20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Panikkløsninger i Januar...!?  (Lest 3480 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Panikkløsninger i Januar...!?
« på: 12. Jan. 2006, 19:35 »
Gikk nettopp inn på Newcastle.no hvor jeg leste om enda et transferrykte fra Souness:

"Gregory Vignal har vært linket til Newcastle ved flere anledninger og nå skal Graeme Souness være interessert i å hente forsvarsspilleren fra Portsmouth. Vignal (24) har problemer med å spille seg inn på laget til Pompey og kan umulig være et godt valg for et Newcastle som sliter defensivt."

Den siste spilleren som visstnok var linket til Newcastle var jo som kjent Lachor, som ikke engang kom seg inn på Lens førstelag. Vignal er av samme kaliber synes nå jeg, førstelaget til Pompey bør være spillere vi lett burde få, ikke reservene.. Når du ikke klarer førstelaget på et anntatt mye dårligere lag enn oss bør dette være tabu, denne overgangen. Hadde vært greit om vi snakket om et talent, men for det første er nok ikke situasjonen til Newcastle av den at vi kan handle spillere som kommer til å bli gode akkurat nå, og for det andre er mannen 24 år..

Er det meg eller begynner dette å virke noe desperat og sporadisk disse transferryktene som har florert i det siste? Har på følelsen av at januar kan bli en stygg måned transfermessig fra Newcastle..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Panikkløsninger i Januar...!?
« Svar #1 på: 12. Jan. 2006, 19:41 »
det kan fort ende opp med en slik kriseløsning for oss ja. Trist er det... Vignal har jeg sett noen ganger, syntes egentlig han har virket ganske soldig. Men han er dårligere enn vårt nåværende forsvar. Men jeg vil heller ha Vignal enn Lachor.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Panikkløsninger i Januar...!?
« Svar #2 på: 13. Jan. 2006, 10:16 »
Heller Elliott enn Vignal!!!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

  • Gjest
Panikkløsninger i Januar...!?
« Svar #3 på: 13. Jan. 2006, 11:31 »
Nå er jo dette løse rykter, som sannsynligvis (og forhåpentligvis) har like mye for seg som rykter som knytter oss til Ronaldinho.

Likevel er fakta:

* Vi er i januar, altså midt i sesongen i de fleste land. Salgsobjektene er i antall altså betydelig reduserte.

* Vi sliter med helt latterlig mange skader.

* Vi har fra før av en tynn stall.

* Klubben kan ikke bruke penger på overganger. Vi må slippe spillere for å hente nye, men kan ikke slippe noen uten å ha fullgode erstattere.

* Vi har en manager sterkt presset av fansen, noe som dessverre kan medføre at det handles kun for handlingens skyld. Da sier det seg selv at det ikke blir hentet noe særlig av forsterkende grad. Håper og tror likevel at Souness ikke blir påvirket av dette.

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Panikkløsninger i Januar...!?
« Svar #4 på: 13. Jan. 2006, 11:42 »
Heller både Baba å Elliott før disse spillerne, Lachor og Vignal.


Det er som sagt her, bare kriseløsninger. Greit nok at vi trenger spillere, men skal vi hente nye spillere så må vi hente gode spillere!
Ikke tull å vas, bare for å hente...å kjøpe!

Muligens dette er noe Souey gjør, fordi det muligens det siste han kan gjøre i denne klubben. Det er hans siste sjangser som er ute å går....selv om han har fått nok av dem. Og derfor gjør han det han kan, med kjøp osv. Muligens det kan hjelpe, han....

Jeg synes ikke han skulle fått penger til å handle inn disse "middels-spillerne". Det er nokav dem. Vi har egentlig ikke penger til det heller, + at vi kunne ventet til VM eller etter, slik at, forhåpenligsvis, den nye manageren får noen penger å strutte med også.

Det vil da være om vi ikke får hentet spillere som FX Bridge, Kuyt eller lignende. Fordi det vet vi er kvalitetspillere og går an å legge litt penger in der....
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hÃ¥r

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme Ã¥r som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Panikkløsninger i Januar...!?
« Svar #5 på: 13. Jan. 2006, 15:07 »
Håper newc styret og Soey klarer og få iland noen helt på tampen av denne mnd, men jeg tviler sterkt! Det er tross alt kun fjorten dager igjen. Heeeelt utrolig :cry:
Who else...... Alan Shearer

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Panikkløsninger i Januar...!?
« Svar #6 på: 13. Jan. 2006, 20:00 »
Når vi nå ikke får Bridge, og Vignal stort sett er den eneste, i tillegg til Murphy (som ser ut til å gå i dass) som vi linkes til, så gir jeg faktisk blanke f... Bridge var den ene spilleren vi SKULLE ha i dette vinduet. Han drar til Spurs, fordi vi ikke kom tidsnok på banen, og ikke så oss råa til å ta han på lån. Når vi ikke får Bridge, så vil jeg ikke ha noen. Han var spilleren jeg ville ha. Den ene vi virkelig trengte. Han gikk selvsagt i dass. Da kan både Souness og Shepherd brenne for min del.

