20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kjøp og salg  (Lest 128960 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #45 på: 14. Des. 2005, 20:09 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Vurderer å skrive eit brev eg og. Mein veit ikkje heilt korleis eg skal begynne...eller kor eg skal sende det henn.

Jeg sendte det bare til Newcastle United FC. Adressen finner du alltids en plass.
Selv skrev vi noe så flott som "Dear Kevin Keegan, Sir John Hall or someone else in the club". :lol:  Og så ba vi bare om å få spillernes autografer. Ihvertfall såvidt jeg husker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Kjøp og salg
« Svar #46 på: 04. Jan. 2006, 17:48 »
Jeg har 98-99 årgangen, etter å ha sendt brev. Jeg spurte etter autografer av alle pluss litt godteri... Jeg fikk ikke godteri når jeg 2 mnd senere mottok brevet fra NUFC, men men  :P  Skal ikke klage når jeg fikk alle autografene.

djmattis

  • Gjest
Kjøp og salg
« Svar #47 på: 16. Mars 2006, 14:36 »
jeg kunne godt tenkt meg en av draktene les ferdinand brukte.
med navn og nr.
han likte jeg virkelig som spiller

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #48 på: 11. April 2006, 21:52 »
Jeg lurte på å selge mine Umbro Owen 10 SG som altså er fotballsko, og som er i str. 41. Grunnen til at jeg vil selge dem er at de er for små.
Som det står i navnet på skoene, så er de altså SG = soft ground sko.
Og disse er med skruknotter (jern). De kan bare brukes på gress.
Det er jo ganske opplagt.

Skoene er ganske lite brukt, og ser nesten helt nye ut. De er av kenguruskinn.
Da jeg kjøpte dem kostet de 1000 kr, men jeg er villig til å selge dem til en pris rundt 500 kr, hvis noen er interessert...

Her er et  bilde av modellen. Disse er ikke mine. Og disse er en juniormodell. Jeg vet ikke om de på bildet er av skinn men mine er altså det.

http://d53.yousendit.com/D/163FCJIHIS9943MEN7F1X59AT0/Umbro%20Owen%2010%20SG%20Football%20Boot.jpg
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

nkrystad

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 29
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #49 på: 23. Juli 2006, 23:32 »
Jeg selger hjemmedrakten 05/07 i størrelse medium. Den er ubrukt (lappen henger på), og årsaken til salget er fordi jeg allerede har en fra før. Bakpå står det skrevet SHEARER med tallet 9. Det er ingen merker på ermene. Starter på 450 kr pluss frakt.

PM meg om interessen og pengene er til stede. ;)
Attack is the best defence!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Kjøp og salg
« Svar #50 på: 23. Juli 2006, 23:58 »
Det er jo et godt tilbud det. Kommer dog ikke til å kjøpe siden jeg har samme drakta i samme størrelse med 5 Emre på ryggen :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Kjøp og salg
« Svar #51 på: 24. Juli 2006, 00:36 »
Jeg har et godt brukt Newcastle-skjerf, signert av meg selv, som jeg vil selge. Budrunden begynner på 350 kr.

Anyone?

Gonzalez

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 226
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #52 på: 31. Juli 2006, 20:30 »
Sitat fra: "NUFCern"
Jeg har et godt brukt Newcastle-skjerf, signert av meg selv, som jeg vil selge. Budrunden begynner på 350 kr.

Anyone?


Jeg byr 450 kroner, hvordan kan jeg forresten vite at autografen er ekte?
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #53 på: 01. Sep. 2006, 12:08 »
Jeg har ett par Nike gress sko til salgs. Veldig bra sko, men desverre litt for små til meg. Str.40 2/3. Jeg har liten fot, men disse var for små.

Har ikke bilde av dem. Men det er like sko som mange av de som du ser i PL. De er svarte og grå. Steven Taylor og Titus Bramble (mot Aston Villa sist) bruker samme sort av og til.

Norsk pris: ca.1000-1700 kr.
Men skal ikke ha så mye for dem.
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #54 på: 01. Sep. 2006, 14:20 »
Sitat fra: "David 7"
Jeg har ett par Nike gress sko til salgs. Veldig bra sko, men desverre litt for små til meg. Str.40 2/3. Jeg har liten fot, men disse var for små.

Har ikke bilde av dem. Men det er like sko som mange av de som du ser i PL. De er svarte og grå. Steven Taylor og Titus Bramble (mot Aston Villa sist) bruker samme sort av og til.

Norsk pris: ca.1000-1700 kr.
Men skal ikke ha så mye for dem.


nei takk...ikke hvis han bruker dem  :P

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #55 på: 02. Sep. 2006, 05:06 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Jeg har autografene til de fleste på Newcastle, men Shearer var gretten og ville ikke skrive...


Fikk 2 bilder og autograff i en bok og på drakten min =))))
Var kjempe me meg.. HIHI
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #56 på: 04. Sep. 2006, 17:45 »
Jeg har et par Nike Vapor fotballsko å selge. Str 44,5. Så godt som ubrukt.

Bilde av skoen:
http://www.comparestoreprices.co.uk/images/ni/nike-mercurial-vapor-ii-soft-ground-white-varsity-maize-.jpg

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #57 på: 05. Sep. 2006, 01:35 »
Har intet å selge, men skulle noen selge noen gode venstrebacker, høyrebacker, stoppere eller spisser er jeg villig til å forhandle...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #58 på: 06. Sep. 2006, 13:07 »
Sitat fra: "djmattis"
jeg kunne godt tenkt meg en av draktene les ferdinand brukte.
med navn og nr.
han likte jeg virkelig som spiller


Den førsre drakta jeg fikk var 96' bortedrakta med Ferdinand bakpå, men den gang var trykket så utrolig rævva, så det er halveis slitt av. Jævlig irriterende..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Kjøp og salg
« Svar #59 på: 13. Sep. 2006, 16:23 »
Dette har kanskje ikke noe særlig med fotball og gjøre, men jeg vil ikke lage en egen tråd til det og det passer best her.

Må desverre kanskje kvitte (hvis jeg ikke finner noen plass å lagre den hjemme) meg med min  ca. 27 år gamle Radionette Color De Luxe tv. Hvor mye tror dere jeg kunne fått for den?

Har hørt at jeg kunne fått mellom ca. 500-1000 kr for den, hvis jeg finner den rette typen.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.