20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2010  (Lest 365827 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #495 på: 04. April 2010, 23:28 »
Vil det være fullstendig krise å hente inn etablerte spillere i sin beste alder da?
Ikke nødvendigvis akkurat de navna som nevnes der da, men skal vi være helt låst fast i en transferpolicy?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #496 på: 04. April 2010, 23:35 »
For all del, jeg bare gjorde meg bemerkninger jeg.
Men SWP feks, han skulle nok ha hatt en god del lønn, og jeg mener det er viktigere å se på lønnen de skal ha, enn alderen.
Nå er det PL-erfaring i alle leddene vi har, og jeg mener da at vi burde se etter røverkjøp. Gode spillere, men som enda ikke står med gullskrift i fotballhistorien.
Hvertfall, du skjønner hva jeg mener. Spillere som Routledge, Williamson....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #497 på: 04. April 2010, 23:41 »
Vil det være fullstendig krise å hente inn etablerte spillere i sin beste alder da?
Ikke nødvendigvis akkurat de navna som nevnes der da, men skal vi være helt låst fast i en transferpolicy?

Selvsagt ikke. Verken alder eller lønninger skal være så fastlåst at det ikke kan gjøres unntak. Noe annet ville være jævla naivt når man driver fotballklubb.

Gamsten på free-transfer er faktisk noe jeg håper på. Han vet hva PL dreier seg om, rutinert, trygg, god venstrefot, løper vanvittig mye, kan spille overalt på midtbanen. Ville vært en fin signing etter min mening!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #498 på: 04. April 2010, 23:42 »
Tjoa, ser hva du mener! Men vi aner jo faktisk enda ikke om Williamson funker i PL! Routledge har i det minste tidligere vist at han kan gjøre bra ting der!
Jeg vil jo helst at vi får inn noen spillere som er bedre enn de vi har fra før av, og som kan gå rett inn i førsteelleveren. Da trenger han ikke på død og liv være 26 eller yngre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #499 på: 04. April 2010, 23:46 »
Synes også Tomkins er en spennende spiller. God backup på stopperplassen om vi får han.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #500 på: 04. April 2010, 23:48 »
Morten Gamst Pedersen blir 29 8. september.
Julian Fubert blir 27 1. august.
Shaun Wright Phillips blir 29 25. oktober.

Ingen av de passer inn i den nye transferpolicyen vår, og som Daniel henter frempå, de skal nok alle ha sin del av lønningene. Jeg ville gjerne ha tatt i mot alle tre, men blir nok for mye i transfer, bortsett fra MGP, og lønninger.

Ireland blir 24 i år, og er dermed litt mer aktuell. Men her er nok lønninger og transfer-fee litt over det vi kan tenkte oss.
Faubert ville jeg kun henta om Whufc rykket ned, for da kunne vi sikkert fått han litt rimeligere. Tror ikke han er keen på å spille i Championship. Samme med Noble. Hva med å hente Green om de rykker ned? Solid keeper, som er altfor god for Championship!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #501 på: 04. April 2010, 23:51 »
Keeper er et ikke-tema for min del. Vi har en keeper i Harper som holder bra nivå, og vi har et av kontinentets beste keepertalenter i Tim Krul som står klar til å ta over ansvaret. Og også Fraser Forster som tydeligvis skal være et meget brukbart talent, han også!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #502 på: 04. April 2010, 23:57 »
Spillere som Faubert, parker, ireland og SWP er jo dødsgode forslag...
Og er enig i med dere om at vi må hente mange spillere, bare håper vi slipper overbetalte dilledanter som vi har hatt mange av før..
Kan være enige i at det hadde vært kjekke spillere og ha, men er redd for at spesielt SWP vil kreve høy lønn. Vet ikke helt hva de andre tjener, men Parker kom jo fra oss med høy lønn og jeg tviler på at han gikk med på et kraftig lønnskutt. Faubert var vel nokså ettertraktet da de kjøpte han, samt at han ble kjøpt da West-Ham var en nogenlunde rik klubb så han vil jeg og tro har høy lønn. Og Ireland tror jeg nok det er mange bedre klubber som er ute etter desverre :(

Men dersom vi kunne få de til å signere noenlunde fornuftige kontrakter hadde det selvfølgelig vært fantastisk! :)

Enig med SuperAlmeida i at Gamst Pedersen gratis ikke hadde vært dumt, men det spørs om han hadde holdt Jonas ute av laget. Men vi hadde i allefall fått konkurranse på venstre-kanten, noe som absolutt hadde vært heldig.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.


Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #504 på: 05. April 2010, 12:43 »
Høyrebackenes svar på Enrique-"light"  :) Er vel egentlig ganske lik Simpson bare med meir power  :) Ja takk til rett pris

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #505 på: 05. April 2010, 13:00 »

Matuzalem

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 116
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #506 på: 05. April 2010, 13:48 »
Hutton hadde forsterket laget han ja!. mye bedre enn simpsons i mine øyne!.

han var veldig linket til oss før han skrev under for tottenham, ikke en dårlig signering for et nyopprykket lag, finner han bare tilbake til godformen han hadde i rangers.,

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #507 på: 05. April 2010, 17:25 »
Akkurat sett Yeovil vs Leeds. Nok en ræva kamp av Beckford. Totalt stillestående og gjør konstant gale valg. I tillegg virker han totalt uinteressert. DÅrlige holdinger mao. JEg har kun sett en kamp hvor han har spilt godt, og det var mot Scum. Herregud jeg er glad vi ikke fikk kjøpt ham.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #508 på: 05. April 2010, 18:22 »
Akkurat sett Yeovil vs Leeds. Nok en ræva kamp av Beckford. Totalt stillestående og gjør konstant gale valg. I tillegg virker han totalt uinteressert. DÅrlige holdinger mao. JEg har kun sett en kamp hvor han har spilt godt, og det var mot Scum. Herregud jeg er glad vi ikke fikk kjøpt ham.

Ærlig talt! Er Beckford hele det Leeds laget alene eller? Kan du ikke se på helheten da?
Leeds ledet serien med 8-10 poeng rett etter nyttår. Etter det har bare gått èn vei, og det er i stupbratt nedoverbakke. På de siste 12 kampene står de med 2 seire, 5 uavgjorte og 5 tap (den ene seieren kom idag). Det vil si at de ligger på en 21. plass av 24 lag om man baserer seg på formtabellen over de siste 12 kampene.
Den dårlige formen er ikke Beckford sin skyld alene ihvertfall. Helt greit at han var dårlig idag, men om du så kampen så du også at Leeds dominerte fullstendig helt til Yeovil reduserte til 1-2, da var det full panikk i et rufsete Leeds lag.
Så det er nok hele kollektivet som svikter.

Dessuten kan man dra frem Beckford sine mål mot ManU og Tottenham og hans gode prestasjoner i de kampene der. I tillegg er han fremdeles Leeds sin desidert mestscorende spiss og er helt i toppsjiktet i League One med sine 21 mål.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2010
« Svar #509 på: 05. April 2010, 19:29 »
En spiss må ta løpene og bevege seg. Og han må være i stand til å dempe baller han får. Han gjorde ingenting. Han gjorde gale valg som å drible i stedet for å sentre til kant og i stedet få ballen igjen innenfor 16m. Du blir blended av statistikken. Greit at han scorer mål, men det kommer i mye større grad av nivået enn av hans evner.

No offense, men tror jeg har bedre grunnlag til å uttale meg. Kompis er leedssupporter og vi ser alle leedskamper som går på tv. Og det har vi gjort de siste sesongene.
« Siste redigering: 05. April 2010, 19:31 av InspectorC »