20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45  (Lest 10516 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #45 på: 13. Des. 2017, 22:38 »
Amanda, redd oss!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #46 på: 13. Des. 2017, 22:39 »
Det er faktisk ingen på laget med PL-klasse og det sier sitt.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #47 på: 13. Des. 2017, 22:39 »
Amanda, redd oss!

Har kjøpt katta i sekken.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #48 på: 13. Des. 2017, 22:39 »
L













O












L
Nei.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #49 på: 13. Des. 2017, 22:41 »
Dette var fælt på alle mulige måter. Vi ser jo ikke ut, og vi har drøyt med hjemmetap nå. En oppskrift på nedrykk dette.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #50 på: 13. Des. 2017, 22:43 »
Her er det MYE å ta tak i. Det er svært få som er gode nok til å spille i dagens Newcastle stall. Forferdelig kamp der Everton får sin første borteseier for sesongen. Spillerne gir totalt faen i klubben. Omtrent ingen som virkelig blør for drakta.

Selv om det er en svært, svært tynn stall, så er det vanskelig å ikke snakke om Benitez. Jeg er i ferd med å miste troen på han. Han gjør utrolig mye rare taktiske valg. Hvorfor kjører han en spiss hjemme mot Everton? Hvorfor får Joselu så ekstremt mange sjanser uten å bevise noen verdens ting? I dag kjører han en backlinje med Manquillo og Lejeune som stadig vekk har klippekort. Han har satt Clark, vår kanskje beste stopper på benken, og Mbemba er ikke engang i troppen. Lejeune har gjort mange juniorfeil i år, men han starter igjen. Jeg fatter det ikke. Hva med Mitro? Ikke engang i troppen han heller. Det er ikke til å tro. Nei, MYE må skje i januar hvis vi i det hele tatt skal ha sjanse til å overleve
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #51 på: 13. Des. 2017, 22:56 »
Poenget er vel at dette er så langt unna Pl-kvalitet som man får det. Ser kun Lacelles og Ritchie som holder nivået i dette laget.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #52 på: 13. Des. 2017, 22:57 »
Men vi er nødt til å begynne å ta poeng snart.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #53 på: 13. Des. 2017, 23:00 »
Kan vi kjøpe et nytt lag i januar?

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #54 på: 13. Des. 2017, 23:04 »
Tror ikke et par nye spillere vil løse probleme umiddelbart heller, de vil trenge tid på å komme seg inn i systemet.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #55 på: 13. Des. 2017, 23:07 »
Spiss til 30-40 mill og keeper til 30, så hjelper det i første omgang. Vi har da mange sjanser i dag, og skulle putta. Hadde Darlow vært nogenlunde PL materiale så hadde han holdt nullen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #56 på: 13. Des. 2017, 23:08 »
Skuffende med nok et tap. Spillemessig stor fremgang syns jeg, men klarer utrolig nok ikke score.
No fate but what you make

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #57 på: 13. Des. 2017, 23:26 »
Her er det MYE å ta tak i. Det er svært få som er gode nok til å spille i dagens Newcastle stall. Forferdelig kamp der Everton får sin første borteseier for sesongen. Spillerne gir totalt faen i klubben. Omtrent ingen som virkelig blør for drakta.

Selv om det er en svært, svært tynn stall, så er det vanskelig å ikke snakke om Benitez. Jeg er i ferd med å miste troen på han. Han gjør utrolig mye rare taktiske valg. Hvorfor kjører han en spiss hjemme mot Everton? Hvorfor får Joselu så ekstremt mange sjanser uten å bevise noen verdens ting? I dag kjører han en backlinje med Manquillo og Lejeune som stadig vekk har klippekort. Han har satt Clark, vår kanskje beste stopper på benken, og Mbemba er ikke engang i troppen. Lejeune har gjort mange juniorfeil i år, men han starter igjen. Jeg fatter det ikke. Hva med Mitro? Ikke engang i troppen han heller. Det er ikke til å tro. Nei, MYE må skje i januar hvis vi i det hele tatt skal ha sjanse til å overleve

Vil du vi skal kjøre to spisser når vi ikke engang har en god spiss? Vi har tapt samtlige kamper i 4-4-2 denne sesongen. Jeg er glad for at Benitez går tilbake til 4-2-3-1.  Han bruker Joselu, ja. Hvem vil du han skal bruke? Er ingenting som tilsier at de på benken hadde gjort en bedre jobb. Jeg er enig i at Lejeune ser helt forferdelig ut, men det handler vel om å gi han tid? Forøvrig har Clark vist flere ganger hvor elendig han er i luften, noe man ikke kan være dersom en skal ligge lavt.

