20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 367418 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #870 på: 06. Jan. 2011, 21:53 »
For alt vi vet kan jo den aktuelle spilleren allerede ha gjennomført en medical.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #871 på: 06. Jan. 2011, 23:34 »
Vil fortsatt ha inn èn spiss ala Djalò, og en ving ala Stéphane Sessègnon/Max Gradel! Har lyst på slike spillere, som er hurtige, med god teknikk! Og som i tillegg vet hvor målet står ;)

Får vi inn Bentley i tillegg, så er det helt greit..

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #872 på: 06. Jan. 2011, 23:42 »
Får inn 1 ving å en spiss så nerme det seg et bra lag :D HBA spele vell åg ving?elr rett bak carroll??
Vill egentligt ha inn ein back og eg, ein som kan spille både venstre å høyre uten problem, hvis simpson/jose blir skadet så har vi noen goe backups
Joey Barton 7

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #873 på: 06. Jan. 2011, 23:44 »
Derfor tror jeg NUFC ville blitt mye bedre som lag med en type som Bentley på høyrevingen og fått flyttet inn Barton sentralt.

Godt poeng. Trur også vi vil få meir ut av kantspelarane våre med ein meir progressiv (les: Barton) ballfordelar sentralt. Tiote har lite pasningsfeil, men han opnar ikkje akkurat forsvar. Med Barton ved sidan av Tiote kan vi snart utslette dei siste mareritta om Geremi frå netthinna. Så spørst det kvar vi skal gjere av Nolan, sjølvsagt..

Triveleg når problemstillingane er av ein slik karakter!

Nolan er en god spiller å ha i bakhånd. En som vi kan sette inn når motstanderne er litt enklere på papiret. Men å ha han som makker til Tiotè når motstanderne er de lagene som ligger godt oppe på øvre halvdel av tabellen synes jeg er en svakhet for laget.
Grunnen er at Nolan er begrenset rent ferdighetsmessig. Han er ganske tung og treg, ikke har han noe voldsomt til teknikk og man ser aldri Nolan vri spillet med fine crossere fra sin midtbanrolle.
På en annen side så kjemper og jobber han mye, men mot sterkere lag er jeg redd han blir for lettl om man skal bare kjøre 2 sentralt på midten.
Nolan bidrar med mye mål og derfor synes jeg han er god å ha i stallen. Han har også vært en som har klart å samle laget, noe som har vært viktig. Han kan være for NUFC det Nicky Butt var for ManU. En vi kan sette inn i kamper der vi vil spare andre.

Men alt i alt foretrekker jeg å bruke Barton som makker til Tiotè og heller få inn en som er like god eller bedre som høyreving enn det Barton er, en ny Solano (som jeg har skrevet en del ganger nå). Jeg mener Bentley passer perfekt inn der, selv om det helt sikkert er andre like gode eller bedre alternativer jeg ikke kommer på nå.

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #874 på: 06. Jan. 2011, 23:51 »
Jeg forstår hva du mener, å jeg er enig i masse av det...men Bentley? føles han eg lik Simpson når han kommer 1 mot 1, tør ikke prøve seg å drible, kommer så og si aldri forbi..derfor vill hvertfall jeg ha en med fart å tenknik som tør å prøve seg på netopp det...
Joey Barton 7

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #875 på: 07. Jan. 2011, 00:40 »
Newcastle trade in Bentley for Larsson

Newcastle have had a £1.5million bid accepted by Birmingham for Swedish winger Seb Larsson.

Toon boss Alan Pardew has switched his attention to Larsson after a move for Spurs winger David Bentley faltered and hopes to speak to the player this weekend.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Transfer-news-Newcastle-have-had-a-1-5million-bid-accepted-for-Birmingham-winger-Seb-Larsson-after-their-chase-for-Tottenham-midfielder-David-Bentley-faltered-article665875.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #876 på: 07. Jan. 2011, 00:42 »
Skal innrømme at jeg er ganske lunken til Larsson. Han har aldri prestert på et så høyt nivå som Bentley i PL. Har dog et bra høyreben, men jeg kjenner at jeg ikke akkurat føler noen form for ekstase av et slikt kjøp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #877 på: 07. Jan. 2011, 00:43 »
Tror Larsson for 1.5m er LANGT bedre deal enn bentley for 5-6m, selv om bentley kanskje er en bedre spiller...

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #878 på: 07. Jan. 2011, 00:47 »
£1,5 for Larsson er hvert fall billig. Han har en bra fot og vil være bra backup. Har ikke sett alt for mange kamper av Birmingham i år..

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #879 på: 07. Jan. 2011, 00:58 »
Han har ihvertfall raska med seg 5 assists og 1 mål etter hva jeg klarer å lese! Så det er isåfall bare en assist dårligere enn hva Joey og Carroll har laga for oss denne sesongen! Har heller ikke sett spesielt mye Brums denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #880 på: 07. Jan. 2011, 01:03 »
Er redd Larsson ikke vil vise seg å være noe mer enn "en Ryan Taylor". Middels spiller med et godt bein. Et stykke unna Bentley i kvalitet etter min mening..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #881 på: 07. Jan. 2011, 01:08 »
Hvis vi får han får ha til den prisen vil det være et kupp uansett. Han vil ikke være spesielt vanskelig å selge unna senere, hvis det viser seg at han ikke slår til! Det til en høyere pris.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #882 på: 07. Jan. 2011, 01:11 »
Hvis vi får han får ha til den prisen vil det være et kupp uansett. Han vil ikke være spesielt vanskelig å selge unna senere, hvis det viser seg at han ikke slår til! Det til en høyere pris.

Det er jo ingen selvfølge, så argumentene dine er urimelige.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #883 på: 07. Jan. 2011, 01:18 »
Som sagt så vil jeg være overasket hvis Ashley godtar å bruke over £10m i dette vinduet så kan heller se for meg et billig kjøp av Larsson enn å hente Bentley dyrt.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #884 på: 07. Jan. 2011, 07:21 »
Derfor tror jeg NUFC ville blitt mye bedre som lag med en type som Bentley på høyrevingen og fått flyttet inn Barton sentralt.

Godt poeng. Trur også vi vil få meir ut av kantspelarane våre med ein meir progressiv (les: Barton) ballfordelar sentralt. Tiote har lite pasningsfeil, men han opnar ikkje akkurat forsvar. Med Barton ved sidan av Tiote kan vi snart utslette dei siste mareritta om Geremi frå netthinna. Så spørst det kvar vi skal gjere av Nolan, sjølvsagt..

Triveleg når problemstillingane er av ein slik karakter!

Nolan er en god spiller å ha i bakhånd. En som vi kan sette inn når motstanderne er litt enklere på papiret. Men å ha han som makker til Tiotè når motstanderne er de lagene som ligger godt oppe på øvre halvdel av tabellen synes jeg er en svakhet for laget.
Grunnen er at Nolan er begrenset rent ferdighetsmessig. Han er ganske tung og treg, ikke har han noe voldsomt til teknikk og man ser aldri Nolan vri spillet med fine crossere fra sin midtbanrolle.
På en annen side så kjemper og jobber han mye, men mot sterkere lag er jeg redd han blir for lettl om man skal bare kjøre 2 sentralt på midten.
Nolan bidrar med mye mål og derfor synes jeg han er god å ha i stallen. Han har også vært en som har klart å samle laget, noe som har vært viktig. Han kan være for NUFC det Nicky Butt var for ManU. En vi kan sette inn i kamper der vi vil spare andre.

Men alt i alt foretrekker jeg å bruke Barton som makker til Tiotè og heller få inn en som er like god eller bedre som høyreving enn det Barton er, en ny Solano (som jeg har skrevet en del ganger nå). Jeg mener Bentley passer perfekt inn der, selv om det helt sikkert er andre like gode eller bedre alternativer jeg ikke kommer på nå.

Snakkar du om neste sesong og fram i tid no, eller snakkar du om resten av sesongen? Eg meinar Nolan er ein av våre viktigaste spelarar til no i sesongen, og ser føre meg at han verte det ut sesongen og. Med ein gong han og Barton er ute, so ser mi kor viktige dei er. Nolan har vel ikkje vore so mykje dårlegare enn resten av laget når mi har prestert mot antatt betre motstand denne sesongen?
Trudde ikkje Bentley er eller har potensialet som ein ny Solano...