20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 364889 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« på: 25. Okt. 2010, 07:43 »
Oops gutter. Klarte i går å slette hele transfertråden. Trykte litt for raskt med musa for å si det sånn. Nordin sa at det ikke var mulig å rette opp feilen heller. Beklager alle sammen .Give it to me, jeg fortjener det..  :)

« Siste redigering: 25. Okt. 2010, 07:46 av InspectorC »

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #1 på: 25. Okt. 2010, 08:22 »
"Applaus"!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #2 på: 25. Okt. 2010, 08:48 »
Hehe, hadde jeg aldri tørt å innrømme...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #3 på: 25. Okt. 2010, 09:05 »
Hehe,  godt spørsmål. Har vel noe med at jeg var trådstarter forrige gang også. Hvis ikke hadde det vel ikke vært mulig...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #4 på: 25. Okt. 2010, 12:18 »
Men i utgangspunktet skal du kun få lov til å slette innlegget ditt, og ikkje heile tråden.

Hmm. Sikker? Har nå vært innpå et par tråder som jeg IKKE har startet. Der får jeg ikke opp muligheten til å slette hele tråden. Andre som har samme mulighet?

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #5 på: 25. Okt. 2010, 17:10 »
Hehe,  godt spørsmål. Har vel noe med at jeg var trådstarter forrige gang også. Hvis ikke hadde det vel ikke vært mulig...

Nå er jeg mer nysgjerrig på hva jeg skrev om Carrick som gjorde at du tok helt av på tastene?  ;)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #6 på: 25. Okt. 2010, 18:04 »
Hehe,  godt spørsmål. Har vel noe med at jeg var trådstarter forrige gang også. Hvis ikke hadde det vel ikke vært mulig...

Nå er jeg mer nysgjerrig på hva jeg skrev om Carrick som gjorde at du tok helt av på tastene?  ;)

Nå er jeg mest nysgjerrig på hva du skrev om Carrick overhodet? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #7 på: 25. Okt. 2010, 20:48 »
We applaud you!
Uansett, nå har jo CH sagt at han ikke skal hente noen, så er vel ikke såååå krise  ;)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #8 på: 26. Okt. 2010, 19:01 »
Bare å starte tråden på nytt det vel  ;) I dag går ryktene om at vi skal by everton på kamp angående å hente Landon Donovan på lån i januar. CH skal visstnok se han som den perfekte erstatter for Ben Arfa mens han er borte. Jeg synes dette måtte være en glimrende løsning hvis vi klarer å dra det i land. HVa mener folket??

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #9 på: 26. Okt. 2010, 19:12 »
Kan ikke være noe tvil om at det ville ha vært en kjempeboost for Newcastle?
Dog ser jeg på det som relativt umulig.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #10 på: 26. Okt. 2010, 19:35 »
Gjorde ikke han sakene bra i Everton i fjor?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #11 på: 26. Okt. 2010, 20:34 »
sånn som ståa er akkurat nå, er det jo ingen logisk grunn til at det er urealistisk at han går til oss istedet for Everton!! Må si at det hadde vært glimrende å få inn han på kanten, så setter vi Jonas på den andre.

Men jeg starter allerede nå, vi hadde kreativitet med Ben Arfa, nå er laget totalt blottet for kreativitet igjen. Jeg vil derfor mye heller ha inn en kreativ sentral mindtbanespiller, må da være en der ute som det er mulig å få på lån eller kjøp. CH har jo vist at han kan finne bra spillere :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #12 på: 26. Okt. 2010, 20:45 »
Med tanke på at han var i Everton i vår, og trivdes der, er vel sjansene mye større for at han går til Everton.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #13 på: 26. Okt. 2010, 20:56 »
Donovan hadde vore fantastisk, men trur, som Anders, at han vil prioritere Everton om han kjem til PL. Om så berre på lån. Det var vel snakk om at økonomien stoppa Everton frå å sikre han i sommar, og der har vel ikkje vi så mykje betre kort på handa dessverre.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #14 på: 26. Okt. 2010, 21:41 »
Takker for all applaus og sarkasme ytret. Går rett i trofehylla :) Hadde absolutt sagt ja til Donovan. Men jeg tror heller vi ikke får ham.. Dessuten tror jeg det ikke blir særlig aktuelt så lenge vi ligger ok an. Da er det lurere å hente inn noe ungt og lovende som vi kan spille god, en nytt kupp ala Tioute hadde jeg ikke sagt nei takk til. I den situasjonen klubben er i nå, er det ingen som forventer at vi skal kjempe om noen trofeer. Så lenge vi holder oss er flesteparten fornøyde, tror jeg. Og da må vi benytte anledningen til å hente inn spilllere permanent/lån med opsjon som vi selv kan gjøre gode. Nå har nemlig tid til å utvikle talentene, fordi det forventes ikke suksess før noen sesonger frem i tid. Nettopp dette predikamentet har pool selv vært i: De gode inntektene fra CL førte klubben i en situasjon hvor de ikke  turte til å bruke talenter, fordi det kunne ha resultert i tap av verdifulle poeng ifht. 4.plassen. Resultatet er nå en stall bestående av et par klassespillere, resten er høyt lønnende, eldre, middelmådige  spillere med null videresalgsverdi. Eller yngre, ubrukelige talent ala Lucas.