Vi har rett og slett et bedretent fotballag. Eneste håpet jeg har, er at Swansea og WBA faktisk ser verre ut. Så trenger vi Staveley som kan få oss over ett annet lag. Elliott: Overvektig keeper på 185cm. Manquillo som faktisk er verre enn Dummett offensivt. Atsu uten høyrefot. Midtbane uten forflytningsevne (se hvor totalt faen Merino gir før det ene skuddet til Rooney). Det er pill råttent over hele fuckings linja! Er lite en kan gjøre taktisk...


Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #58 på: 13. Des. 2017, 23:39 »
WBA tok poeng borte mot Liverpool. En kamp Newcastle kommer hvertfall til å tape.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #59 på: 13. Des. 2017, 23:53 »
Her er det MYE å ta tak i. Det er svært få som er gode nok til å spille i dagens Newcastle stall. Forferdelig kamp der Everton får sin første borteseier for sesongen. Spillerne gir totalt faen i klubben. Omtrent ingen som virkelig blør for drakta.

Selv om det er en svært, svært tynn stall, så er det vanskelig å ikke snakke om Benitez. Jeg er i ferd med å miste troen på han. Han gjør utrolig mye rare taktiske valg. Hvorfor kjører han en spiss hjemme mot Everton? Hvorfor får Joselu så ekstremt mange sjanser uten å bevise noen verdens ting? I dag kjører han en backlinje med Manquillo og Lejeune som stadig vekk har klippekort. Han har satt Clark, vår kanskje beste stopper på benken, og Mbemba er ikke engang i troppen. Lejeune har gjort mange juniorfeil i år, men han starter igjen. Jeg fatter det ikke. Hva med Mitro? Ikke engang i troppen han heller. Det er ikke til å tro. Nei, MYE må skje i januar hvis vi i det hele tatt skal ha sjanse til å overleve

Vil du vi skal kjøre to spisser når vi ikke engang har en god spiss? Vi har tapt samtlige kamper i 4-4-2 denne sesongen. Jeg er glad for at Benitez går tilbake til 4-2-3-1.  Han bruker Joselu, ja. Hvem vil du han skal bruke? Er ingenting som tilsier at de på benken hadde gjort en bedre jobb. Jeg er enig i at Lejeune ser helt forferdelig ut, men det handler vel om å gi han tid? Forøvrig har Clark vist flere ganger hvor elendig han er i luften, noe man ikke kan være dersom en skal ligge lavt.

Vi har rett og slett et bedretent fotballag. Eneste håpet jeg har, er at Swansea og WBA faktisk ser verre ut. Så trenger vi Staveley som kan få oss over ett annet lag. Elliott: Overvektig keeper på 185cm. Manquillo som faktisk er verre enn Dummett offensivt. Atsu uten høyrefot. Midtbane uten forflytningsevne (se hvor totalt faen Merino gir før det ene skuddet til Rooney). Det er pill råttent over hele fuckings linja! Er lite en kan gjøre taktisk...

Vi har et bedritent fotballag ja, som det er helt forferdelig å se på! Og ingen sier at Rafa skal trylle med en så elendig stall. Rafa er heller ikke den som kan sette ballen stang inn, og ikke ut, eller holde ballen som vår sisteskanse. MEN, når du taper 7 kamper på rad, så MÅ det gå an å prøve noe nytt!! Mitro, Aarons, Mbemba og Gamez er alle spillere som burde fått starta flere av kampene! Men de er jo ikke på benken engang?!

Spillerne leverer norsk 5.div-kvalitet kamp etter kamp, men får likevel fornyet tillitt hver uke. Wtf?! Manquillo og Diame burde hvertfall ikke starte noe som helst. I tillegg har Lejeune, Joselu m.f heller ikke fortjent noe som helst.. Faen dette er flaut!