20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 350241 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #285 på: 13. Des. 2009, 23:32 »
Kan ikke drakta i så fall være slik? http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.asp?PID=PDS-052-010-407&DEPT=052&BRAND=10&SS=1&GROUP=JNR

Er vel ikke så mange draktdesign med mindre man vil gå bort fra stripene.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #286 på: 13. Des. 2009, 23:40 »
Blir noe vanskelig med puma sitt design på draktene denne sesongen siden de har en v-form på draktene (f.eks. Stabæk og Tottenham sine). Har allitd likt Pumas drakter, men likte ikke det designet de bruker nå. Forhåpentligvis kommer de med et nytt design til neste sesong.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #287 på: 14. Des. 2009, 01:30 »
Faen :( ... jeg kjøper nesten bare adidas produkter, ELSKER det merket.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #288 på: 14. Des. 2009, 02:18 »
Synes Adidas lager geniale drakter, så det er veldig synd hvis vi mister de som sponsor etter denne sesongen. Når det gjelder Puma har jeg et litt blandet inntrykk. De lager en del kule drakter som f.eks årets Spurs drakt er sykt fet! Men mange av draktene deres blir ofte kjedelige og triste synes jeg.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #289 på: 14. Des. 2009, 09:13 »
Synes Adidas lager geniale drakter, så det er veldig synd hvis vi mister de som sponsor etter denne sesongen. Når det gjelder Puma har jeg et litt blandet inntrykk. De lager en del kule drakter som f.eks årets Spurs drakt er sykt fet! Men mange av draktene deres blir ofte kjedelige og triste synes jeg.



Heilt einig.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #290 på: 14. Des. 2009, 10:17 »
Men puma, er ikke det bare sånn slim fit drakter? Regner med det ikke blir så populært blandt overvektige supportere :P

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #291 på: 14. Des. 2009, 10:27 »
Synes Adidas lager kjipe drakter jeg, har ikke vært spesielt fornøyd med noen av Newcastle draktene de siste årene. Årets hjemmedrakt her helt OK, men de 3-4 siste årene har det vært mye dritt både av hjemme og bortedrakter!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #292 på: 14. Des. 2009, 13:35 »
Jeg syns de to siste sesongene har vært konge-hjemmedrakter, jeg!  I tillegg til at jeg liker stoffet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #293 på: 14. Des. 2009, 14:32 »
Synes de to siste hjemmedraktene har vært kule, og liker den nyeste enda bedre. De to hjemmedraktene vi hadde før det igjen synes jeg var tørre og kjedelige.
Men kunne egentlig tenkt meg Nike. Elsker det merket og synes veldig ofte at draktene dems er kule. Men så lenge vi ikke får krager på flere drakter så er jeg egentlig fornøyd.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #294 på: 14. Des. 2009, 14:48 »
Årets hjemmedrakter er ganske bra, men liker ikke ryggen noe særlig. Året før synes jeg var kjedelig.. Puma har veldig mange kule landslagsdrakter, men kanskje ikke så mange fine for klubblag. Nike hadde nok vært det beste.. Digger Arsenal sine bortedrakter i år hvertfall.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #295 på: 14. Des. 2009, 17:08 »
Haha, jeg leste at en fyr på newcastle-online foreslo Agent Provocateur som ny draktleverandør. :P
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Tuttebobo

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #296 på: 14. Des. 2009, 20:50 »
Rask skisse hvordan jeg ser for meg evt. pumadrakt.
I og med at dealen med NR går ut etter denne sesongen får vi vel en sponsor ala dette også?  ???


(trykk på linken for å få større bilde)
http://img190.imageshack.us/img190/7238/nufc1011.jpg

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #297 på: 14. Des. 2009, 23:20 »
Synes Adidas lager geniale drakter, så det er veldig synd hvis vi mister de som sponsor etter denne sesongen. Når det gjelder Puma har jeg et litt blandet inntrykk. De lager en del kule drakter som f.eks årets Spurs drakt er sykt fet! Men mange av draktene deres blir ofte kjedelige og triste synes jeg.

Denne Lazio skjorta av Puma er også stilig:


Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #298 på: 15. Des. 2009, 15:10 »
Rask skisse hvordan jeg ser for meg evt. pumadrakt.
I og med at dealen med NR går ut etter denne sesongen får vi vel en sponsor ala dette også?  ???


(trykk på linken for å få større bilde)
http://img190.imageshack.us/img190/7238/nufc1011.jpg

Den var jo faktisk ganske så kul den da :)
Bortsett fra sponsoren ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #299 på: 15. Des. 2009, 15:44 »
Men puma, er ikke det bare sånn slim fit drakter? Regner med det ikke blir så populært blandt overvektige supportere :P

Tror Puma er litt begge deler, men Kappa (som brann har) er ekstremt thight. heldigvis er jeg ikke i nærheten av smellfeit ;D