Fotball > Fotballens verden

Eliteserien

(1/3) > >>

Kristoffer:
Ikke vært diskutert her inne på årevis. Det må da være noen andre som har hjertet og interessen for hjemlige lag?

Jeg var ihvertfall jækla glad da sesongen endelig  ble sparket i gang, og for min del har hele 2019 og starten av denne sesongen vært en drøm. Et Glimt som spiller helt sjukt morsom fotball hvor det renner inn mål alle veier, og hvor vi får frem nye gode fotballspillere på løpende bånd. Ekstra morsomt når vi har holdt oss tro til spillestil, og ikke minst bygget oss opp helt uten noen store investorer som har regnet penger på oss. Ser foreløpig ut som det blir enda en morsom sesong for oss nordlendinger, selv om jeg dessverre tror MFK drar det i land også i år.

MLerbakk:
Interessen for Eliteserien er nok på en all time low for meg. Satser på at RBK henter inn Kjetil Knudsen og et par av talentene deres. ;)

Geordie:
Laber interesse herfra gitt. Kamma-fan i utgangspunktet, så da er det ikke Eliteserien så mye å følge med på egentlig.

Noen forventninger har jeg dog, Vålerenga med Deilif kommer til å bli sirkus med mye rot vil jeg tro? RBK er i kaos allerede, med kanskje den minst karismatiske treneren i Eliteserien. Og for å støtte trådstarter en smule, alltid artig med en underdog som Bodø Glimt, knuser alle forventninger, MED underholdene fotball! 

Molde vinner!

Benson:
Mistet nok 75% av interessen no når Hor(n)eland er ferdig i RBK. :'( Har vert fantastisk kjekkt å følge med på den klovnen drite seg ut 🤡 ::)

Kristoffer:
Bitter Haugesund-mann?  ::)

Det var en sjukt deilig seier. Per dags dato er vi det klart mest underholdende laget i Norge.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning