20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellars og Hughes til Villa?  (Lest 6535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

  • Gjest
Bellars og Hughes til Villa?
« på: 18. Mai 2005, 15:21 »
Bellars og Hughes er på vei til Aston Villa. dette bekrefter Villas hjemmeside

fra newutd.coms hjemmeside:

Breaking : Bellamy og Hughes er på vei til Aston Villa
Skrevet av Asbjørn, 18 Mai 05

Den offisielle siden til Aston Villa bekrefter at Aaron Hughes og Craig Bellamy nærmer seg en overgang til Birmingham klubben. Ifølge Doug Ellis har Freddie Shepherd godtatt budet, og nå er det bare opp til spillerene å godta en overgang.

Doug Ellis sier følgende til den offisielle Aston Villa siden:

“Jeg har snakket med Freddie Shepherd flere ganger de siste 48 timene, og igår kveld aksepterte de budet for både Craig Bellamy og Aaron Hughes.”

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Bellars og Hughes til Villa?
« Svar #1 på: 18. Mai 2005, 15:28 »
Hadde vært deilig å bli kvitt disse to i mine øyne. Dette betyr at vi er kvitt 3 spillere på 24 timer om man inkluderer Kluivert. Dette betyr at Souness allerede har en god del penger å bruke på nye spillere.  Souness sa tidligere idag at Newcastle allerede var nære ved å signe sin første spiller.

spennende tider imøte.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Bellars og Hughes til Villa?
« Svar #2 på: 18. Mai 2005, 15:28 »
Jeg skjønner at Bellers blir solgt, men Hughes? Hva er poenget med å selge han da? Elliot skulle vi ha, men Hughes han selger vi!!

Jeg skjønner mindre og mindre hva Fat Fred og Souness holder på med..
Hva pris snakker vi om? Forventer at den er et sted mellom 8-9 mill.pund.

Da mister vi en ok bac up spiller på H.backen også. Vi har da kun Carr, om ikke Souness vil fortsette og bruke Taylor og Ramage.

Med Carr sin skadehistorie mener jeg at Newcastle må hente ny back i sommer også.. Blir vel Lucas Neill det sikkert?

Føler at de beste spillerene er på vei ut nå og dårligere spillere er på vei inn dørene.

Frykter det værste jeg!!!

Noreng

  • Gjest
Bellars og Hughes til Villa?
« Svar #3 på: 18. Mai 2005, 15:36 »
uenig, Thomas.

de dårlige og noen gode ut og gode inn.
slik skal det være i et transfers. noen må gå.
har troa på en god sommer i vente

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Bellars og Hughes til Villa?
« Svar #4 på: 18. Mai 2005, 15:50 »
En ting skal vi (klubben) ha, vi er vertfall aktive...og penger inn betyr mer penger som kan brukes ut! Hvem vet, kanskje Souness har glemt å vise oss sin sterke side enda...får håpe transfer markedet i sommer kan gi oss noe å glede seg til...

Spennende blir det veffal uansett!

Bjørn - STAR WARS PREMIERE I KVELD!!!! :D
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Bellars og Hughes til Villa?
« Svar #5 på: 18. Mai 2005, 16:29 »
Det viser noe om Villa, og deres evne til spillerkjøp. De har ranet oss for Nobby, nå tar de Bellamy. Og ikke bli overrasket om også Hughes vil blomstre der.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Bellars og Hughes til Villa?
« Svar #6 på: 18. Mai 2005, 16:34 »
Sitat fra: "Mack"
Det viser noe om Villa, og deres evne til spillerkjøp. De har ranet oss for Nobby, nå tar de Bellamy. Og ikke bli overrasket om også Hughes vil blomstre der.


