20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 365965 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #960 på: 09. Mai 2010, 21:01 »
Larsson er vel i forhandlinger med Birmingham. Ingenting er underskrevet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #961 på: 09. Mai 2010, 21:08 »
Mener vi absolutt burde styre unna Vaz Te.
Ikke en slik type spiss vi skal se etter. Er han faktisk bedre enn Ameobi og Best?

Aurelio ser jeg også at vi helst styrer unna, men hvis han er happy som backup for Enrique, er det greit.

Btw; Går ikke Greening til Fulham permanent i sommer a?

Daniel: Mente jeg leste at det var bankers jeg. Men har ikke interessert meg så veldig, så vet ikke så mye om det ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #962 på: 09. Mai 2010, 21:17 »
Santana og/eller Gamst hadde vært brukbart ja ;) Da hadde vi kommet langt på vei!

Er jo ikke direkte umulig med Cole da. Har nok ambisjoner, men hadde fått spilt masse for oss. Er engelsk, så vet nok mye om Newcastle, og fansen. Får håpe vi legger frem et tilbud, og Van Aanholt tar et alvorsord med han ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #963 på: 09. Mai 2010, 21:22 »
Mtp. skadehistorikken til Routledge så er vi vel avhengig av en ving inn, helt en som er et par hakk bedre enn Pancrate.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #964 på: 09. Mai 2010, 21:29 »
Gi oss minst ein ving, ein backup på venstreback og ein spiss. Så får resten bli ein bonus.

Mtp. skadehistorikken til Routledge så er vi vel avhengig av en ving inn, helt en som er et par hakk bedre enn Pancrate.
Pancrate er ferdig i klubben.
Ja, han sier vel ikke noe annet heller? Vi trenger en spiller inn på kanten som er flere hakk bedre enn Pancrate!

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #965 på: 09. Mai 2010, 21:36 »
Eidur Gudjohnsens lånekontrakt med Tottenham går ut, men ikke hans kontrakt med Monaco.

Ellers ser jeg at Igancio Camacho fra Atl. Madrid. Han er en ung og meget spennende spiller som defensiv midtbane. Veldig rolig og har god teknikk.

Ilan fra West Ham er også en som som kunne vært noe for oss.

Per Krøldrup fra Fiorentina tror jeg kunne vært vært perfekt!

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #966 på: 09. Mai 2010, 22:19 »
Joe Cole...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #967 på: 09. Mai 2010, 22:21 »
Joe Cole er som sagt min drømmesigning, men selvfølgelig er det da også en drøm :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #968 på: 10. Mai 2010, 10:24 »
Ingen penger til transfer, huff huff huff.
Nå kan vel Tjukken prøve å selge klubben igjen, vis han ikke har penger, så er det ingen vits at han sitter på Nufc. Han får inn 60 MP på opprykket, og bruker ingen av disse på transfer, SKANDALE.

En rik araber eller en figur som VIL noe med NUFC trenger vi, ikke en som vil lage dette til en butikk, som det skal tjenes penger på. Alle spillerne vi nå har som har ei god lønn, får nok ikkje nye kontrakter, pga dette er for dyrt. Tror vi kan vente oss noen svært magre år fremover, desverre.

WE WANT ASHLEY OUT !

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #969 på: 10. Mai 2010, 10:34 »
Selv om vi skal slite neste år, er det faktisk en trygghet at vi har en plan for fremtiden. Dommedag vil komme for storklubbene som ikke kan betjene gjelda si.
Hvis vi lykkes med talentsatsingen vil ingenting være bedre. Men jeg håper vi klarer å få inn spillere som har bevist at de kan gjøre noe i PL. Ingenting er bedre en å få inn gode spillere gratis. Jeg håper på Senderos.

Vi er ekstremt sårbare i enkelte posisjoner på banen, og vi mangler fortsatt en dugende høyreback.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #970 på: 10. Mai 2010, 10:50 »
Fotballøkonomien er ikkje lenger som den var, og ein rik araber er ikkje løysingen. Sjå kva som skjedde med pompey.

Hvor mye eieren er villig til å bruke på klubben er da helt avgjørende for hvordan klubben gjør det. City, Villa, Stoke, Fulham osv ville aldri vært der de er idag hvis det ikke hadde vært på grunn av eierene. For å lykkes i PL er du nødt til å bruke penger slik situasjonen er idag. Tviler på at det mange av klubbene som går økonomisk forsvarlig. De fleste er avhengig av at eieren spytter inn penger. Selvsagt ikke sunt økonomisk, men dette gjør at det blir enda vanskeligere for oss å greie oss uten å bruke penger.

« Siste redigering: 10. Mai 2010, 10:59 av fredd »

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #971 på: 10. Mai 2010, 10:56 »
Joe Cole og Ballack kunne gjerne satt nesa nordover (i allefall når man ser utelukkende på kvalitetene de har ute på banen) - litt mer usikker på om de vil passe inn i "garderoben" sånn som laget vårt fremstår nå.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #972 på: 10. Mai 2010, 11:04 »
Joe Cole er en drøm, men han er etter min mening en toppspiller som de fleste toppklubber kunne tenke seg også. Michael Carrick er også en drøm, og han føler jeg at vi kanskje kan ha en sjans på. Havnet bak i rekka på Old Trafford, og i går ble Darron Gibson nok en gang foretrukket fremfor Carrick..

Vi er ekstremt sårbare i enkelte posisjoner på banen, og vi mangler fortsatt en dugende høyreback.

Steven Taylor er heldigvis en god løsning. Slik forsvaret ser ut per dags dato, så ville jeg brukt Taylor på høyre med Williamson og Colo i midten.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #973 på: 10. Mai 2010, 11:16 »
Selvfølgelig er jeg enig i at klubben skal drives forsvarlig !
Det jeg mener er trist er at "tjukken"( ikke usaklig, når han er det), går inn som kansje den første investoren i verden, som tror han kan tjene penger på dette.

Ikke se dere blinde på at Ashley har dekket det og det tapet. Dette tjener han inn gjennom merkevarebygging via klubben vår. Kansje det styggeste stadionnavnet i manns minne har nok våre med på å bringe inn inntekter til vår kjære klomp. Vis vi skal være en slags farmerklubb for topplagene i divisjonen, kommer fans til å frafalle og det genere hvertfall ikke flere inntekter. Så det beste for alle parter er nok om Ash finner en kjøper nå tidligst mulig, eller at han faktisk viser at han vil satse på å skape ett godt Newcastle lag igjen.

En modell der supporterne eier en del og en som brenner for klubben (med penger) eier andre delen, ala slik som Barca har det, hadde våre ideelt. Da kunne supporterne skytt inn penger om det var nødvendig, er man mange nok,  er det ikke dyrt. Da velges også Chairman via avstemmning, noe som hadde gjordt at vi ikke kunne klaget på valget ettersom flertallet alltid vinner.


Vel det ble litt avsporing, men mener bestemt at vi trenger en god del spillere for å hevde oss i neste års PL. Det ser det ikke ut som vi får :(

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #974 på: 10. Mai 2010, 11:51 »
Jeg er helt hundre prosent sikker på at dagens stall ikke vil holde oss oppe i Premier League.

Dette er ikke fordi de ikke er gode nok, for det tror jeg de er, men stallen er langt ifra bred nok.

Skader kommer til å skje, og hvis vi ikke investerer i nye spillere i løpet av sommeren kan vi like godt forberede oss på nok en sesong i Championship.

Som med all annen konkurranse kan man ikke vinne noe hvis man ikke satser.