20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Aston Villa 13.2.22 - TV2 Play kl. 15.00  (Lest 2753 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 13.2.22 - TV2 Play kl. 15.00
« Svar #15 på: 13. Feb. 2022, 16:31 »
Ja, vi faller fort sammen når Trippier må ut. Synd, da han er en litt skadeutsatt spiller etter det jeg har hørt. Spillerne har falt litt som fluer i det siste..

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 13.2.22 - TV2 Play kl. 15.00
« Svar #16 på: 13. Feb. 2022, 16:37 »
Hadde likt å se Bruno inn nå. Få inn litt energi på midten. Virker helt dødt.
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 13.2.22 - TV2 Play kl. 15.00
« Svar #17 på: 13. Feb. 2022, 17:01 »
Clean sheet i debuten til Burn. Herlig! Satser på at Trippier er tilbake til neste kamp.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8667
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 13.2.22 - TV2 Play kl. 15.00
« Svar #18 på: 13. Feb. 2022, 17:01 »
Tre poeng på noe som må kunne kalles en mindre god dag. Det smaker godt!
Nei.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3023
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 13.2.22 - TV2 Play kl. 15.00
« Svar #19 på: 13. Feb. 2022, 17:03 »
Jaja, 3 poeng og clean sheet på en dårlig dag. Må være godkjent det.

Synd vi mister begge backene og må sette utpå Krafth som er rævva, og Dummet som knapt har spilt fotball på lang, lang tid.

3 poeng opp til 14. plass. Klarer vi å plukke jevnt med poeng utover nå, så klatrer vi fort.

Burnley taper på nytt. Watford og Norwich tapte i går. 
« Siste redigering: 13. Feb. 2022, 17:06 av Geordie »
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 13.2.22 - TV2 Play kl. 15.00
« Svar #20 på: 13. Feb. 2022, 17:06 »
Burn med en solid innsats, synes jeg.

Satt dog med hjerte i halsen i hele 2. Omg.

Vi tar 3 utrolig viktige poeng, kan ikke glede meg mer!

Grattis alle sammen!  :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3023
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 13.2.22 - TV2 Play kl. 15.00
« Svar #21 på: 13. Feb. 2022, 17:12 »
Burn med en solid innsats, synes jeg.

Satt dog med hjerte i halsen i hele 2. Omg.

Vi tar 3 utrolig viktige poeng, kan ikke glede meg mer!

Grattis alle sammen!  :)

Og du starter neste kamptråd ;)
No fate but what you make

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 13.2.22 - TV2 Play kl. 15.00
« Svar #22 på: 13. Feb. 2022, 17:41 »
Deilig seier, trist fotballkamp men jeg tar 3 poeng uansett!

Syns at byttet med bruno burde kommet mye tidligere, men vi var veldig utsatt med skader og var vell greit å holde det helt til slutten!

Nå er vi endelig "lit" ute av nedrykket sumpa:) deilig!

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 13.2.22 - TV2 Play kl. 15.00
« Svar #23 på: 13. Feb. 2022, 18:05 »
Takk, Mr. Geordie  :) Håper andre også tar initiativ fremover, vi er jo sammen om dette i felleskap for vår klubb!

Jeg er rimelig imponert over 3 seiere på rad. Alle spillerne, jobbet ræva av seg i dag. Ikke den beste kampen, men vi tar 3 poeng mot et sterkt Villa. Vi må gjøre 2 bytter før 50 minutter, men allikevel drar vi dette i land. Nå har vi forhåpentligvis tatt et viktig steg inn mot fornyet PL kontrakt.

Vi vet jo uansett hvem som skal bebreides et evt. Nedrykk om det skulle skje, men nå har jeg fått troa igjen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.


oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 13.2.22 - TV2 Play kl. 15.00
« Svar #25 på: 13. Feb. 2022, 19:23 »
https://www.nufc.co.uk/nufc-tv/latest-videos/howe-a-very-good-defensive-performance/?fbclid=iwar0szc7guk8wkbiojgc1u_pkk461eclvjtm4-kjwtoyey6ar7qf6dzs7fr0&isfromsocial=true

Intervju med Howe etter kampen.

Veldig fint intervju. Reflekterer godt dagens kamp situasjon. Vi var ikke helt på hugget, men stengte igjen bakover. og tar 3 utrolige viktige poeng. Howe er også mer opptatt av at vi faktisk må ta poeng, og ikke satse på at de andre rundt oss taper poeng.

Morsomt også når kommentatoren spør om frispark er det nye straffesparket for Newcastle  ;D
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 13.2.22 - TV2 Play kl. 15.00
« Svar #26 på: 13. Feb. 2022, 20:40 »
Fantastisk seier! Villa hadde ein avslutning på mål. Burn vår beste tykt eg.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 13.2.22 - TV2 Play kl. 15.00
« Svar #27 på: 13. Feb. 2022, 20:42 »
Synes Shelvey har vært drit i lang tid, men idag var han god. Beste kampen han har spilt i år, og to gode kamper på rad! Etter januarvinduet så har han jo faktisk begynt å løpe👏

Også veldig imponert over debuten til Burn. Sykt deilig med en stopper som bevarer roen, og som faktisk treffer medspillere istedenfor å panikkheade til motstander hver gang! Dette smittet også over på Schar.

Får krysse alt vi har for at skaden til Trippier ikke er alvorlig. For en verdensklassespiller han er! For en innflytelse han har hatt på laget. Surrealistisk at han spiller for laget vårt😍🤷‍♂️

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 13.2.22 - TV2 Play kl. 15.00
« Svar #28 på: 13. Feb. 2022, 20:50 »
3 seire på rad sist i november 2018 (Bruce aldri prestert 3 seire på rad i PL  ;D)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7622
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 13.2.22 - TV2 Play kl. 15.00
« Svar #29 på: 13. Feb. 2022, 21:19 »
Synes Shelvey har vært drit i lang tid, men idag var han god. Beste kampen han har spilt i år, og to gode kamper på rad! Etter januarvinduet så har han jo faktisk begynt å løpe👏

Også veldig imponert over debuten til Burn. Sykt deilig med en stopper som bevarer roen, og som faktisk treffer medspillere istedenfor å panikkheade til motstander hver gang! Dette smittet også over på Schar.

Får krysse alt vi har for at skaden til Trippier ikke er alvorlig. For en verdensklassespiller han er! For en innflytelse han har hatt på laget. Surrealistisk at han spiller for laget vårt😍🤷‍♂️

Herlig at vi endelig får litt konkurranse om plassene. Det har det vært stor mangel på før. Det er nok uten tvil hjelpsomt når det kommer til innsats. Shelvey kunne vært en ganske solid spiller om han bare hadde giddet litt mer. Synes Willock også spilte en god kamp i dag. Midtbanen var ikke en rundingsbøyle i like stor grad som tidligere. Er nok litt mer spenningen rundt Bruno som gjør at jeg blir skuffet over laguttaket. Satser på at han glir mer og mer inn i laget nå fremover.
« Siste redigering: 13. Feb. 2022, 21:24 av Eriksen »