20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "Helvete i 2008"  (Lest 2360 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
"Helvete i 2008"
« på: 20. Des. 2007, 11:25 »
Har nettopp tatt en titt på kampprogrammet for 2008, og nå begynner jeg å bli redd. I tillegg til at vi mister mange av våre største stjerner, ser programmet slik ut:

Sat 29     15:00     A   Chelsea     PREM                           
January
Wed 2    19:45    H   Manchester City    PREM                                      
Sat 12    17:15    A   Man Utd    PREM                       
Sat 19    17:15    H   Bolton    PREM                       
Tue 29    19:45    A   Arsenal    PREM                       
February
Sun 3    13:30    H   Middlesbrough    PREM                       
Sat 9    15:00    A   Aston Villa    PREM                       
Sat 23    17:15    H   Man Utd    PREM                       
March
Sat 1    15:00    H   Blackburn    PREM                       
Sat 8    15:00    A   Liverpool    PREM              

Av de ti første kampene, er altså hele 6(!) mot topp 5-lagene! Dette kan bli knalltøft, folkens! Det kreves at vi henter et poeng her og der mot topplagene, og at vi vinner kampene mot Bolton, Villa, Boro og Blackburn...         

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: "Helvete i 2008"
« Svar #1 på: 20. Des. 2007, 12:21 »
Av de hjemmekampene er det bare Manu kampen jeg ikke vil forvente og tro på 3 poeng i....Man.city, Boro, Bolton, Blackburn er lag vi bør slå på hjemmebane hvis vi skal kjempe om europacupspill....

Når det gjelder bortekampene.....Chelsea, Manu, Arsenal, Villa og Liverpool.....det kan ikke bli verre!! Har veldig vanskelig for å tro at vi skal klare noen skrell borte mot de fire store, mens Villa er et av ligaens beste hjemmelag..Dog bør det likevel være mulig å karre til seg et poeng eller to...Vi klarte 1-1 på Emirates i fjor, mens vi faktisk var uheldige som ikke ledet på Brua til pause der vi tapte 1-0 til slutt..

Her gjelder det virkelig å vinne hjemmekampene, + at vi MÅ ha 6 poeng på våre to neste kamper mot Derby og Wigan, ellers kan vi være hektet av i Februar....jeg tror ikke vi kommer til å ta noe mer enn 1 eller 2 poeng på de 5 bortekampene som Eivind lister opp..Klarer vi 14-15 poeng på disse 10 kampene skal vi være fantastisk fornøyd.....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: "Helvete i 2008"
« Svar #2 på: 20. Des. 2007, 16:12 »
Se positivt på det...vi får en haug med tv kamper ;)

Men det blir en jævlig prøvelse, håper vi bare kan vise at vi duger til et eller annet
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Arnebleie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 65
    • Vis profil
Sv: "Helvete i 2008"
« Svar #3 på: 20. Des. 2007, 16:31 »
Dette var et ganske så tøft kampprogram, men jeg føler at vi alltid klarer å yte litt ekstra når vi spiller mot de "4 store". Vi har vel hatt noenlunde tak på dem de siste år? Men som Kebab sier så blir det mye fin foppal på tven.

I denne tøffe perioden som vi går inn i nå er det viktig å holde motet oppe, selv med en kamp eller to uten poeng. Det som er absolutt nødvendig er 3 poeng mot lagene som befinner seg litt lengre nede på tabellen. Uten seier mot dem kan vi bare glemme øvre halvdel av tabellen.

Når det er sagt så tror jeg ikke hele 2008 blir ett helvete, neste sesong skal vi jo ta minst 3.plass i Premier League ;D

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: "Helvete i 2008"
« Svar #4 på: 20. Des. 2007, 17:37 »
Et tøft kampprogram er det, men når er det ikke et tøft kampprogram i Premier League?
I bortekampene forventer jeg minimum to poeng, det er et akkurat passende mål for så vanskelige kamper. Minimum uavgjort borte mot Villa er et must. Hjemmekampene forventer jeg tilnærmet full pott på. Det er bare kampene mot Manchester-lagene jeg ikke vil innkassere på forhånd. Men en uavgjort mot City er det minste vi kan forlange. Har håp om ett poeng mot ManU også.

