20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)  (Lest 2239 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Ny æra, ny kamp.
Må blåse litt liv i disse kamptrådene igjen, før var det mye trøkk i disse på kampdager!

Hva tror vi? Kan laget ha fått en boost av oppkjøpet, og alt styret rundt? Eller kommer vi ned på jorda igjen i dag (sportslig)?
Jeg har troa på poeng, men tør ikke å tro på seier.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)
« Svar #1 på: 17. Okt. 2021, 14:29 »
Jeg er spent på om vi går for en 4 linje bak igjen i forsvaret. Med Bruce så blir det vel 5.

Veldig usikker på Tottenham. Flere er kanskje ute pga. Covid, lang reisevei og skader. Vi har flere spillere tilbake, men blir jo interessant å se om de holder og ikke blir skadet på ny i løpet av kampen. Tenker da på Lacelles, Willock, Shelvey og Wilson.

Dream starting line up for meg:

Darlow-Manqullio-Lacelles-Fernandes-Ritchie-Willock-Hayden-Shelvey-Alimron-Wilson-Maximin
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)
« Svar #2 på: 17. Okt. 2021, 16:46 »
Newcastle United: Karl Darlow, Javier Manquillo, Jamaal Lascelles, Ciaran Clark, Matt Ritchie, Isaac Hayden, Sean Longstaff, Joe Willock, Joelinton, Allan Saint-Maximin, Callum Wilson.

Substitutes: Mark Gillespie, Jacob Murphy, Federico Fernández, Fabian Schär, Jamal Lewis, Jeff Hendrick, Jonjo Shelvey, Ryan Fraser, Dwight Gayle.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)
« Svar #3 på: 17. Okt. 2021, 17:56 »
Dette er jo dritforsvar på begge målene. To midtstoppere som lar Mbele spasere upresset inn til 16 meteren, og vår egen back som ikke klarer å sette linja når resten har satt Kane i offside

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)
« Svar #4 på: 17. Okt. 2021, 17:56 »
Heia Bruce!
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)
« Svar #5 på: 17. Okt. 2021, 18:01 »
Heilt ærleg, er det ikkje heilt utruleg at ein so ekstremt rævva manager i dag styrer sin 1000. kamp!!!!

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)
« Svar #6 på: 17. Okt. 2021, 18:03 »
Heilt ærleg, er det ikkje heilt utruleg at ein so ekstremt rævva manager i dag styrer sin 1000. kamp!!!!

+1
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)
« Svar #7 på: 17. Okt. 2021, 18:06 »
Skulle gjerne sett Fernandez fra start i dag.. Er ganske utrolig hvor mye svakere stopperne våre er blitt under Bruce, da Benitez var her var både Lascelles, Fernandez, Schär og tilogmed Clark bunnsolide.. Kan legge til Longstaff på den listen også, selv om han ikke er stopper.

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)
« Svar #8 på: 17. Okt. 2021, 18:08 »
Skulle det blir tap i dag gleder jeg meg til å høre unnskyldningen fra Bruce ;D
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)
« Svar #9 på: 17. Okt. 2021, 18:23 »
Til Bruce forsvar har han ikke fått velge spillere på midtre hylle en gang synes jeg.  Under Benitez hadde vi en vesentlig bedre og mer bevegelig midtbane. Slike spillere beskytter forsvaret også. Longstaff, Shelvey og Hayden synes jeg blir for lite bevegelige og kreative.  Det er også en av hovedårsakene til at vi mister kontrollen og ballbesittelen i kampene gang etter gang.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)
« Svar #10 på: 17. Okt. 2021, 18:25 »
Til Bruce forsvar har han ikke fått velge spillere på midtre hylle en gang synes jeg.  Under Benitez hadde vi en vesentlig bedre og mer bevegelig midtbane. Slike spillere beskytter forsvaret også. Longstaff, Shelvey og Hayden synes jeg blir for lite bevegelige og kreative.  Det er også en av hovedårsakene til at vi mister kontrollen og ballbesittelen i kampene gang etter gang.
Diame du tenker på? Utenom det er det eksakt samme midtbane som Benitez brukte.

Er jo helt utrolig at en tidligere midtstopper fra Manu enda ikke har fått kontroll på forsvaret. Null forandring fra laget som møtte West Ham i serieåpningen.
« Siste redigering: 17. Okt. 2021, 18:27 av Fluffy »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)
« Svar #11 på: 17. Okt. 2021, 18:31 »
Til Bruce forsvar har han ikke fått velge spillere på midtre hylle en gang synes jeg.  Under Benitez hadde vi en vesentlig bedre og mer bevegelig midtbane. Slike spillere beskytter forsvaret også. Longstaff, Shelvey og Hayden synes jeg blir for lite bevegelige og kreative.  Det er også en av hovedårsakene til at vi mister kontrollen og ballbesittelen i kampene gang etter gang.

Ja midtbanespillerne vi har nå var både bedre og mer bevegelige under Benitez, så du har helt rett der.. Merkelig hvordan det der funker.
« Siste redigering: 17. Okt. 2021, 18:34 av Eriksen »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)
« Svar #12 på: 17. Okt. 2021, 18:34 »
Diame på sitt beste dekket store rom en dem vi har nå. Shelvey var der, det stemmer. Vi hadde derimot også Perez som var god bakover.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)
« Svar #13 på: 17. Okt. 2021, 18:38 »
Diame på sitt beste dekket store rom en dem vi har nå. Shelvey var der, det stemmer. Vi hadde derimot også Perez som var god bakover.
De var mer bevegelige under Benitez ja. Almiron er like god som Perez bakover. Tillegg har han Willock. Må du slutte. Det renner inn!!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Spurs, 17.10.21, kl.17:30 (TV2 Sport Premium 1)
« Svar #14 på: 17. Okt. 2021, 18:40 »
Diame på sitt beste dekket store rom en dem vi har nå. Shelvey var der, det stemmer. Vi hadde derimot også Perez som var god bakover.
De var mer bevegelige under Benitez ja. Almiron er like god som Perez bakover. Tillegg har han Willock. Må du slutte. Det renner inn!!

Kan nevne at Joelinton også jobber mye bakover. Er vel det eneste vi kan gi Joelinton creds for.