20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva vil du at vi skal forbedre?  (Lest 8825 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #15 pć: 18. Mai 2005, 14:01 »
RÞde og gule kort skal vi klare Ä fikse. Det er notert. NÄr det gjelder antall innlegg er jeg litt i tvil. Det er argumenter bÄde for og i mot. Folk som poster bare for Ä fÄ innlegg vil fÄ en advarsel fÞr det bÊrer pÄ hue og rÊva ut av forumet hvis det fortsetter.

Noe annet dere Þnsker? NÄ tenker jeg mest pÄ selve NEWUTD.COM, ikke bare forumet.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Noreng

  • Gjest
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #16 pć: 18. Mai 2005, 14:26 »
5. neste kamper..... og Tabel slik som pÄ www.nufc.no

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #17 pć: 18. Mai 2005, 14:38 »
Sitat fra: "Nordin"
Noe annet dere Þnsker? NÄ tenker jeg mest pÄ selve NEWUTD.COM, ikke bare forumet.

At tabellen(Premier League) vises pÄ forsiden, slik som pÄ http://www.united.no og http://www.liverpool.no. I tillegg en oversikt over Newcastle sine 5 siste kamper, og den kommende kampen. OgsÄ her kan en se pÄ de siste kamper og kommende.

Slettes ikke en dum ide Ä linke til tabeller for U-18 eller reservelaget. Ellers hadde sesongstatistikk(A-laget fÞrst og fremst) vÊrt fint Ä ha. OgsÄ oversikt over spillerene sine bÞrspoeng.

Ellers sÄ er siden meget god slik den er. Ikke noe revolusjonerende som trenger Ä legges til.
Carr har altfor fÄ landskamper for England!

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #18 pć: 23. Mai 2005, 16:51 »
For Ă„ komme med et nytt forslag som vil lette moderatorene sin jobb noe.

En rapporteringsknapp over hvert eneste innlegg, slik at brukere kan rapportere spam og andre regelbrudd. Slik som for eksempel hardware.no har pÄ sitt forum. Slik slipper man Ä sende private meldinger eller mail dersom man skal rapportere noe som ikke hÞrer hjemme pÄ dette forumet. Det er kanskje ikke sÄ aktuellt her ettersom det er lite regelbrudd(etter det jeg har sett), og jeg til gode Ä se spammere besÞke siden. Uansett sÄ er det et forslag som moderatorene kan ta til vurdering.
Carr har altfor fÄ landskamper for England!

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #19 pć: 23. Mai 2005, 21:25 »
Det har vÊrt en bruker som spammet her. Han forsvant, og sÄ lenge problemet er sÄ lite som nÄ, skal dere fÄ slippe Ä mÄtte rapportere hver eneste ting. Kan jo fort bli "for enkelt" Ä rapportere ogsÄ. La oss heller hÄpe at brukerne fortsetter pÄ samme mÄte. Det er det som gjÞr forumet bra. Det eneste vi kan gjÞre er Ä tilrettelegge pÄ best mulig mÄte. Og det gjÞr vi etter vurdering av gode tips fra dere.
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #20 pć: 24. Mai 2005, 08:21 »
Jo, sant nok. Dessuten sÄ er ikke forumet forelÞpig sÄpass stort at et slikt verktÞy vil hjelpe noe sÊrlig. Men, noe som kanskje bÞr vurderes en gang i fremtiden!Litt off-topic bÞr en tillate, sÄfremt det ikke gÄr altfor off-topic.

Spamming burde fÞre til et par Är bak murene. Men da mÄ man vel senke den kriminelle lavalder? :roll:
Carr har altfor fÄ landskamper for England!

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #21 pć: 24. Mai 2005, 09:31 »
Hehe! Spamming er en uting. Litt off-topic gjÞr ikke sÄ mye. Spesielt ikke om temaet fortsatt er relevant. Men stadige avsporinger av samme person, og til usakligheter bÞr ikke forekomme.
Toon, Toon,
Black and white army

Lazze

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #22 pć: 25. Mai 2005, 16:13 »
Hei.
Dere kunne laget et "rom" hvor brukere som Ăžnsker Ă„ selge og kjĂžpe Newcastle effekter osv av hverandre kan bruke??
azze Eric - Nufc4ever

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #23 pć: 25. Mai 2005, 17:05 »
Sitat fra: "Lazze"
Hei.
Dere kunne laget et "rom" hvor brukere som Ăžnsker Ă„ selge og kjĂžpe Newcastle effekter osv av hverandre kan bruke??


Hei.

Vi hadde faktisk et eget forum for kjÞp og salg pÄ det gamle forumet som nÄ ikke lenger brukes. Dessverre ble det bare postet et titalls innlegg pÄ over et halvt Är, sÄ vi besluttet Ä ikke opprette et pÄ dette forumet. Jeg har nÄ laget en ny, prioritert trÄd pÄ "Annet"-forumet under Newcastle United som medlemmene kan bruke til kjÞp, salg og bytting.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Noreng

  • Gjest
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #24 pć: 28. Mai 2005, 04:50 »
Bra rom, Nordin!! Det blir nok sukkses

DanMan

  • Gjest
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #25 pć: 02. Juni 2005, 11:42 »
Sitat fra: "Joakim"
Gule og rÞde kort bÞr ogsÄ praktiseres, etter samme regler som i fotballen. Du fÄr maks to advarsler (to gule kort), ved en tredje gang, vil man automatisk bli utvist. .


PĂ„ ingen mĂ„te ment som disrespekt, men i fotballen fĂ„r men strengt tatt det rĂžde pĂ„ gulkortforseelse nr. 2, ikke 3.  :lol: Men forstĂ„r poenget ditt - og andres - og stĂžtter forslaget til gule og rĂžde kort, dersom det er mulig Ă„ gjennomfĂžre pĂ„ en mest mulig fair mĂ„te (at man f.eks. ikke smisker med mod'ene, selv om de selvfĂžlgelig kunne tenkt seg det pĂ„ DEN mĂ„ten :lol: ).

Jeg Þnsker ogsÄ en tabell pÄ forsiden - gjerne bÄde ligatabell, hjemme- og bortetabell + toppscorerliste i Premier League. GÞy hadde det ogsÄ vÊrt med en gjennomsnittsratingtabell for spillerne (med antall kamper i parantes), slik at man pÄ denne mÄten kan kÄre/finne alternativer til kÄringen av Ärets spiller pÄ vegne av newutd.com.

Hadde ogsĂ„ vĂŠrt fint med en dommer-rating pĂ„ kamprapportene, med saklige (sĂ„ lamgt det lar seg gjĂžre  :lol: ) begrunnelser og kommentarer, pluss at man opplyser om hvilken dommer som dĂžmmer pĂ„ previewene.

DanMan

  • Gjest
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #26 pć: 02. Juni 2005, 12:08 »
Dessuten synes jeg en utbedret spillerpresentasjon kan komme godt med. Bilde av hver enkelt, fÞdselsdato, hÞyde, vekt, trÞyenummer, foretrukket fot, foretrukket posisjon, annen anvendelig posisjon, tidligere klubber og ankomstdato bÞr nevnes. Gjerne ogsÄ litt om f.eks. kamper fra start (+ innhopp), mÄl/innslupne, gule og rÞde kort fra f.eks. foregÄende sesong (og innevÊrende - som kan fÞres opp pÄ en tabell som toppscorer i klubben, rÄtassen, hvem som spiller flest minutter etc.).

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #27 pć: 02. Juni 2005, 20:58 »
En liste over alle spillerkjÞp- og salg kunne ogsÄ vÊrt fint Ä hatt. Gjerne med priser.
Toon, Toon,
Black and white army

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #28 pć: 02. Juni 2005, 21:07 »
Sitat
Jeg Þnsker ogsÄ en tabell pÄ forsiden - gjerne bÄde ligatabell, hjemme- og bortetabell + toppscorerliste i Premier League. GÞy hadde det ogsÄ vÊrt med en gjennomsnittsratingtabell for spillerne (med antall kamper i parantes), slik at man pÄ denne mÄten kan kÄre/finne alternativer til kÄringen av Ärets spiller pÄ vegne av newutd.com.


Dette kommer pÄ plass fÞr sesongstart. Godt tips.

Sitat
Hadde ogsĂ„ vĂŠrt fint med en dommer-rating pĂ„ kamprapportene, med saklige (sĂ„ lamgt det lar seg gjĂžre  ) begrunnelser og kommentarer, pluss at man opplyser om hvilken dommer som dĂžmmer pĂ„ previewene.


Det blir litt vanskeligere, ettersom personen som skriver referatet (som regel meg), ikke alltid ser kampene. Rundt 60% av seriekampene vĂ„re blir vist pĂ„ C+, hvorav rundt 30% direkte vil jeg anslĂ„. Har aldri vĂŠrt noe hypp pĂ„ Ă„ se kamper i opptak, da hĂžrer jeg heller pĂ„ MetroRadio med saklige og engasjerte kommentatorer. Poenget mitt er altsĂ„ at vi eventuelt mĂ„ gi karakter i blinde i over halvparten av kampene   :wink:

Sitat
Dessuten synes jeg en utbedret spillerpresentasjon kan komme godt med. Bilde av hver enkelt, fÞdselsdato, hÞyde, vekt, trÞyenummer, foretrukket fot, foretrukket posisjon, annen anvendelig posisjon, tidligere klubber og ankomstdato bÞr nevnes. Gjerne ogsÄ litt om f.eks. kamper fra start (+ innhopp), mÄl/innslupne, gule og rÞde kort fra f.eks. foregÄende sesong (og innevÊrende - som kan fÞres opp pÄ en tabell som toppscorer i klubben, rÄtassen, hvem som spiller flest minutter etc.).


Gode tips ogsĂ„ dette. Å forbedre/fornye spillerprofilene bĂžr vi kunne klare. NĂ„r det gjelder antall kamper og scoringer blir det meget slitsomt Ă„ oppdatere gjennom en hel sesong. Vi kan muligens skrive stats fra forrige sesong, slik at det ikke blir noe Ă„ oppdatere. Vi fĂ„r se.

Takker for gode forslag.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

DanMan

  • Gjest
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #29 pć: 13. Juni 2005, 13:16 »
Det var sĂ„ lite..  8)

SkjÞnner at dommertabell vil bli kaotisk og vanskelig Ä fÞlge med pÄ rettferdig.

AngÄende spillerprofiler kan jeg gjerne hjelpe til selv med skrivinga, dersom dette skulle drÞye helt til skolestart (evt starte nÄ - fÞr skoleslutt), siden jeg dessverre ikke har internett-tilgang i ferien.