Men blir de noe bedre enn før?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Bellars og Hughes til Villa?
« Svar #7 på: 18. Mai 2005, 16:35 »
Ja. Og Hughes kommer garantert og blomstre der for i noen av kampene som midtstopper i vinter så spilte han veldig bra!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Bellars og Hughes til Villa?
« Svar #8 på: 18. Mai 2005, 17:30 »
Villa blir bedre og bedre for hvert år, så lenge de kjøper flere av våre beste spillere, som vi tror vi ikke trenger, og så lenge de får beholde mannen vi burde ha ansatt som manager for lenge siden, David O'Leary. Hvis vi selger Bellamy og Hughes til Villa. Gir bort Kluivert og Robert til hvemsomhelst, og beholder O'Brien og Elliott, så tar det lang tid før vi får se noe til CL igjen. Vi er på vei ned i en ny bølgedal, og den kan bli enda dypere og enda mer langvarig om vi lar Souness fortsette, og ikke henter kvalitetsspillere og -managere. Hvis vi erstatter de nevnte spillerne med folk som Keane, Neill og de gutta der, så er vi fortapt. Keane er evigheter unna det nivået Kluivert og Bellamy ligger på, på sitt beste. Lucas Neill er av den typen jeg lenge har fryktet at Souness skulle hente. Spillere han kjenner godt, som nikker og sier "yes, boss" no matter what, men som overhodet ikke tilfører oss noen verdens ting sportslig. Vi er et topplag, og da må vi kjøpe spillere som er gode nok for et topplag. Vi trenger ulike personligheter i et lag, vi trenger ulike ferdigheter. Vi trenger KVALITET, ikke KVANTITET, som er det Souness prøver å innføre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Bellars og Hughes til Villa?
« Svar #9 på: 18. Mai 2005, 17:37 »
Sitat fra: "Joakim"
Villa blir bedre og bedre for hvert år, så lenge de kjøper flere av våre beste spillere, som vi tror vi ikke trenger, og så lenge de får beholde mannen vi burde ha ansatt som manager for lenge siden, David O'Leary. Hvis vi selger Bellamy og Hughes til Villa. Gir bort Kluivert og Robert til hvemsomhelst, og beholder O'Brien og Elliott, så tar det lang tid før vi får se noe til CL igjen. Vi er på vei ned i en ny bølgedal, og den kan bli enda dypere og enda mer langvarig om vi lar Souness fortsette, og ikke henter kvalitetsspillere og -managere. Hvis vi erstatter de nevnte spillerne med folk som Keane, Neill og de gutta der, så er vi fortapt. Keane er evigheter unna det nivået Kluivert og Bellamy ligger på, på sitt beste. Lucas Neill er av den typen jeg lenge har fryktet at Souness skulle hente. Spillere han kjenner godt, som nikker og sier "yes, boss" no matter what, men som overhodet ikke tilfører oss noen verdens ting sportslig. Vi er et topplag, og da må vi kjøpe spillere som er gode nok for et topplag. Vi trenger ulike personligheter i et lag, vi trenger ulike ferdigheter. Vi trenger KVALITET, ikke KVANTITET, som er det Souness prøver å innføre.


Nå har Keane 11 PL mål mens Kluivert har 6 PL mål, så fatter ikke hva du mener med det du skriver der. Kluivert har dog litt mindre spillertid enn Keane. Keane har en enorm fart og gir alltid 100 prosent, og er en kaos skaper ala Bellamy.

Lucas Neill er også en bedre back enn Aaron Hughes, men jeg tror Souness går for en langt bedre spiller. Distin hadde vært et bra valg.

Hvordan kan du si at Souness prioriterer kvantitet? Han har kvittet seg med Bernard, Bellamy, Kluivert, og nå mest sannsynlig Hughes. Inn har spillere som Faye, Babayaro og Boumsong kommet. Boumsong er vel den beste stopperen Newcastle har hatt i moderne tid om man ser bort i fra Woodgate.

Har Faye og Babayaro vært en fiasko? De kostet tilsammen £2,5 milloner kroner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Bellars og Hughes til Villa?
« Svar #10 på: 18. Mai 2005, 17:48 »
Bernard er bedre enn Baba.
Faye er ikke like god som Gravesen, Linderoth, Keane, Vieira og mange, mange andre. Mener også at Butt er bedre enn Faye, selv om Faye har vært best av de to denne elendige sesongen.

