Newcastle United > Transfers

Transfersommeren 2018

<< < (2/181) > >>

Anders:
Ryktene skal ha det til at Chelsea ønsker seg £15 mill for Kenedy.
Hva tenkes om det? Har riktignok bare vært her en måned, og har ikke vært noen åpenbaring av noe slag. Men av det jeg har sett, og en prislapp på £15 mill hadde jeg bladd opp det i dag hvis jeg hadde vært Newcastle!

Geordie:

--- Sitat fra: Anders på 13. Mars 2018, 19:20 ---Ryktene skal ha det til at Chelsea ønsker seg £15 mill for Kenedy.
Hva tenkes om det? Har riktignok bare vært her en måned, og har ikke vært noen åpenbaring av noe slag. Men av det jeg har sett, og en prislapp på £15 mill hadde jeg bladd opp det i dag hvis jeg hadde vært Newcastle!

--- Slutt sitat ---

Vi betalte vel +/- 12 mill for Murphy, så 15 er vel greit i dagens marked syns jeg.

Geordie:
http://www.nufcblog.co.uk/2018/03/15/great-news-for-nufc-fans-as-its-confirmed-that-loan-signing-will-join-permanently-this-summer/

Dubravka meldes å være klar for permanent overgang.

Geordie:
Northern Echo påstår vi er ute etter Luke Shaw, antydes pris på rundt 20 mill pund. Shaw er misfornøyd med å bli hengt ut av Jose og føler seg mobbet.

Tipper det er flere enn oss som står i kø der i så fall.

Thomas:

--- Sitat fra: Anders på 13. Mars 2018, 19:20 ---Ryktene skal ha det til at Chelsea ønsker seg £15 mill for Kenedy.
Hva tenkes om det? Har riktignok bare vært her en måned, og har ikke vært noen åpenbaring av noe slag. Men av det jeg har sett, og en prislapp på £15 mill hadde jeg bladd opp det i dag hvis jeg hadde vært Newcastle!

--- Slutt sitat ---

Usikker. Lyst å se mer av ham først. Jobber som et svin, men jeg kunne kanskje tenkt meg en med enda mer fart, noe vi mangler i laget synes jeg.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning