20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: hvem er best?  (Lest 1555 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

tresteg

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
    • Vis profil
    • http://www.henrikbarca.piczo.com
hvem er best?
« på: 12. April 2006, 09:48 »

hvem er best av de newcastle har tengt å kjøpe som i samme slengen er billigst?

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
hvem er best?
« Svar #1 på: 12. April 2006, 13:03 »
Torres blir rett og slett grisedyr samtidig som vi ikke vet om han passer inn i PL så han burde vi egentlig holde oss unna selv om han herjer i spania. Jeg tror ikke at Gravesen blir så altfor dyr siden han ikke har slått helt ann i Madrid så han kan bli et røverkjøp. Også vil jeg heller foretrekke Yakubu foran Anelka fordi han er stor, sterk og rask så han vil passe godt sammen med Owen. Yakubu kan bli litt dyr, men vi vet han presterer i PL.....Men på en annen side er ikke Anelka så dumt heller, han har flere sesonger i PL bak seg samtidig som han kommer til å bli 3-4 mill £ billigere enn Yakubu.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
hvem er best?
« Svar #2 på: 12. April 2006, 13:16 »
hvoer er Dirk Kuyt henne på pollen din?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
hvem er best?
« Svar #3 på: 12. April 2006, 14:30 »
torres helt klart! torres er ikke noen "pus". han fighter, jobber og takler som bare det. men det er jo seff sånn at den dyreste er den beste!
lt;3 Newcastle <3