Når han kvitter seg med Hughes, og beholder Elliott og O'Brien, som ikke holder samme nivå som Hughes. Hughes er faktisk den beste reserven vi har i forsvaret. O'Brien kunne vært god, om han ikke hadde vært så ustabil i utviklingen. Hughes er den mest anvendelige forsvarsspilleren vi har, og vi har per dags dato ikke noe reellt alternativ på høyrebacken, med mindre vi skal bruke midtstopperne Taylor og Ramage. Hughes er også opprinnelig midtstopper, men har mer å gjøre på høyrebacken enn Taylor og Ramage, som for enhver pris IKKE må ødelegges på samme måte som vi ødela store deler av talentet til Hughes.
O'Brien og Elliott har vist at de ikke presterer på et ønsket nivå, og de har vært våre dårligste spillere i år. Si hva du vil om Butt, men O'Brien og Elliott har faktisk vært dårligere. Ihvertfall O'Brien, i og med at Elliott er så dårlig at han ikke engang får spilletid. Vi kastet bort Elliotts talent ved å selge ham til Bolton, den gangen Bolton var dårlige. Da han kom tilbake var han ikke i nærheten av å holde samme nivå som da han forlot oss.
Hughes er bedre enn både Elliott og O'Brien. Det kan jeg si tusen ganger, og gjerne mer om nødvendig.

Lucas Neill er også langt dårligere enn Hughes. Det er jeg overbevist om.

Og når du kvitter deg med Bernard, Bellamy og Kluivert, da kvitter du deg med kvalitetsspillere. De som virker nærmest foreløpig vil jeg regne som kvantitet i forhold til disse tre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bellars og Hughes til Villa?
« Svar #11 på: 18. Mai 2005, 18:01 »
Syntes ikke det er deilig å kvitte seg med disse to spillerne. Aaron Hughes har alltid gitt 180%, imens Bellamy har vært en av tiårets beste spillere for oss. Dette er bare synd.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Bellars og Hughes til Villa?
« Svar #12 på: 18. Mai 2005, 18:05 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Syntes ikke det er deilig å kvitte seg med disse to spillerne. Aaron Hughes har alltid gitt 180%, imens Bellamy har vært en av tiårets beste spillere for oss. Dette er bare synd.


Bellamy har vært god, men det hadde vært en fordel om han hadde oppført seg som folk. Han er ikke 16 år lenger.

Hughes gir alltid 100 prosent, men det gjør Elliott og O`brien også. Problemet er at ferdighetene ikke står i stil med innsatsen. Steven Caldwell hadde også samme problemet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bellars og Hughes til Villa?
« Svar #13 på: 18. Mai 2005, 18:08 »
Joda. Men Hughes holder mye bedre klasse enn de andre. Når det gjelder Bellamy er jeg enig. Han har oppført seg uakseptabelt.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Bellars og Hughes til Villa?
« Svar #14 på: 18. Mai 2005, 18:10 »
Vel, i tilfellet Hughes, så står ferdighetene MYE mer i forhold til innsatsen, enn tilfellet er med O'Brien og Elliott. Fortell meg hvor mange direkte avgjørende tabber Hughes har gjort i år. Og vennligst fortell meg hvorfor det er greit å selge vår beste reserve i forsvaret.

Ja, Bellamy oppførte seg som en idiot, og jeg er glad hvis vi får en pen sum for ham, men han er en kvalitetsspiller, og han er mye bedre enn Keane, og i mye bedre form enn Owen. Selv om Owen nok er en bedre målscorer. Men jeg tviler sterkt på at vi får Owen. Keane er ikke engang fast for Tottenham. Også skal han erstatte Bellamy og Kluivert? Han er bare såvidt bedre enn Ameobi.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon