20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle Liverpool i romjula  (Lest 1686 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Newcastle Liverpool i romjula
« på: 25. Nov. 2008, 22:01 »
Hei!

Jeg skal bortover ilag med 3 stk i romjula for å se denne kampen!:)

Radar har klart å skaffe meg 2 biletter 8) halleluja for han!:)
Ulf har lovet meg at jeg skal få låne hans medlemsnummer sånn at Radar kan bestille en bilett ekstra :) Halleluja for Ulf!

de fleste her inne er vell ferdig med barneskolen:) så da regner jeg med at dere allerede har regnet ut at jeg mangler 1 bilett... Kan jeg få låne et medlemsnummer ifra noen av dere slik at jeg får bestillt den siste biletten?

Det blir 2 halleluja til den som har mulighet til å låne det bort:)

håper stort på positivt svare da dette kan bli min første Newcastle kamp noen sinne! 8)

Han kom, ble mett og dett var dett....

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Newcastle Liverpool i romjula
« Svar #1 på: 27. Nov. 2008, 09:36 »
Etter noen gledelige meldinger saa kan det naa bestilles 2 billetter paa ett medlemsskap til den kampen.

Naa har jeg faatt inntrykk av at det er flere herfra som har vurdert aa kommer over til den kampen. Skal vi ta en samling i forkant? Ja, det blir en tidlig start paa drikkingen, men det skal vi vel klare? Gi lyd saa ordner vi noe sosialt?

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Newcastle Liverpool i romjula
« Svar #2 på: 27. Nov. 2008, 12:09 »
Jeg kan stille med meg:)

En Boro gutt og 2 Liverpool karer. :o

Han Boro mannen er typen som er for å holde Nord-Øst lagene  sammen mot de store, så han er Newcastle mann denne dagen. (så langt som det er mulig for en Boro supporter.) Men disse Liverpool gutta kan vi godt få til å gråte ::)

har ikke sjekka om de er med, men Øl skal de ha, så vi får sjå:)
Han kom, ble mett og dett var dett....