20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Burnley (Premier League) - 30.10.17, 21:00 - TV2 Sport Premium  (Lest 7766 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

laaars

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
    • Vis profil
Helvettre, perez som mister ball der? Istedet for å spille støtte på en touch...

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Diame må ut ASAP! Det han leverer er noe av det verste jeg har sett på aldri så lenge...  >:(

SÅ enig! Skjønner ikke at noen kan synes at Diame m har vært god!!😲 Joselu er jo helt på trynet, og eg skjønner ikke koffor RB venter så jævlig lenge med byttene!

Og der kom målet i mot!! Faen i fitte satan

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Tapar fortent. God natt.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Fy faen dommer sier jeg. Er jo frispark til Perez !!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Tapar fortent. God natt.
Vinner jo 2-1 vi. Litt is i magen nå. 15+ tillegg holder

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Veldig mange som er under pari idag!

Benitez får stryk..

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Er jo ikke i nærheten av å skape noe. Morley i studio har jo et poeng.
Nå kommer byttene på rekke og rad. Hvorfor vente til målet måtte komme??

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Fy faen dommer sier jeg. Er jo frispark til Perez !!
Det er aldri frispark. Nå må Rafa skjønne at Ayoze er søppel!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Fy faen dommer sier jeg. Er jo frispark til Perez !!
Det er aldri frispark. Nå må Rafa skjønne at Ayoze er søppel!
Han er jo vår beste 10er. Finnes ingen tvil

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3027
  • Love it!
    • Vis profil
Om taktikken skal være ubrukelige pasninger på tvers og bakover, bør Rafa hente inn igjen Colback. Faen, annenhver mulighet for å angripe denne kampen har endt med tilbakespill til Elliot.
No fate but what you make

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
En helt forferdelig kamp å se på. Burnley er ikke noe bedre, men dette var et steg i feil retning for vår del. At trioen Joselu, Ayoze og Diame får fortsette i det uendelige får Benitez ta på sin kappe. Vi taper på grunn av en personlig feil av Ayoze. Offensivt er det skremmende å se hvor begrenset vi er. Vi faller dramatisk i kvalitet når ikke Merino er med, og Ritchie ikke har dagen.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Mange som får stryk idag! Ritchie, Atsu, Perez, Joselu(!!) og Diame(!!!), elendig..

Forventer en forklaring fra RB imorra, for dette er også hans skyld! Utrolig surt å tape mot lag som Burnley..

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Går ikkje an kunn klaga på Benitez sin taktikk. Spelarane er ekstremt upresise og slurvete. Same typa kvalitet som i 0-1 tapa mot Huddersfield og Brighton. Feil og slurv øve heile linja. No må Joselu og Perez på benken til laurdag.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Enig med siste taler! Taktikken kan umulig være lagt opp rundt dårlig bevegelse, støttepasninger og lav treffsikkerhet.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Mange som får stryk idag! Ritchie, Atsu, Perez, Joselu(!!) og Diame(!!!), elendig..

Forventer en forklaring fra EN imorra, for dette er også hans skyld! Utrolig surt å tape mot lag som Burnley..

Surt tenke på at vi har tap mot burnley, huddersfield og brighton. Skal være minst 4 helst 6 poeng det 😱.
Men men 9. Plass etter 10 runder tror jeg de fleste her ville tatt før sesongstart.