20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 350241 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #270 på: 14. Sep. 2009, 12:26 »
Anbefales det!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #271 på: 14. Sep. 2009, 15:00 »
ja, har brukt han før, å kommer til å gjøre det igjen 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #272 på: 14. Sep. 2009, 17:04 »
Sikkert denne: http://fotballshop.no/

Til folk i Stavanger, så kan det stikke innom vikingbutikken på Jåttå(altså Viking Stadion). Dei hadde Newcastle drakter der ifjor verdt fall, og kan sikkert skaffe i år og.
Jeg har sett fjorårets drakter på RBK-Shop på Lerkendal selv. Men en Rosenborg-supporter med respekt for seg selv nekter å kjøpe engelske fotballdrakter på Rosenborgs supporterbutikk. Det får da være grenser på anglofili.

Gjør regning med at jeg blir å legge inn en bestilling hos Radar Shopping om ikke lenge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #273 på: 17. Sep. 2009, 17:02 »
Nylig anskaffet meg fjortårets bortedrakt med 8 Guthrie. Kjøpte den på ebay, helt ny, for 10 pund, og stakk innom Steve Perryman sport igår og fikk trykket for 250 kr.

Han som fikset trykket lurte på hvorfor jeg ville ha PL trykk på en Newcastle drakt :P

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #274 på: 17. Sep. 2009, 18:39 »
*Bare å be han drite å dra og ikke legge seg oppi andres saker  ;D

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #275 på: 17. Sep. 2009, 20:02 »
*Bare å be han drite å dra og ikke legge seg oppi andres saker  ;D

Will do, neste gang :)

Jani

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 223
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #276 på: 18. Sep. 2009, 07:42 »
fekk min nye Newcastle drakt i går, med 27 S. Taylor bakpå :D

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Ny drakt...
« Svar #277 på: 28. Okt. 2009, 11:22 »
Ja, blir spennende dette. Håper igrunnen også på at Adidas fortsetter, men er enig i din beskrivelse av årets bortedrakt.

Hadde egentlig tenkt å kjøpe den når jeg var i Newcastle i helgen, men når jeg fikk sett den på nært hold innså jeg hvor grusomt stygg den faktisk er. Var få som gikk rundt med bortedrakta på stadion, var faktisk flere med tredjedrakta.

Hadde vært kult å få Newcastle Brown Ale tilbake på drakta igjen, men det blir vel bare en våt drøm. Den logoen der er noe av det fineste som noensinne er blitt trykket på ei drakt.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #278 på: 01. Nov. 2009, 11:47 »
Hadde vært kult å få Newcastle Brown Ale tilbake på drakta igjen, men det blir vel bare en våt drøm. Den logoen der er noe av det fineste som noensinne er blitt trykket på ei drakt.

Får nok aldri Brown ale på drakta igjen ettersom bryggingen nå skal flyttes til Yorkshire. Nærmere Manchester enn Newcastle (Pfhøy!!)

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #279 på: 01. Nov. 2009, 12:02 »
Tragisk...rett og slett tragisk :'(

Milford

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: Ny drakt...
« Svar #280 på: 05. Nov. 2009, 16:26 »
Finnes en annen måte å få Brown Ale på drakta på, men den er veldig kortsiktig og ganske grisete.

icecold87

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 12
    • Vis profil
NUFC med ny draktsponsor
« Svar #281 på: 13. Des. 2009, 13:06 »
Newcastle skal visst skilles med Adidas til sommeren :-\. Puma blir ny sponsor.
Som seg hør og bør sies det at Fat Mikes behandling av klubb har gitt mye negativ omtale til Adidas, og de ønsker derfor ikke fortsette å være sponsor. Det hjalp heller ikke på at Ashley gav St. James nytt navn.

En smule bittert spør du meg - har alltid vært stor fan av Adidas 8).

Fant saken her:

http://aggbot.com/docs/link.php?id=3748180&ref=tw&cat=48

EDIT: så først nå at dette allerede var omtalt i en annen post... får ikke til å slette. Pinlig

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #282 på: 13. Des. 2009, 13:37 »
Syns adidas er dritkjedelige jeg, bare standard drakter. Gleder meg til dette!

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #283 på: 13. Des. 2009, 13:53 »
Puma sitt tilbud skal visstnok være mindre lukrativt enn den me har med Adidas dessverre. Skulle no tru me kunne få ein god deal med nåken andre når opprykket er statet? Videre er det damn Spurs som skal bli sponset av Adidas, når kontrakten med nettopp Puma går ut. Dårlige nyheter...
Venter i spenning...

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #284 på: 13. Des. 2009, 14:22 »
Så klart, men økonomisk vil ein deal med Puma ikkje være så bra som den me har hatt med Adidas. Itilegg så vil Adidas signere med Spurs no.  >:(

Det vet vi jo ikke enda. Med en veldig god sesong sportslig og fullsatte tribuner kan nok NUFC forhandle seg frem til en god deal. Dette er i tillegg noe Ashley bør være flink på siden det er dette han egentlig driver med til daglig.

Nå er det slik at NUFC ikke fikk noen enestående deal med Adidas sist. Det er flere klubber som får bedre betalt av sine draktleverandører enn hva NUFC har fått av Adidas. Dette er en mulighet til å starte helt forfra igjen og bygge gode forbindelser med noen andre. Det er så mange aktører der ute som fint kan matche hva vi har fått av Adidas, om da selvfølgelig vi har sportslig suksess og tilskuerne viser seg.