Nå gir jeg rett og slett opp. Jeg depper. Jeg graver meg ned. I RBKs sesongoppkjøring. Tror det vil være det mest fornuftige jeg gjør nå.
Burn, Souey, burn! Burn, Shepherd, burn!

Jeg har mista fullstendig motivasjonen til å fortsette å følge med mitt elskede Newcastle. Jeg har mest lyst til å legge meg ned å grine. Legge meg langt under dyna og vente til Souness er hivd på dør.

Ingen vits i å hente noen spillere som ikke er gode nok. Da bærer jeg heller over med en trofast, gammel geordie, i Elliott.
Da bærer jeg heller over med at Ameobi bare presterer i lokalderby, og at Shearer bare scorer en gang i halvåret.
Da bærer jeg heller over med en elendig sesong.
Bare Greame Souness fjernes fra mitt åsyn snarest mulig!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mads Andre

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Panikkløsninger i Januar...!?
« Svar #7 på: 13. Jan. 2006, 22:08 »
Uff,litt beskymringsfullt att vi ikke er stand til å kunne hente bridge engang..virker som det bare er mulighet på middels spillere.Stallen er jo tynn nok som den er så trenger jo spillere uansett
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Panikkløsninger i Januar...!?
« Svar #8 på: 14. Jan. 2006, 00:00 »
Sitat fra: "Mads Andre"
Uff,litt beskymringsfullt att vi ikke er stand til å kunne hente bridge engang..virker som det bare er mulighet på middels spillere.Stallen er jo tynn nok som den er så trenger jo spillere uansett


Vi har faktisk hentet Owen, Luque, Emre, Parker i løpet av det siste halvåret, så vi trenger ikke å bekymre oss for at vi ikke tiltrekker oss spillere. Er vel andre faktorer som spiller inn.

Mads Andre

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 225
    • Vis profil
Panikkløsninger i Januar...!?
« Svar #9 på: 14. Jan. 2006, 15:09 »
ja det også..men så er det de eneste vi har greid å hente inn for øyeblikket.Trenger flere!
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Panikkløsninger i Januar...!?
« Svar #10 på: 14. Jan. 2006, 16:10 »
Forventar du ein ny startellevar til kvar sesong??

Dei fire spelarane har slukt mange millioner £; det er ikkje mulig å berre pøse inn med pengar heile tida, utan kritisk sans... Me kan ikkje forvente slike kjøp til ei kvar tid.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Panikkløsninger i Januar...!?
« Svar #11 på: 14. Jan. 2006, 23:08 »
Nei, vi kan ikke forvente slike kjøp til enhver tid. Men jeg mener det var unødvendig å bruke så helvetes mange mill på så mange spillere.
Vi hentet nesten en helt ny førstellever i sommer, og den ble grusomt dyr.
Var det nødvendig å betale så inn i hampen mye for Luque? Var det nødvendig å hente Emre?

Men uansett hva vi gjorde i sommer, vi bør kunne forvente at vi setter av de pengene som er nødvendige for å hente spillere der det virkelig er nødvendig. Og venstrebacken er et slikt område. Og når vi kan få Bridge på lån. Da skal vi faen ikke snakke om at vi ikke har råd!
Der handler det nok mer om at vi ikke var så fryktelig interesserte.
Vi har sittet på gjerdet og fulgt utviklingen. Og når det så ut som Tottenham fikk han, så gadd ikke vi sette inn et sent, men nødvendig støt.
Et støt som vi forøvrig burde satt inn jevnlig allerede fra første januar 2006 av. Men som vi selvsagt ikke har gjort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Panikkløsninger i Januar...!?
« Svar #12 på: 15. Jan. 2006, 13:00 »
Claus Lundekvalm da? Han kan holde ut sesongen han da!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Panikkløsninger i Januar...!?
« Svar #13 på: 15. Jan. 2006, 14:21 »
Sitat fra: "Joakim"

Var det nødvendig å betale så inn i hampen mye for Luque?


Var sjokkert over at han gikk så billig!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Panikkløsninger i Januar...!?
« Svar #14 på: 15. Jan. 2006, 20:29 »
Kunne det vært noe å hentet en misfornøyd Jlloyd Samuel? For meg er det en gåte at han ikke har fast plass på Villa.

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=353631&CPID=8&clid=&lid=3&title=Samuel's+fresh+Villa+hint
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."