20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 365860 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #810 på: 29. April 2010, 14:05 »
Raylor er jo en backup på venstrevingen også da.
Alle målene han har scoret i år, og når han spilte for Wigan, scoret han når han spilte venstrekant :)

Jaokei, begge vinger og backer da! Han er ihvertfall absolutt en grei squadspiller å ha!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #811 på: 29. April 2010, 15:05 »
http://www.tribalfootball.com/man-utd-chelsea-liverpool-scouts-all-made-vuckic-check-804571?

“However, Sir Alex Ferguson has already shown a keen interest on him, and now both Frank Arnesen and Kenny Dalglish – hired to find the best young talent for both Chelsea and Liverpool – are on the case as well.

Newcastle have not yet pinned down Vuckic on a long-term contract and an offer of around £1.5million may steal him away.”

Hehe. Nei....

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #812 på: 29. April 2010, 15:51 »
http://www.tribalfootball.com/man-utd-chelsea-liverpool-scouts-all-made-vuckic-check-804571?

“However, Sir Alex Ferguson has already shown a keen interest on him, and now both Frank Arnesen and Kenny Dalglish – hired to find the best young talent for both Chelsea and Liverpool – are on the case as well.

Newcastle have not yet pinned down Vuckic on a long-term contract and an offer of around £1.5million may steal him away.”

Hehe. Nei....

Kommer aldri til å skje. Strider mot politkkken castle nå har etablert. Håper virkelig at han får en forbedret kontrakt nå i sommer. 

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #813 på: 29. April 2010, 16:26 »
Nye rykter om Hunt idag;
Newcastle join Wolves in race for Hull star

Newcastle want Hull's crocked Republic of Ireland international Stephen Hunt.

Wolves remain keen on Hunt after failing with a £5million bid in January and now Chris Hughton has set his sights on the winger.

Hunt, 28, who is currently recovering from surgery on his right foot, has proved he is Premier League class and Hughton feels he would strengthen Newcastle on their return to the top-flight.

Hull are desperate to offload Hunt, who is one of their top earners, following relegation as they attempt to slash their £39million wage bill and £35million debts.
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Transfer-news-Newcastle-join-Wolves-in-race-for-Hull-star-article409113.html

Åpenbart at vi trenger flere vinger i stallen neste sesong. Har sett at Hunt har scoret en del mål denne sesongen, men skal ærlig inrømme at jeg ikke har sett nok av Hull denne sesongen til å bedømme om han f.eks. er verdt 5m. 

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #814 på: 29. April 2010, 16:31 »
Hvorfor i all verden skal vi kjøpte Hunt når vi kan hente Chris Eagles fra Burnley for en mindre sum!? Håper inderlig det ikke er noe i det ryktet der. Altintop hadde vært magi på meget høyt nivå! Kanskje emre kunne visket noen positive ord i øret hans!? ;)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #815 på: 29. April 2010, 17:20 »
http://www.dagbladet.no/2010/04/28/sport/fotball/premier_league/west_ham/11481521/

Hammers er villige til å selge alle spillere.....bortsett fra min kjære Scott Parker!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #816 på: 29. April 2010, 18:09 »
http://www.dagbladet.no/2010/04/28/sport/fotball/premier_league/west_ham/11481521/

Hammers er villige til å selge alle spillere.....bortsett fra min kjære Scott Parker!

Nei takk, han er alt for mye skada. Dessuten var han ikke særlig god i Castle. Men han ble kanskje brukt feil da. Han ble vel satt i en offensiv rolle og der fungerer han ikke.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #817 på: 29. April 2010, 18:14 »
Parker var god spør du meg - men ble også sin siste sesong benytta helt feil av Roeder, som sa at han var vår egen Steven Gerrard, og at han heller ville spille med Emre som anker fremfor Parker...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #818 på: 29. April 2010, 18:52 »
Cole, Upson, Diamanti, Noble, Stanislas... noen flere vi kunne trenge?

Personlige preferanser: Jack Collison, Julien Faubert, James Tomkins

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #819 på: 29. April 2010, 18:57 »
Bare et godt eksempel på at Glenn Roeder ikke visste hva han holdt på med. Selv om jeg på sett og vis forstår tanken om å bruke Emre som en defensiv midtbane. Men Emre var ikke noe anker. Hadde vi spilt med noe annet enn klassisk 4-4-2 med to flate firere, så hadde det gått an å bruke Parker og Emre som defensive midtbanespillere. For Emre var klart best når han fikk ta med seg ballen bakfra. Men såvidt jeg synes huske var duoen Butt-Parker ganske utbredt hos Roeder. Og det var på alle mulige måter fullstendig feil.

Parker er velkommen tilbake når det måtte være, og jeg kunne tenkt meg å prøve et skambud på £15-20 mill, bare for å teste hvor langt West Ham er villig til å gå, for å beholde Parker.

Men det ville kanskje vært å dra det litt langt, for en spiller som kanskje ikke er 100 prosent det vi ønsker oss av en DM, med tanke på kritikken av Butt og Smith.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #820 på: 29. April 2010, 20:50 »
At Emre ble benket var jo i tillegg skandaløst. Etter mitt skjønn er han det den beste midtbanespilleren vi har hatt siden Ginolia og Esprilla.Gode tyngdeoverføringer, godt skudd og strøken pasningsfot. Og han satt på benken.

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #821 på: 29. April 2010, 21:09 »
Ka ska vi med Parker når vi har smith, Nolan, Guthrie og Barton?? alle disse e minst like god som parker....

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #822 på: 29. April 2010, 21:11 »
Ka ska vi med Parker når vi har smith, Nolan, Guthrie og Barton?? alle disse e minst like god som parker....

Nuvel. Ingen av de har bevist mer enn Parker i PL de siste sesongene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #823 på: 29. April 2010, 21:13 »
At Emre ble benket var jo i tillegg skandaløst. Etter mitt skjønn er han det den beste midtbanespilleren vi har hatt siden Ginolia og Esprilla.Gode tyngdeoverføringer, godt skudd og strøken pasningsfot. Og han satt på benken.

Asprilla var spiss om det var han du tenkte på, og Ginola var jo en offensiv ving. Veldig ulik spillestil til Emre.

Dessuten var jo Emre konstant skadet, og jeg mener også at han er en veldig oppskrytt spiller. Han ble beskrevet som Tyrkias svar på Diego Maradona, noe jeg synes er direkte latterlig. Han slet benken og tribunen for Inter og ble kjøpt av NUFC for kun 3 mill pund. Hadde han vært så god ville han kostet mye mer.
« Siste redigering: 29. April 2010, 21:15 av Frode »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #824 på: 29. April 2010, 21:19 »
Asprilla og Ginola var vinger. Begge spilt på midtbanen i så måte. Ulik spillestil selvsagt. Emre var mye skadet. Men han var ikke oppskrytt. Han var jo strålende i kamper han fikk spille sammenhengene. Dessverre endte det med at han ble skada igjen. Huska da jeg var på St. James mot Everton. Han kom inn og snudde kampen. Han er selvsagt ikke like god som Diego, men han har samme spillestilen. Gode tyngdeoverføringer, ballen sitter limt til foten og gode pasninger og skudd.