20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Liverpool 24.11-2007 Kl 13:45 (Canal + Hd/Sport 1/Sport 2)  (Lest 34111 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
St James` Park
24. November 2007 kl 13:45
Newcastle - Liverpool

Håper på min første seier på stadioen...
« Siste redigering: 19. Nov. 2007, 22:42 av Rissen »
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Liverpool 24.11-2007 Kl 13:45
« Svar #1 på: 19. Nov. 2007, 22:43 »
Hmmmmm..... Tja.. Oddsen er vel i mot deg. Har ikke sett oddsen til Ladbrokes o.a ennå men vil tro den ikke er i Newcastles favør. Håper uansett på en god kamp.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Har sitt Newcastle spilla U og B så kanskje H står for tur;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil

Typisk oss at vi tar denne. Eg tror vi kommer til å bli kjørt ganske hardt, men vi lirke fram en seier uansett.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Tror prestasjonen blir bedre denne kampen og da får vi fårhåpentligvis et bra resultat. Liverpool har et bra, men er ikke uslålige.
Håper på dette laget:

Given

Beye - Taylor - Rozehnal - Enrique

Milner - Butt - Emre - N'Zogbia

Martins - Viduka

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Vant vell 2-1 i 2006/2007 sesongen ?  Husker Riise felte Taylor ;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Har tru på seier og at laget hevar seg mange hakk! Endleg vise dei kva dei er gode for.
Eg tek fly fredag, verte starte laurdagen me eit par pils ;)
Hooooway the Lads!!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
De siste sesongene har vi alltid hevet oss mot topplaga, og håper vi klarer det denne sesongen også. Hadde vært herlig å tatt skalpen av det ufyselige laget der!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Jeg er som vanlig pessimist mot topplagene, og er redd vi ryker på en smell her. Vår beste midtstopper er ute, Owen er ute og vi er inne i en elendig periode. Nei, jeg skal ihvertfall tippe tap, men håper så sinnsykt at vi vinner. Har altfor mange kamerater som heier på Liverpool.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Jeg håper at vedkommende storkjefta geordie som satt bak meg og skjelte ut den ene etter den andre mot Pompey får litt mer å glede seg over på lørdag.
Kommer til å drømme meg til Newcastle og St. James' Park på lørdag. Blir ikke det samme å se det på TV, når du først har vært der.

Jeg blir overhodet ikke overrasket om vi vinner. Vi vant i fjor, og da var vi enda dårligere enn i år.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Tror vi vinner faktisk. Spillerene kommer til å heve spillet betraktelig i denne kampen. Å det skal bli morsomt å se Martins igjen fra start. Håper han bruker den sjansen han har til å vise seg frem.. Å det blir spennende å se hvilken formasjon vi kommer til å spille i..
Uansett, dette blir spennende.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
XI:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - G I V E N - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
B E Y E - - - - - - - T A Y L O R - - - - - - R O Z E H N A L - - - - - E N R I Q U E
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -G E R E M I - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - -B A R T O N - - - - - - - - E M R E - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
M A R T I N S - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -N`Z O G B I A
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -V I D U K A - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Jeg tror ikke det der vil lykkes. Jeg tror Martins trenger en "understudy" bak seg som indreløper, som sørger for å være et spillbart, bredt alternativ, mens Martins går innover i banen. Dessuten tror jeg kanskje at N'Zogbia er hakket bedre på midtbanen. Jeg ville derfor prøvd Martins på venstre, med N'Zogbia bak seg, og Milner på høyre ving.

Given
Beye - Taylor - Rozenhal - Enrique
Geremi - Emre - N'Zogbia
Milner - Viduka - Martins

Tror Emre sentralt på midten kan bli en stor suksess, og med Geremi som høyre indreløper, har vi nok av defensiv trygghet, ettersom Milner trolig vil operere like mye som indreløper i perioder hvor vi ikke har ballen. Ihvertfall om planen min fungerer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
--------------Given-----------------
Beye - Taylor - Cacapa - Enrique
--------------Butt-------------------
---Barton--------------Emre-------
Martins----------------------Milner
--------------Viduka---------------

Emre kan ikke spille i midten, av den enkle grunn at vår mest kreative spiller ikke kan ligge i dypet....Jeg synes heller vi bør spille med et skikkelig rivjern som anker i Butt....Håper Barton og Emre spiller indreløpere, ser problemet med bredden på høyre, og derfor blir Beye sitt bidrag ekstra viktig siden Barton liker seg bedre sentralt i banen(men Barton må bidra på høyre han også, og det gjør han like godt som geremi)...Martins skal selvsagt trekkes inn offensivt samtidig som martins og milner vil bytte side kontinuerlig(som de pleier)...

Når alt det der er sagt så har jeg vanskelig for å tro at BigSam setter ut sin egen favoritt Smith......
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Joakim: Joa, men tror du Barton vrakes?

kø1: Tror du N`Zogbia vrakes og at Cacapa spiller i stedet for Rozehnal?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg