20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør mclaren sparkes?

Ja
47 (95.9%)
Nei
1 (2%)
Vet ikie
1 (2%)

Stemmer totalt: 49

Skrevet av Emne: Steve McClaren  (Lest 88299 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #390 på: 10. Mars 2016, 13:07 »
Frå Real Madrid til Newcastle United....Tygg på den litt :o

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #391 på: 10. Mars 2016, 13:10 »
Michael Owen-style  ;)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #392 på: 10. Mars 2016, 14:04 »
Michael Owen-style  ;)

Ja, vi husker jo alle hvor stor suksess det var...  :D
Keep calm and put Shola on.

Legion of Light

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 454
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #393 på: 10. Mars 2016, 14:07 »
Jeg liker ikke Benitez. Men det er liten tvil om at han er en særdeles god manager. Derfor tar jeg mot dette.

Som om du har noe valg? Du er ikke i en posisjon til å ha noe valgfrihet. En 19.plass er som å oppleve hungersnød i Afrika. FN-lasten med maismel i Rafas skikkelse er på vei, det valget er blitt tatt FOR DEG!
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #395 på: 10. Mars 2016, 14:30 »
Jamen du Toon har jo vært ekstremt positiv til alt Ashley har gjort enda vi har opplevd sportslige nedturer over en lav sko ;)
Jeg foretrekker å se på hvor håpløst dårlig denne klubben drives. Om det kanskje går opp et lys for Ashley nå gjenstår å se, men det er en gjennomgangsmelodi at alt kommer for sent. Hadde Ashley eksempelvis investert jevnt og trutt i troppen hele veien hadde vi ikke endt opp med å måtte bruke så enormt mye penger det siste året. Fortsatt er jo hullene i stallen enorme på grunn av måten vi har drevet sjappa på.
Hadde kanskje McClaren eller til og med Pardew (litt mer usikker basert på navnene han selv fronta) fått handla egne spillere kunne jo ting gått veldig annerledes for det.

så lenge jeg ser klubben gå fremover vil jeg være positiv. JKlubben var rævkjørt før Ashley kjøpte. Tar tid rydde opp,Men er da på stor vei.Vi var på randen til konkurs!! Må ikke glemme det. Uten Ashley tror jeg vi ville vært et non League lag nå. Han reddet oss. Når du sier klubben drives dårlig skjønner jeg ikke hva du snakker om. Newcastle er en av toppklubbene i verden på akkurat hvordan klubben drives økonomisk. Ashley har jo vært fantastisk der.
og når du sier at du håper at nå går det opp et lys for han. gjorde det ikke det i fjor??? Han brukte mest kroner i sommer for å så følge opp med mest penger i januar også. Hvordan du kan få det til å være negativt fatter jeg ikke. Han satser jo som F...!
Det sportslige du snakker om mener jeg ikke Ashley står bak. Det er spillerne, manager, støtteapp rundt som får ta på sin kappe. Ashley styrer jo ikke det.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #396 på: 10. Mars 2016, 14:41 »
At du fremstiller det som at klubben går fremover er for meg merkelig. Vi er passert av klubber som har vært to divisjoner under oss i løpet av få år. På grunn av Ashleys grusomme ledelse av klubben. God økonomisk styring er en ting, god sportslig ledelse er noe annet. Vi har ansatt folk uten nødvendig kompetanse i nøkkelposisjoner langs hele hierarkiet. Det har gjort at vi har blitt stabilisert som et nedre halvdelslag i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #397 på: 10. Mars 2016, 14:44 »
Det er kunn når me står i fare for å rykka ned at Ashley har kome på bana med noko som helst slags form for ambisjonar. Og me har vore nede ein divisjon allereie under han sitt styre.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #398 på: 10. Mars 2016, 15:01 »
Ashley er en jævla bra businessmann. Samtidig er han elendig til å ansette folk til å drive fotballklubb.

Planen til Ashley har hele tiden vært å sørge for at klubben skal holde seg greit i PL, og alt som er bra er bonus. Tror kanskje han først nå har innsett hvor kjørt alt er når feil folk har makt, selv om uhorvelige mengder pund brukes på nye spillere. Ansettes Benitez på Bentirez' premisser (som manager, uten å måtte bry seg for mye om Charnley og Carr) er det første tegnet på at Ashley begynner å skjønne hva som skal til for å backe ordene han liret ut av seg før West Ham-kampen siste serierunde forrige sesong.

Jeg vil gå så langt som å si at dersom Benitez kommer inn på treårskontrakt er det det viktigste som har skjedd klubben siden Shearer kom i 1996.
Black and white since 1996

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #399 på: 10. Mars 2016, 15:16 »
Yellow ticker på sky sports om Benitez  Whoowhoo.  De bruker som regel ikke å legge ut noe der uten at det er reelt

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #400 på: 10. Mars 2016, 15:47 »
Sky scources understand McClaren is to be sacked...  :-X Please please please
Ligger med video på twitter
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #401 på: 10. Mars 2016, 16:04 »
Den beste overgangen/ansettelsen i Ashley/Charnley sin periode, men er redd det skjer altfor sent. At Benitez vil komme er jo bare et bevis på at store navn er interesserte i nufc. Hadde de brukt penger på en skikkelig manager for mange år siden så hadde kanskje historien til denne klubben sett litt annerledes ut. Gjør ikke ting før det er helt krise enten det gjelder spilleroverganger eller andre ting.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #402 på: 10. Mars 2016, 16:27 »
Han brukte mest kroner i sommer for å så følge opp med mest penger i januar også. Hvordan du kan få det til å være negativt fatter jeg ikke. Han satser jo som F...!
Det sportslige du snakker om mener jeg ikke Ashley står bak. Det er spillerne, manager, støtteapp rundt som får ta på sin kappe. Ashley styrer jo ikke det.


Det gjør vondt dypt inn i sjela å lese det du skriver. Du skriver som om Ashley er Messias. Hvor skal jeg begynne? Det er i utgangspunktet Ashley som er roten til det meste som er galt i klubben. Blant annet gjelder dette i aller høyeste grad ansettelse av managere som er forjævlig dårlige. I tillegg nevner du at han satser enormt fordi han driter ut penger på middelmådigheter som har tilgode å prestere. I tillegg har det ikke alltid vært manageren sitt ønske å hente de spillerne som har kommet inn. Da blir det for dumt. Han brukte penger de to siste overgangsvinduene fordi han var nødt. Det vil han tjene på i lengden mtp. de høye summene som ligger i PL, og dermed går det til syvende og sist tilbake på han. Nei, jeg tror ikke det spiller noe rolle om vi får Rafa eller Mourinho, så lenge fat Mike styrer skuta.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #403 på: 10. Mars 2016, 18:12 »
Jamen du Toon har jo vært ekstremt positiv til alt Ashley har gjort enda vi har opplevd sportslige nedturer over en lav sko ;)
Jeg foretrekker å se på hvor håpløst dårlig denne klubben drives. Om det kanskje går opp et lys for Ashley nå gjenstår å se, men det er en gjennomgangsmelodi at alt kommer for sent. Hadde Ashley eksempelvis investert jevnt og trutt i troppen hele veien hadde vi ikke endt opp med å måtte bruke så enormt mye penger det siste året. Fortsatt er jo hullene i stallen enorme på grunn av måten vi har drevet sjappa på.
Hadde kanskje McClaren eller til og med Pardew (litt mer usikker basert på navnene han selv fronta) fått handla egne spillere kunne jo ting gått veldig annerledes for det.

så lenge jeg ser klubben gå fremover vil jeg være positiv. JKlubben var rævkjørt før Ashley kjøpte. Tar tid rydde opp,Men er da på stor vei.Vi var på randen til konkurs!! Må ikke glemme det. Uten Ashley tror jeg vi ville vært et non League lag nå. Han reddet oss. Når du sier klubben drives dårlig skjønner jeg ikke hva du snakker om. Newcastle er en av toppklubbene i verden på akkurat hvordan klubben drives økonomisk. Ashley har jo vært fantastisk der.
og når du sier at du håper at nå går det opp et lys for han. gjorde det ikke det i fjor??? Han brukte mest kroner i sommer for å så følge opp med mest penger i januar også. Hvordan du kan få det til å være negativt fatter jeg ikke. Han satser jo som F...!
Det sportslige du snakker om mener jeg ikke Ashley står bak. Det er spillerne, manager, støtteapp rundt som får ta på sin kappe. Ashley styrer jo ikke det.

Mye faktafeil og vrøvl her gitt TooN.

1. Klubben var ikke nær konkurs før Ashley. Hadde bra med gjeld ja, dette var imidlertid langsiktig gjeld med pant i stadion etter utbyggingen. Helt som forventet, og akkurat det samme blant annet Arsenal har gjort.
2. Klubben drives ikke bra økonomisk av Ashley, sammenlign den økonomiske utviklingen i Newcastle med Liverpool, Tottenham, Everton og West Ham de siste 8 årene, så ser du tallenes klare tale. Potensialet i denne klubben er enormt, ikke i nærheten av å utnytte dette.
3. Det sportslige er Ashleys ansvar, gjennom folkene han ansetter. Han har utelukkende ansatt billig dritt i trenerteamene, nektet å bruke penger på utvikling av stallen, resultatene har vært deretter!
« Siste redigering: 10. Mars 2016, 18:23 av Geordie »
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Steve McClaren
« Svar #404 på: 10. Mars 2016, 18:52 »
Er ikke helt enig der Georgie:

1. Klubben var nær konkurs. Den hadde veldig høy gjeld. I tillegg kom enorme lønnsutgifter til en stall som hadde liten verdi. Det var kun tre klubber som hadde mer lønnsutgifter enn oss, og det var klubber som var med i CL en årrekke.  Den gikk med et solid underskudd og Shepard hadde tom. forskutert fremtidige sponsorinntekter.
2. Økonomisk drives klubben per dags dato bra. Var det £10 mill vi gikk med i overskudd i fjor? Hvis jeg husker riktig var NUFC en av få klubber som var utenom CL som tjente penger. Dette på grunn av den sinnsyke lønnsspiralen PL.  Måten klubben drives sportslig og organisatorisk er et helt annet spørsmål, jfr. punkt ditt punkt tre.

Til slutt, du kan godt være uenig med TooN, men det er unødvendig å kalle det han skriver for vrøl.