20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 365862 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #795 på: 28. April 2010, 18:19 »
Stasjonær i forhold til Geremi? Nei. Stasjonær i forhold til Routledge? Ja. Om Geremi er 1 på skalaen og Routledge er 9, vil eg seie at Hunt er 5-6. Eg ville hatt ein kantspelar som er mellom 8-10.

Kjem vel dessutan an på korleis ein definerer ordet stasjonær. Hunt har meir enn bra nok motor til å fungere som ei løysing sentralt i banen, men han manglar etter mitt syn tempo nok til å utfordre backar på same måte som f.eks Routledge og Enrique.

Om du har sett noko fullstendig anna, er det fint lite eg kan gjere med det.


Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #796 på: 28. April 2010, 18:41 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6121272,00.html

Richards fra City hadde vært helt fantastisk. Vet ikke om han blir så veldig dyr heller pga skader i det siste og pga City driter penger  :). Kanskje vi får ham for 5-6 mill? Det hadde i så fall vært fantastisk. Da har vi en høyreback for mange mange år fremover, en som også kan spille stopper. Er jo lov å håpe. Fordelen er at vi kan garantere førstelagsplass..

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #797 på: 28. April 2010, 18:43 »
Hvis det stemmer at Tottenham, Arsenal, Liverpool og Villa er interessert så blir han nok dyr...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #798 på: 28. April 2010, 18:49 »
Hvis det blir budkrig kan vi få problemer, hvis det blir krig om å tilby han best betingelser er vi bortimot sjanseløse. Fast plass er en ting, sportslige utfordringer noe helt annet. Og så vil nok manageren ha en del å si.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #799 på: 28. April 2010, 18:51 »
Det går truverdige rykter om at han også frekventerer bylivet i Manchester i same stil som Michael Johnson, Jõ og Robinho gjer/gjorde. I så fall er han i alle fall eit steg tilbake frå den profesjonelle kulturen som for ein gong skuld har prega klubben.

Ein god spelar, og sikkert ein som Ranger kan vise rundt i Newcastle på nattestid. Supplert med det dei andre seier; nei takk.

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #800 på: 28. April 2010, 19:31 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2893055.ece

Ser at City vil kvitte Shaun Wright-Phillips, Emmanuel Adebayor, Wayne Bridge og Stephen Ireland i sommer. Ryktene er fra The Sun, så vi får vel ta det med en klype salt  :P

Hadde iallefall ikke vært meg imot om vi hadde fått inn Wright-Phillips og Bridge  ;)


Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #801 på: 28. April 2010, 19:47 »
De spillerene kommer aldri til oss. For det første tjener de fett og kommer aldri til å godta store reduksjoner i lønna. Dessuten Wayne har i tillegg vært mye skader. Og ikke minst mener jeg at de er alt for gode til å sitte på benken. Jeg mener vi bør satse på Routledge og Enrique neste sesong. Men vi trenger dekning på de plassene. Dvs at vi bør hente inn unge talenter som kan komme inn å gjøre jobben ved skader. Dog trenger vi spillere av samme kaliber som Bridge på høyreback og på topp.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #802 på: 28. April 2010, 20:09 »
Vi har to rene vinger som skal spille 40+ kamper neste sesong.
Jeg vil ikke under noen omstendigheter se Guthrie, Barton eller noen andre sentrale midtbanespillere på kanten!
Hadde vi fått inn SWP, ikke at jeg har noe slags håp om det, hadde vi hatt 3 veldig gode, og litt forskjellige vinger. Alle 3 kan også spille på begge vingene uten noen spesielle problemer.
Vi trenger forsterkning på vingene også.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #803 på: 28. April 2010, 20:15 »
Vi kan bytte han med Taylor.

Ellers er ikkje eg heller så veldig gira på han, skal sikkert ha bra med cash og.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #804 på: 28. April 2010, 20:16 »
Richards har ikkje blitt så god som mange forventa, itilegg slitt med skader. Så ikkje lysten på han.

Sant nok, men med fast spilletid og beskyttelse under CH vinger kan han jo blomstre. Vår manager har jo vist supre ferdigheter når det gjelder man management. Richards har et enormt potensiale. Spinnvill fysikk og godt fotballhode. Tror han ville være best som stopper. 

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #805 på: 28. April 2010, 20:36 »
Vi kan bytte han med Taylor.

Ellers er ikkje eg heller så veldig gira på han, skal sikkert ha bra med cash og.
Ryan du mener? Håper det. Han ville sikkert blitt god i City.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #806 på: 28. April 2010, 23:19 »
Vi trenger da strengt tatt inn spillere på forvarssplasser, ikke spillere ut. Eneste er vel at vi kunne bytta Raylor mot en bedre høyreback og hatt Simpson som utfordrer. Men igjen, Raylor kan være en brukbar backupspiller på begge backer og høyreving til neste sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #807 på: 29. April 2010, 12:08 »
Hamit Altintop i Bayern skal visstnok være kontraktsløs til sommeren, klassespiller, men tviler på han vil til Nufc. Men skader ikke å hive seg med i kampen om underskriften hans.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #808 på: 29. April 2010, 13:10 »
Raylor er jo en backup på venstrevingen også da.
Alle målene han har scoret i år, og når han spilte for Wigan, scoret han når han spilte venstrekant :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #809 på: 29. April 2010, 13:33 »
Hamit Altintop i Bayern skal visstnok være kontraktsløs til sommeren, klassespiller, men tviler på han vil til Nufc. Men skader ikke å hive seg med i kampen om underskriften hans.

Det er klassespiller ja. Var dritgod mot Lyon. Men jeg tror han kommer til å koste alt for mye i sign of fee. Soler sa at en spiller ala Olic på Bayern etter all sannsynlighet fikk 100 mill da han signerte for dem. og Altintop er nesten i samme klasse.