20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 381749 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2430 på: 26. Aug. 2011, 18:58 »
Managing Director Derek Llambias said: "On behalf of everyone at Newcastle United we wish to thank Joey for his on-field contributions to the team and we wish him every success for his future at Queens Park Rangers."

Hahaha :D
Twitter: @Matserazzi

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2431 på: 26. Aug. 2011, 19:09 »
Endelig.......har aldri likt barton og kommer aldri til å like han.......han er en overbetalt tulling som skryter av at han har et hjerte i en klubb, men når det kommer en annen klubb med mer penger på bordet så går han ditt...........er ikke sikkert grasset er grønnere på andre siden barton!!

følt med i det siste? skjønner han jævla godt når han får bare være der ut sessongen og når han ikke har noen framtid der lengre.. skjønner at han vil satse i en ny klubb da

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2432 på: 26. Aug. 2011, 19:10 »
Fullstendig galskap å gi en spiller som Barton så mye.

Dette er mine følelser rundt Barton egentlig (fra NO)

I'm gutted he's gone because we've pointlessly weakened ourselves but the hero worship is f***ing embarrassing.

Fullstendig enig!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #2433 på: 26. Aug. 2011, 19:10 »
Trist dag dette. Tar en skål for Joey idag, takk for minnene og lykke til videre.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

atle81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2434 på: 26. Aug. 2011, 19:14 »
Endelig.......har aldri likt barton og kommer aldri til å like han.......han er en overbetalt tulling som skryter av at han har et hjerte i en klubb, men når det kommer en annen klubb med mer penger på bordet så går han ditt...........er ikke sikkert grasset er grønnere på andre siden barton!!

følt med i det siste? skjønner han jævla godt når han får bare være der ut sessongen og når han ikke har noen framtid der lengre.. skjønner at han vil satse i en ny klubb da

For å si det slik så tror jeg at jeg har fulgt med litt lengre enn mange her inne, selv om jeg er ny her. Barton er en type som sier en ting og gjør noe helt annet, han er selvgod d ......sekk, tror alt handler om han.......ser jo alt han har vært oppi gjennom livet som fotballspiller, derfor liker jeg han ikke. Og han er ikke en så god spiller at vi ikke kan erstatte han med en........

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #2435 på: 26. Aug. 2011, 19:28 »
Da kan du tydeligvis ikke så mye heller, atle1, fordi det er ikke slik at joey Barton ville reise så fort det var mer penger. Han ønsket selv å bli i Newcastle, men hadde ikke noe valg da han ikke fikk ny kontrakt. Som fotballspiller risikerer du skader, og Barton kunne ikke spille et år i en klubb han var uønsket i, uten ny kontrakt. Enig i at han har vært innblandet i mye, men har faktisk lagt om livsstilen og blitt tørrlagt etter at han kom til nordøst. En glitrende playmaker
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2436 på: 26. Aug. 2011, 19:28 »
Drikker noen Baltika mens jeg skåler for Barton. Legendarisk type, på og utenfor banen. Kongen! Takk for alt, du forblir en helt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2437 på: 26. Aug. 2011, 19:31 »
Foretningssansen til ashley.... hmm... Barton på free transfer, nekter å kjøpe pieters pga. han koster like mye som enrique (samtidig mindre lønn). Er det snart på tide med ny eier? #circus Newcastle
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2438 på: 26. Aug. 2011, 19:50 »
Sist jeg sjekket, så var visst Pieters klar for Newcastle, angivelig for en større sum enn vi fikk for Enrique.

Henger meg på kesse, Hughie og atle81. Folk gir Barton alt for mye skryt bare fordi han er en "karakter".

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2439 på: 26. Aug. 2011, 19:53 »

Hadde han noe særlig valg? Her fikk i alle fall ikke kontrakt

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2440 på: 26. Aug. 2011, 20:03 »
Sist jeg sjekket, så var visst Pieters klar for Newcastle, angivelig for en større sum enn vi fikk for Enrique.

Henger meg på kesse, Hughie og atle81. Folk gir Barton alt for mye skryt bare fordi han er en "karakter".

Det har sikkert ingenting med at Barton har vore jevla god for oss dei 2 siste sesongane ::)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2441 på: 26. Aug. 2011, 20:13 »
Enig i at han har vært innblandet i mye, men har faktisk lagt om livsstilen og blitt tørrlagt etter at han kom til nordøst.

Åhh? Etter hans ankomst til NUFC har han blitt dømt for vold, sittet i fengsel midt i sesongen, vært i flere tåpelige situasjoner på banen som slaget mot Gamsten og sparket mot en Sunderland spiller. Et håpløst rødt kort i klubbens viktigste periode for å unngå nedrykk samt denne tåpelige oppførselen på twitter der han langer ut mot alt og alle.
Hadde Shearer fått fortsette som manager ville Barton vært ute for lenge siden.

Barton søker oppmerksomhet hele tiden, bevisst eller ikke. Jeg tror han har en trang til å være i søkelyset og stjele avisenes overskrifter.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2442 på: 26. Aug. 2011, 20:22 »

Det har sikkert ingenting med at Barton har vore jevla god for oss den siste sesongen ::)

Fikset litt for deg.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #2443 på: 26. Aug. 2011, 20:33 »
Tydelig en todelt mening om Barton. Det er vel ingen overaskelse.

Han er en toddelt typr ogdå. Som spiller var han for oss forrige sesong en av våre beste spillere. Som mennesket har desverre han skuffet mange ganger.

Men jeg ELSKER Barton for den spilleren han var hos oss. Ikke bare var han en fighter og matchvinner, men feks sa Cabaye at Barton var en av dem som var rask med å inkludere han i laget. Så Barton var mer enn en bråkebøtte innafor garderoben.

Jeg driter i hva alle dera andre mener. JEG DIGGA BARTON! Han var en farveklatt. Rett fram. Og vi visste hva vi fikk om han gikk på banen.

Barton - hooway. Lykke til videre!
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2444 på: 26. Aug. 2011, 20:36 »
Godt å bli kvitt Barton.Avskyelig type! Lykke til QPR med dette kreket i klubben. ;)
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*