20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 658247 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Christian

  • Gjest
Transfersommeren 2012
« på: 01. Feb. 2012, 09:06 »
Kven trur du kjem inn? Og kven blir solgt?

Eg håper på at Hoilett og Diame kjem gratis.(Begge uten kontrakt til sommeren) At me kjøper oss ein DF(Douglas eller Mbiwa). Ny back (t.d Clyne)

Av overganger ut, håper eg virkleg me kan beholde Ba, Tiote og Krul. (og dei andre stjernene). Løven og Smith er garantert på veg ut.(Sidan kontraktene går ut) Itilegg går nok Forster til Celtic på permanent overgang. Ellers håper eg på salg av Simpson og Perch.

« Siste redigering: 01. Feb. 2012, 09:13 av Christian »

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1 på: 01. Feb. 2012, 09:15 »
Blir spennende å se om vi klarer å bli kvitt Xisco og hans syke lønning. Irriterer meg kraftig at den mannen fortsatt er i klubben vår  :grine:

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2 på: 01. Feb. 2012, 09:33 »
Xisco blir vi nok neppe kvitt før han er bosman. Hvilket bør være ganske snart. Han kan umulig ha signert for noe lenger enn fem år, vel? Da burde han vel være bosman etter neste sesong?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Christian

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3 på: 01. Feb. 2012, 09:34 »
2013 er Xisco bosman.  :toon:  :happy: :frenetisk:

Christian

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4 på: 01. Feb. 2012, 09:39 »
Følgende har kontrakt som går ut til sommeren(Av dei i a-laget):
Danny Guthrie
Peter Løvenkrands
Alan Smith
Ryan Donaldson
Ole Soderberg
James Tavernier
Tamas Kadar

Guthrie og Tavernier bør få ny kontrakt ASAP! Resten kan gå for min del.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5 på: 01. Feb. 2012, 09:45 »
Bør fikse nye kontrakter til Ba og colo også. Og kanskje en bedre kontrakt til krul så vi holder han fornøyd.  Spillere som kan gå ut: ameobi, løven, Smith, perch, Simpson,harper, obertan. Spillere inn: hoilet, vertongen, cissokho, hurtigtog av et spiss talent.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #6 på: 01. Feb. 2012, 10:11 »
Kruls kontrakt går ut i 2014 ser jeg, hvilket betyr at vi i aller høyeste grad bør begynne å tenke på forlengelse. Det er ikke noe hastverk, men innen utgangen av 2012 bør han ha fått ny kontrakt. Jeg er usikker, men kan ikke huske at Timmy har signert noen ny kontrakt etter at han begynte å utkonkurrere Harper. Denne sesongen har han vært soleklart førstevalg, og det bør han vel få en kontrakt som tilsier også. Men jeg gjør regning med at vi må bli kvitt Alan Smith før Tim Kruls kontrakt prioriteres.

Angående bosman-spillere til sommeren, så gjør jeg vel regning med at alle bortsett fra Travernier og Guthrie får forlate klubben. Donaldson er jeg usikker på, men han vaker på ingen måte i vannskorpa rett under de første 16, så jeg vil vel tro at han ikke får ny kontrakt. Uten at jeg skal påberope meg for mye kunnskap om klubbens unge spillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #7 på: 01. Feb. 2012, 11:11 »
Danny Guthrie
James Tavernier
Disse burde vi beholde. Jeg har og lyst til å ha Kadar med videre, dette siden jeg fortsatt har troen på han. Han trenger tilitt og spilletid. Da tror jeg han villet blomstre. (kansje låne han ut resten av sesongen)

Ellers håper jeg vi beholder våre store stjerner, noe jeg tror vi gjør vist vi kvalifiserer oss til Europa. Vist ikke tror jeg kansje vi beholder de toppen ut neste sesong før de evt flytter på seg, eller som og kan si? Blir solgt.

Jeg mener vi burde forsterke forsvaret først. Her ligger nøkkelen. Vi trenger og få inn 2 solide forsterkninger der. 1 back og en sentralt.
Disse burde være spillere som går rett inn og forsterker oss.
Så burde vi kvitte oss med klubbens daukjøtt. Vi har ganske bra og sterk 11, men jeg mener vi burde få inn unge spillere som kan presse på 11 slik at de blir utfordret og leverer varene. Dette samt at de unge utvikler seg og blir solgt med fortjeneste eller blir beholdt slik at klubben kan bygges videre stein for stein.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #8 på: 01. Feb. 2012, 13:47 »
Ser det går rykter om at Colos agent er i Newcastle og skal fikse 5.5 års kontrakt med Newcastle. Dette må jeg si jeg syns er hårreisende. Colo er god nå men 3 års kontrakt holder lenge , han begynner jo dra på årene.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #9 på: 01. Feb. 2012, 13:59 »
Forventer at Ba og Krul går til sommeren. Ba av opplagte grunner og Krul pga det florerer ikke akkurat av fantastiske keepere i PL. Tottenham har vel allerede sagt ifra om sin interesse.
Men det går jo greit, vi har jo Ole Söderberg    :feiring:
Same old Shearer, always scoring!

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #10 på: 01. Feb. 2012, 14:04 »
Ser det går rykter om at Colos agent er i Newcastle og skal fikse 5.5 års kontrakt med Newcastle. Dette må jeg si jeg syns er hårreisende. Colo er god nå men 3 års kontrakt holder lenge , han begynner jo dra på årene.

Morsomt at du bruker ordet "hårreisende" når man snakker om Colo  :coloccini:
Synes utansett han bør få, skal få og fortjener et tilbud som holder han her resten av sin karrierre. Det han betyr for laget både på banen og i garderoben gjør han til, i mine øyne, den viktigste spilleren vi har i troppen.
Det er noen spillere som fortjener litt mer enn andre, og Colo er en av disse spillerne.

Synes jeg.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #11 på: 01. Feb. 2012, 16:41 »
Men det går jo greit, vi har jo Ole Söderberg    :feiring:

Ikke nå lenger. Elliot derimot...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Christian

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #12 på: 01. Feb. 2012, 18:45 »
Söderberg er som ElvenKind nevner, ferdig i klubben.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #13 på: 01. Feb. 2012, 22:34 »
Det har vel egentlig ligget i kortene lenge. For gammel, og ikke god nok til å ta det neste steget. Kan kanskje bli en okey keeper i Superettan, men skeptisk til om han er Allsvenskan-materiale. Uten at jeg har sett særlig mye av han. Og vanskelig å vurdere nivået på reservene våre kontra svensk toppfotball.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Christian

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #14 på: 01. Feb. 2012, 22:56 »
Han har "heldigvis" ein musikk karriere å falle tilbake på.  :lol: