20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - West Brom 21/12 20.45  (Lest 52114 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« på: 18. Des. 2011, 16:53 »
Velvel - nok en kamp vi bør og skal vinne dersom vi har mål om e-cup.
Her er laget jeg personlig ønsker se:

Krul
Simpson-Perch-Colo-Santon
Ben Arfa-Abeid-Tiote-Jonas
Best-Ba
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #1 på: 18. Des. 2011, 17:13 »
Blir nok mer kriging her enn mot Swansea. Tror West Brom blir en hard nøtt. Tipper jevnt og tøft og er langt ifra sikker på seier.
Tipper..               
                            Krul
Simpson    Perch    Coloccini   Santon

Obertan   Tiote    Abeid    Jonas

                 Best     Ba

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #2 på: 18. Des. 2011, 18:18 »
Syns laget bør stokkast litt om på... Håpar på denne oppstillinga. Valet av Raylor forsvarar eg med at me mest sannsynlig får mange dødballar. For meg må Perch ut av laget (for han er ein inkompetent fotballspelar) og Obertan (fordi han ikkje får til noko som helst, sjølv om han har mykje ball)...

                        Krul
R.Taylor  Simpson   Coloccini  Santon

S.Ameobi    Tiote    Abeid    Gutierrez

              Ben Arfa
                            Ba

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #3 på: 18. Des. 2011, 18:57 »
 :smith:
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #4 på: 18. Des. 2011, 19:08 »
Håper Wiliamson rekker denna

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #5 på: 18. Des. 2011, 19:11 »
Blir vel en ny lekestue for Tchoyi eller hva nå han heter.

I fjor spilte vi kun 45 min mot WBA som var gode, så håper de har lært at denne kampen skal spilles 90 min med innsats!

Håper også Ben Arfa slipper til her ettersom mye kreativitet fra Cabaye er vekke. Jonas eller Obertan hadde hatt det bra av å sitte litt på benken nå!


Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #6 på: 18. Des. 2011, 19:12 »
Syns laget bør stokkast litt om på... Håpar på denne oppstillinga. Valet av Raylor forsvarar eg med at me mest sannsynlig får mange dødballar. For meg må Perch ut av laget (for han er ein inkompetent fotballspelar) og Obertan (fordi han ikkje får til noko som helst, sjølv om han har mykje ball)...

                        Krul
R.Taylor  Simpson   Coloccini  Santon

S.Ameobi    Tiote    Abeid    Gutierrez

              Ben Arfa
                            Ba
Hva i all verden gjorde Jonas bedre på sin side. Gikk og gikk og gikk. Lov å sentre ballen en gang iblant. Greit at en kan klage på Obertan men han skapte minst like masse som Jonas der han surret rundt på kanten. Jonas har vert svak framover de siste kampene. Tendenser fra forige sesong. Må virkelig heve seg snart. Sammy har heller ikke vist en døyt mer enn Obertan.
« Siste redigering: 18. Des. 2011, 19:13 av Fluffy »

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #7 på: 18. Des. 2011, 22:31 »
Nei, synes det optimale for Sammy nå ville vært å bli vraket og spille noen 90-minuttere på reservelaget. Skal ikke være for lett å slippe til hele tiden heller, man må prestere noe. Jada, kan selvsagt si det samme om Obertan også, men han har tross alt vist seg å være et hakk hvassere.

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #8 på: 18. Des. 2011, 22:37 »
Obertan har lært seg å ta overstegsfinte. Utenom det har han verken ballkontroll eller kreativitet. Jonas har iallefall bevist at han er ein viktig spelar, sjølv om han ikkje har vore på topp den siste tida...

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #9 på: 18. Des. 2011, 22:53 »
Håper Vuckic tar plassen til Cabaye og at Ben Arfa tar plassen til Obertan. Det hadde vært en spennende oppstilling!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #10 på: 18. Des. 2011, 22:54 »
Det hadde det absolutt!

Peter

  • Gjest
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #11 på: 18. Des. 2011, 23:08 »
En midtbane med:
-Tiote-
-Obertan-Abeid-Ben Arfa-Guiterrez-
-Ba-

Tror jeg hadde vært en brukbar løsning.

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #12 på: 18. Des. 2011, 23:11 »
Eg ser fleire som gir kritikk mot vingane våras. Eg vil berre sei min meining slik eg slepp å høyre all sytringa. Det er lov å være uenige med kvarandre. Jonas er god nokk, men han har nokk dårlig form og mista litt av sjølvtiliten. Når det gjelder Orbetan så vil eg sei at han har ikkje vore ELENDIG, men ikkje OVERASKANDE GOD. Eg klare ikkje å se at Sammy er bedre enn Orbetan og det gjør nokk Pardew også. Orbetan har bedre fart og kanskje bedre teknisk enn Sammy. Orbetan har då ikkje vore kolapse. Han har fått meg til å sei "herlig" og "HELVETE" også andre ting. Eg er blant dei som meinar vi trenger bedre vinger + eigenskapen til å legge inn. Eg trur Orbetan vil starte mot WBA. Og for dei som håper å se Barfa på ving kan eg sei at han kommer sannsynleg aldri til å spille der under Pardew og Barfa vil spille fri-rolle back EIN spiss. Blir spennande å slå kven som blir vikar for Cabaye. Mot WBA trenger vi tre poeng viss vi har tenkt til Europa.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #13 på: 18. Des. 2011, 23:15 »
O B E R T A N :thumbu:

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle - West Brom 21/12 20.45
« Svar #14 på: 18. Des. 2011, 23:18 »
Jonas og Obertan er ikke gode nok. Slik vi spiller om dagen med Ba og Best på topp så er vi avhengige av å ha kanter som kommer rundt på kanten og slår gode innlegg. Der svikter begge kantene våre totalt. Jonas jobber bra begge veier og skaper til tider problemer for forsvaret til motstanderen med sin gode teknikk, men hos Obertan er det helt mørkt. Jeg digger spillertypen Obertan med masse fart og god teknikk, men han evner jo overhode ikke å bruke dette til sin fordel.