Hvor mye vi vil lide av å ikke ha Martins, Beye, Faye og Geremi tilgjengelig er vanskelig å vite på forhånd, derfor kan vi ikke ta hensyn til at vi blir uten de fire i store deler av denne perioden. Det er vanskelig å spå på forhånd, men nesten uansett hvordan formen vår er, så skal vi forlange full pott mot Blackburn, Bolton og Boro.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: "Helvete i 2008"
« Svar #5 på: 20. Des. 2007, 21:10 »
City-balongen begynner å miste luft nå. Blir spennende å se hva Svennis finner på i januar-vinduet. Uansett er det på hjemmebane de har plukket poeng sålangt, borte er de svake. Her forventer jeg 3 poeng.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: "Helvete i 2008"
« Svar #6 på: 20. Des. 2007, 23:42 »
Ja, det er et meget tøft kamp program. Men det er nå vi for se hva spillerene duger til, å om de er gode nok for Newcastle..
Jeg tror vi kommer meget godt ut av det faktisk. Hjemme tror jeg vi kommer til å ta nesten full pott. Vi greier faktisk uavgjort mot scum utd.
At vi skal kjempe om Europa??
Det hadde vært morsomt om vi hadde greid det, men tror ikke vi gjør det.. Det vi skal håpe på er at vi ser tendenser til at laget setter seg, å at vi spiller på et jevnere nivå. Det er nå grunnmuren bygges for neste sesong.. Å det er nå fremover, spillerene må vist seg verdig til å bli satset på..

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: "Helvete i 2008"
« Svar #7 på: 21. Des. 2007, 01:01 »
Støtter det Lars Arild. Tror det blir vanseklig med e-cup plass allerede denne seosngen, selv om vi på papairet er gode nok for det.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: "Helvete i 2008"
« Svar #8 på: 21. Des. 2007, 20:50 »
Vel talt, Lars Arild.
Vi kan ikke kreve e-cup denne sesongen. Vi ser allerede på tabellplasseringen at det kan bli vanskelig, og vi ser på lagets ustabile prestasjoner at det er en vei å gå. Det vi må forvente er at laget gradvis begynner å sette seg. Det blir mer kontinuitet i lagoppstillingen og spillerne presterer på et jevnere og stadig høyere nivå. Forhåpentligvis får vi også se litt bedre fotball. Hvor det ender til slutt er vanskelig å si, men jeg er hellig overbevist om at vi greier å få over 50 poeng, og da er vi topp 10, ihvertfall. Å få minimum 25 poeng på 18 kamper etter nyttår bør nesten være en selvfølge. Vi har nå spilt 17 kamper, og har allerede 25 poeng, og kunne hatt mer. Vi bruker vel stort sett å være bedre etter nyttår (ihvertfall frem til april).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Sv: "Helvete i 2008"
« Svar #9 på: 21. Des. 2007, 22:13 »
Som jeg har sagt før. Så tror jeg på 3 poeng borte mot man utd. :P Får vi til et godt samspill. Så tror vi kan slå de fleste,

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: "Helvete i 2008"
« Svar #10 på: 21. Des. 2007, 22:16 »
Som jeg har sagt før. Så tror jeg på 3 poeng borte mot man utd. :P
God bedring! Håper du er i stand til å feire julaften da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tønsberg

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 690
    • Vis profil
Sv: "Helvete i 2008"
« Svar #11 på: 21. Des. 2007, 22:20 »
Som jeg har sagt før. Så tror jeg på 3 poeng borte mot man utd. :P
God bedring! Håper du er i stand til å feire julaften da.

Det er jeg nok :P Har nå alltid tro på poeng mot man utd. Selv om det er ekstremt små sjanser til 3 poeng.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: "Helvete i 2008"
« Svar #12 på: 21. Des. 2007, 22:25 »
Men det skal sies, får du rett, så blir du min gud. Da begynner jeg å tro på deg, istedet for Bibelens morsomme birolle Gud.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon