10 bøker og over 20 drakter. Orker ikke skrive alt nå.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Kjøp og salg
« Svar #70 på: 01. Juli 2007, 12:24 »
Jeg er interisert i å kjøpe de nyeste draktene.Send meg en PM hvis noen har det til salgs.

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #71 på: 07. Juli 2007, 16:47 »
Jeg har to par Nike fotball sko som er til salgs.
Lite brukt, det betyr da at jeg har hatt dem på en til to treninger. Men viser ikke igjen.

Str. 1.41 og 2.40.
1.Farge, Røde (små knotter/kunstgress)
2.Farge, Svart og sølv, (Gress, faste knotter) Bramble har spilt med disse, ikke akuratt god reklame:)

Begge kan fås kjøpt til 300,-
(kostet 500,- og 700,-)

Grunn til salg, de er for små:(
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hÃ¥r

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme Ã¥r som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

Graxel

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 18
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #72 på: 14. Aug. 2007, 18:07 »
http://my.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=512716936

Selger 05/07 drakt med utropspris 139,- på qxl. 17 og Parker på ryggen. Str. L

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #73 på: 24. Aug. 2007, 23:20 »
-9shearer9-: Har du planer om å bytte lag eller noe?

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #74 på: 15. Okt. 2007, 22:28 »
http://my.qxl.no/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=512716936

Selger 05/07 drakt med utropspris 139,- på qxl. 17 og Parker på ryggen. Str. L

Kan bytte den mot 05/07-drakta jeg har med 8 Dyer bak ? ;) Hehe, nei seriøst..lykke til med det der
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."