20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ameobi vil bli  (Lest 4551 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Ameobi vil bli
« på: 24. Mai 2005, 21:27 »
Newcastle har hatt en skuffende sesong når det gjelder både tabellplassering, interne problemer og ikke minst spillerprestasjoner. Det er liten tvil om at Souness ønsker å renske opp i stallen i sin første sommer som manager for klubben, og spillere som Kluivert, McClen og Brennan har allerede blitt vist døra. Nå uttaler Ameobi at han ikke vil bli neste mann ut portene på SJP…

- Det går alltid rykter om overganger etter endt sesong, men hjertet mitt ligger i Newcastle og jeg vil hjelpe klubben med å vinne trofèer.

- Forhåpentligvis er jeg her også neste sesong. Jeg håper klubbens høyere makter fortsatt vil ha meg i klubben, sa Ameobi som kun har scoret 3 seriemål denne sesongen.

Shola ble ansett for å være et stort talent for bare få år siden. Han sikret oss UEFA-Cup-spill med sin flotte scoring mot Liverpool på Anfield i serieavslutningen i fjor, og mange trodde 04/05-sesongen skulle bli den nigerianskfødte spissens gjennombrudd, men slik at det dessverre ikke gått. Skader må ta en del av skylda, men det er heller ingen hemmelighet at Ameobi sliter med å få ut potensialet sitt i kamp. Det er dog ingen tvil om at Ameobi besitter kvaliteter, så det ville være dumt å avskrive ham allerede i en alder av 23 år.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Ameobi vil bli
« Svar #1 på: 24. Mai 2005, 22:36 »
Da må han ivertfall begynne å prestere dersom de spissene vi vil ha kommer til oss! men det kan være det Ameobi trenger...var jo ikke akkurat mye konkurranse på topp i år, d var Shearer, Ameobi/Kluivert/Dyer....så dersom vi henter et par spillere som til dags dato er bedre enn Ameobi, da må han skjerpe seg for å få spille, og det kan være en katalysator for at vi får se hva han for alvor står for!

Bjørn - trøtt
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Svart og Hvit

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 22
    • Vis profil
Ameobi vil bli
« Svar #2 på: 25. Mai 2005, 08:05 »
Rykter sier at Martin Jol vil bytte Keane med Ameobi og betale £3 m i tillegg.
Det hadde vært en fantastisk handel!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Ameobi vil bli
« Svar #3 på: 25. Mai 2005, 15:03 »
Fantastisk og fantastisk, men ja, det er en deal jeg kan akseptere, selv om det vil være noe synd å se en så talentfull og dedikert spiller som Ameobi dra. Men det vil være til det beste for både Ameobi og Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Ameobi vil bli
« Svar #4 på: 25. Mai 2005, 17:07 »
En spiller med Keanes teknikk kan vel ikke betegnes som fantastisk.. Nok spillere på Newcastle som temper ballen 5 meter fra seg i et mottak!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Ameobi vil bli
« Svar #5 på: 25. Mai 2005, 17:11 »
Sitat fra: "Mushans"
En spiller med Keanes teknikk kan vel ikke betegnes som fantastisk.. Nok spillere på Newcastle som temper ballen 5 meter fra seg i et mottak!


Ameobi er jo en mester i mottak/nedtak. Bare så forbannet synd at han tar ballen med hendene hver gang.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Ameobi vil bli
« Svar #6 på: 25. Mai 2005, 17:14 »
Robbie Keane jeg snakker om.. Rett og slett for dumt om vi skal sitte igjen med han.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Noreng

  • Gjest
Ameobi vil bli
« Svar #7 på: 28. Mai 2005, 04:27 »
Jeg tror / håper Ameobi går for han har gjort det motsatte fra å prestere

krybel

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Ameobi vil bli
« Svar #8 på: 29. Mai 2005, 20:24 »
Jeg mener vi burde beholde Ameobi. Helt enig i at han har vært dårlig i år, men man kan ikke spille med Ameobi\Kluiver, Ameobi\Shearer som spiss makkere. Dessuten er det per dags dato manko på spisser i Newcastle, og det ville vært galskap å selge Shola. La gutten få et år til...

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Ameobi vil bli
« Svar #9 på: 29. Mai 2005, 20:26 »
Kommer ann på hvem som kommer inn spør du meg.
Det har også vært drøftet muligheten om å leie han ut et år, det hadde kanskej vært den beste løsningen dersom vi klarer å hente inn noe gode spisser så fort som mulig.

Men ja, det er for tynnt på topp hos oss!

Bjørn - for tynn
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads