20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 200615 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #555 på: 26. Juli 2017, 15:21 »
NUFC 360 skriver på Twitter at vi er nærme en låneavtale for Mikel Merino fra Dortmund. Lån UTEN opsjon på kjøp, snappa han vist foran nesa på Athletic Bilbao, Benitez er vist en "big influence" her. Kilden deres er Marca.

Ukjent spillr for meg, men snakker vi lån uten opsjon så hjelper det litt på at vi ikke låner fra en annen PL klubb, tenker jeg da.
« Siste redigering: 26. Juli 2017, 17:49 av chickenman »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #556 på: 26. Juli 2017, 15:37 »
Merino blir sett på som et av de store talentene i BVB. Sansen for han :)
Ikke gira på lån uten opsjon, som jeg har sagt mange ganger her, men hjelper som du sier at han ikke lånes av en annen PL-klubb. Gir oss tid til å "spare" opp til neste år :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #557 på: 26. Juli 2017, 15:50 »
Enig med deg, Anders, når det gjelder Batshuayi inn på lån, selv uten opsjon! Også enig i at lån fra utenlandske klubber smaker litt bedre, enn å låne fra rivaler i PL!

Er dog uenig at vi ikke trenge venste back, da eg mener vi virkelig trenger det! Dummett trenger konkurranse, og da helst av en som er bedre offensivt!

SM, VB og S er det som bør prioriteres (mener eg), så får SOM og keeper heller være bonus.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #558 på: 26. Juli 2017, 15:58 »
Merino blir sett på som et av de store talentene i BVB. Sansen for han :)
Ikke gira på lån uten opsjon, som jeg har sagt mange ganger her, men hjelper som du sier at han ikke lånes av en annen PL-klubb. Gir oss tid til å "spare" opp til neste år :)

https://www.transfermarkt.com/mikel-merino/profil/spieler/338424

Litt mer info her. Defensiv midtbanemann.

Ser ellers portugisisk media skriver vi nærmer oss Samaris i en deal på rundt 13-14 millioner pund. Ryder mener det ikke er lagt inn bud. Vi får se, vi får se....
« Siste redigering: 26. Juli 2017, 16:04 av Geordie »
No fate but what you make

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #559 på: 26. Juli 2017, 16:33 »
På wikipedia står det følgende om Mikel Merino:

Sitat
He spent the 2017/2018 season on loan at Newcastle, scoring 109 goals and contributing 62 assists. He also persuaded Rafa to bring back Big Shola, who then scored 37 goals to take the Golden Boot ahead of Harry Kane and Lukaku.

Kupp med andre ord  :P
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #560 på: 26. Juli 2017, 17:03 »
Fader, er bare å kjøpe da!! :o
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #561 på: 26. Juli 2017, 17:20 »
Hørte fra en Liverpool supporter nå at det er veldig typisk Benitez å kjøpe mye dritt og unge, og bruker mye penger på veldig mange i antall som egentlig ikke er gode nok. Aldri noe topp kvalitets kjøp, så vi kan vel forvente mer Murphy signeringen

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #562 på: 26. Juli 2017, 17:32 »
Hørte fra en Liverpool supporter nå at det er veldig typisk Benitez å kjøpe mye dritt og unge, og bruker mye penger på veldig mange i antall som egentlig ikke er gode nok. Aldri noe topp kvalitets kjøp, så vi kan vel forvente mer Murphy signeringen

Sånn som Alonso, Mascherano og Torres?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #563 på: 26. Juli 2017, 17:40 »
Benitez har helt sikkert ikke peil på transfers i og mef at han har vunnet la liga og CL med outsiderlag...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #564 på: 26. Juli 2017, 17:42 »
Han har en del skjeletter i skapet Benitez også, når det kommer til transfers. Men ganske mange gode kjøp også.
Og i vår situasjon, må man gamble litt. Vi har forholdsvis lite penger i forhold til behovet, og Rafa må få det meste ut av det. Om han ryker på noen smeller, so be it. Så lenge vi klarer oss i år :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #565 på: 26. Juli 2017, 17:46 »
Hørte fra en Liverpool supporter nå at det er veldig typisk Benitez å kjøpe mye dritt og unge, og bruker mye penger på veldig mange i antall som egentlig ikke er gode nok. Aldri noe topp kvalitets kjøp, så vi kan vel forvente mer Murphy signeringen

For det første:
Du må jo ikke snakke fotball med Liverpoolsupportere. Bedre diskutere med ei blind høne ,uten bein ,på sykkel.

For det andre:
Han stod jo bak en av historiens beste kjøp i Premier League. Fernando Torres. Gutten var jo en gudegave i Liverpool.

For det tredje:
Tror man bare må velge å stole på Benitez. Jeg tror faktisk vi blir nærmere Champions league enn nedrykk. Tror Newcastle vil overraske mange lag. Vi hadde en monstersesong i fjor på bortebane. Grunnen er at Benitez står for en taktikk/spillestil som passer et underdog lag å spille. Tror mange kamper blir som Chelsea sitt Champions league gull mot Bayern.De ble kjørt over i store deler av kampen. Men til syvende og sist stakk de av med det lengste strået.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #566 på: 26. Juli 2017, 17:47 »
De aller fleste managere som har vært i gamet såpass lenge som Benitez har vel både suksesser og flopper på samvittigheten hva overganger gjelder.

Sir Alex kjøpte Q.Fortune og Eric Djemba Djemba i sin tid han også.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #567 på: 26. Juli 2017, 17:48 »
Han har en del skjeletter i skapet Benitez også, når det kommer til transfers. Men ganske mange gode kjøp også.
Og i vår situasjon, må man gamble litt. Vi har forholdsvis lite penger i forhold til behovet, og Rafa må få det meste ut av det. Om han ryker på noen smeller, so be it. Så lenge vi klarer oss i år :P

Bare reagerer på at du skriver Newcastle har lite penger. Hvor har du det i fra? Alt jeg har lest av artikler, interjuver osv tolker jeg som at vi har masse penger. Ashley er bare gnien på å bruke dem.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #568 på: 26. Juli 2017, 17:52 »
Benitez har helt sikkert ikke peil på transfers i og mef at han har vunnet la liga og CL med outsiderlag...

Klarer nok ikke det bare på flaks nei, hehe.
Tror ikke det er mange bedre alternativer der ute som er interessert i Newcastle jobben på nåværende tidspunkt.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #569 på: 26. Juli 2017, 18:20 »
NUFC 360 skriver på Twitter at vi er nærme en låneavtale for Mikel Merino fra Dortmund. Lån UTEN opsjon på kjøp, snappa han vist foran nesa på Athletic Bilbao, Benitez er vist en "big influence" her. Kilden deres er Marca.

Ukjent spillr for meg, men snakker vi lån uten opsjon så hjelper det litt på at vi ikke låner fra en annen PL klubb, tenker jeg da.

OPPDATERT:
Merino er vist allerede på Tyneside, og det meldes nå at Newcastle kjøper ham. Altså ikke lån.