20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mehdi Abeid  (Lest 36080 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mehdi Abeid
« Svar #30 på: 01. Juli 2011, 14:06 »
Youtube? Herregud, Obertan herjer på youtube
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 02. Juli 2011, 00:57 »
Nachos og Xisco ble "oppdaget" på youtbue. Det er alt vi trenger å si om den saken...

Førøvrig ser jeg ikke det helt store problemet med at en 18-åring hentes til reservelaget. Det virker som at klubben ser for seg at han har et "læreår" eller noe med reservelaget, og at han skal hospitere med a-laget om han viser den utviklingen man forventer å se. Noen ganger må man ta et steg ned, for å ta flere steg opp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 02. Juli 2011, 02:53 »
Nachos og Xisco ble "oppdaget" på youtbue. Det er alt vi trenger å si om den saken...

hæ?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 02. Juli 2011, 10:21 »

Førøvrig ser jeg ikke det helt store problemet med at en 18-åring hentes til reservelaget. Det virker som at klubben ser for seg at han har et "læreår" eller noe med reservelaget, og at han skal hospitere med a-laget om han viser den utviklingen man forventer å se. Noen ganger må man ta et steg ned, for å ta flere steg opp.

Ser jeg en aldri så liten Barton quote? :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 05. Juli 2011, 09:43 »
Jeg vet ikke hva du ser og ikke :P
Men hvis du sier du ser det, så stemmer det sikkert. ;)

Men jeg skal ikke si at jeg ser det du ser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 20. Juli 2011, 22:23 »
Sykt med bilder av div nufc spillere osv på facebooken hans :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #36 på: 21. Juli 2011, 13:17 »
Siste intervjuet med Abeid så sa han at han ønsket å spille førstelagsfotball dette året. Det virker iallefall lovende. Han sier ikke at han håper å få noen minutter, men spille. Pardew og flere har skytt av han, og han virker å bli en god tilvekst til førstelaget dette året :)
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 21. Juli 2011, 13:27 »
Fikk vel 45 minutter mot Kasas igår, at han får såpass med spilletid i den andre treningskampen, tyder jo på at Pardew har likt det han har sett av ham til nå. Kom han ikke innpå for Tioté også? Herlig hvis han kan vokse seg inn i en backup-rolle for ham. Han får selvfølgelig store sko å fylle, men vi kan ikke forvente at han skal bli en Tioté #2, og særlig svakere enn Smith kan han umulig være uansett.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 21. Juli 2011, 13:34 »
Er ikke han en offensiv kantspiller da? Eller er han sentral?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 21. Juli 2011, 13:38 »
Sikkert noen roteringer da. La bare merke til at Abeid sitt navn sto i parentes bak Tioté i en eller annen lagoppstilling. Smith sto vel også som innbytter for en av spissene, så da var det nok ikke som jeg håpet litt på.  :P

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 21. Juli 2011, 22:54 »
Gosling blir nok backupen for Tiote.  ;) Meget mulig han tar plassen til Simpson på høgreback også.

Er det bare jeg som har for meg at Gosling er mer offensiv innstilt, kanskje litt mer Barton-preg istedet for en ryddemann i Tioté sin ånd? Godt mulig jeg har misforstått totalt, har jo ikke sett han spille nevneverdig, men har av en eller annen grunn det inntrykket. Og kan han spille høyreback habilt? I så tilfelle er jo det herlige nyheter for min del! :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 21. Juli 2011, 23:35 »
Slik jeg har forstått det er han vel litt mer Nolan-type, erketypisk box-to-box ? Men det er godt mulig han også sees på som en verdig utfordrer til Simpson, og at det er derfor vi ikke kjøper noen høyreback?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #42 på: 22. Juli 2011, 00:14 »
Er det bare jeg som har for meg at Gosling er mer offensiv innstilt, kanskje litt mer Barton-preg istedet for en ryddemann i Tioté sin ånd?
Heilt enig...
Venter i spenning...

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #43 på: 22. Juli 2011, 00:15 »
Men han er jo smart, og ein boks-til-boks spiller ser eg for meg. Men har ikkje den råe taklingsstyrken til Tiote f.eks. Men er plasseringsdyktig, tett-oppi og sånt ser eg for meg...
Venter i spenning...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 22. Juli 2011, 00:24 »
Trodde han var mer type ving (litt Ronaldo) som 18 åring i ManU, masse potensiale men langt fra ferdig produkt!

Blir hvertfall et spennende tilskudd og håper han får mange innhopp denne sesongen!