20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva vil du at vi skal forbedre?  (Lest 8772 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #15 på: 18. Mai 2005, 14:01 »
Røde og gule kort skal vi klare å fikse. Det er notert. Når det gjelder antall innlegg er jeg litt i tvil. Det er argumenter både for og i mot. Folk som poster bare for å få innlegg vil få en advarsel før det bærer på hue og ræva ut av forumet hvis det fortsetter.

Noe annet dere ønsker? Nå tenker jeg mest på selve NEWUTD.COM, ikke bare forumet.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Noreng

  • Gjest
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #16 på: 18. Mai 2005, 14:26 »
5. neste kamper..... og Tabel slik som på www.nufc.no

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #17 på: 18. Mai 2005, 14:38 »
Sitat fra: "Nordin"
Noe annet dere ønsker? Nå tenker jeg mest på selve NEWUTD.COM, ikke bare forumet.

At tabellen(Premier League) vises på forsiden, slik som på http://www.united.no og http://www.liverpool.no. I tillegg en oversikt over Newcastle sine 5 siste kamper, og den kommende kampen. Også her kan en se på de siste kamper og kommende.

Slettes ikke en dum ide å linke til tabeller for U-18 eller reservelaget. Ellers hadde sesongstatistikk(A-laget først og fremst) vært fint å ha. Også oversikt over spillerene sine børspoeng.

Ellers så er siden meget god slik den er. Ikke noe revolusjonerende som trenger å legges til.
Carr har altfor få landskamper for England!

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #18 på: 23. Mai 2005, 16:51 »
For å komme med et nytt forslag som vil lette moderatorene sin jobb noe.

En rapporteringsknapp over hvert eneste innlegg, slik at brukere kan rapportere spam og andre regelbrudd. Slik som for eksempel hardware.no har på sitt forum. Slik slipper man å sende private meldinger eller mail dersom man skal rapportere noe som ikke hører hjemme på dette forumet. Det er kanskje ikke så aktuellt her ettersom det er lite regelbrudd(etter det jeg har sett), og jeg til gode å se spammere besøke siden. Uansett så er det et forslag som moderatorene kan ta til vurdering.
Carr har altfor få landskamper for England!

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #19 på: 23. Mai 2005, 21:25 »
Det har vært en bruker som spammet her. Han forsvant, og så lenge problemet er så lite som nå, skal dere få slippe å måtte rapportere hver eneste ting. Kan jo fort bli "for enkelt" å rapportere også. La oss heller håpe at brukerne fortsetter på samme måte. Det er det som gjør forumet bra. Det eneste vi kan gjøre er å tilrettelegge på best mulig måte. Og det gjør vi etter vurdering av gode tips fra dere.
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #20 på: 24. Mai 2005, 08:21 »
Jo, sant nok. Dessuten så er ikke forumet foreløpig såpass stort at et slikt verktøy vil hjelpe noe særlig. Men, noe som kanskje bør vurderes en gang i fremtiden!Litt off-topic bør en tillate, såfremt det ikke går altfor off-topic.

Spamming burde føre til et par år bak murene. Men da må man vel senke den kriminelle lavalder? :roll:
Carr har altfor få landskamper for England!

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #21 på: 24. Mai 2005, 09:31 »
Hehe! Spamming er en uting. Litt off-topic gjør ikke så mye. Spesielt ikke om temaet fortsatt er relevant. Men stadige avsporinger av samme person, og til usakligheter bør ikke forekomme.
Toon, Toon,
Black and white army

Lazze

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #22 på: 25. Mai 2005, 16:13 »
Hei.
Dere kunne laget et "rom" hvor brukere som ønsker å selge og kjøpe Newcastle effekter osv av hverandre kan bruke??
azze Eric - Nufc4ever

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #23 på: 25. Mai 2005, 17:05 »
Sitat fra: "Lazze"
Hei.
Dere kunne laget et "rom" hvor brukere som ønsker å selge og kjøpe Newcastle effekter osv av hverandre kan bruke??


Hei.

Vi hadde faktisk et eget forum for kjøp og salg på det gamle forumet som nå ikke lenger brukes. Dessverre ble det bare postet et titalls innlegg på over et halvt år, så vi besluttet å ikke opprette et på dette forumet. Jeg har nå laget en ny, prioritert tråd på "Annet"-forumet under Newcastle United som medlemmene kan bruke til kjøp, salg og bytting.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Noreng

  • Gjest
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #24 på: 28. Mai 2005, 04:50 »
Bra rom, Nordin!! Det blir nok sukkses

DanMan

  • Gjest
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #25 på: 02. Juni 2005, 11:42 »
Sitat fra: "Joakim"
Gule og røde kort bør også praktiseres, etter samme regler som i fotballen. Du får maks to advarsler (to gule kort), ved en tredje gang, vil man automatisk bli utvist. .


På ingen måte ment som disrespekt, men i fotballen får men strengt tatt det røde på gulkortforseelse nr. 2, ikke 3.  :lol: Men forstår poenget ditt - og andres - og støtter forslaget til gule og røde kort, dersom det er mulig å gjennomføre på en mest mulig fair måte (at man f.eks. ikke smisker med mod'ene, selv om de selvfølgelig kunne tenkt seg det på DEN måten :lol: ).

Jeg ønsker også en tabell på forsiden - gjerne både ligatabell, hjemme- og bortetabell + toppscorerliste i Premier League. Gøy hadde det også vært med en gjennomsnittsratingtabell for spillerne (med antall kamper i parantes), slik at man på denne måten kan kåre/finne alternativer til kåringen av årets spiller på vegne av newutd.com.

Hadde også vært fint med en dommer-rating på kamprapportene, med saklige (så lamgt det lar seg gjøre  :lol: ) begrunnelser og kommentarer, pluss at man opplyser om hvilken dommer som dømmer på previewene.

DanMan

  • Gjest
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #26 på: 02. Juni 2005, 12:08 »
Dessuten synes jeg en utbedret spillerpresentasjon kan komme godt med. Bilde av hver enkelt, fødselsdato, høyde, vekt, trøyenummer, foretrukket fot, foretrukket posisjon, annen anvendelig posisjon, tidligere klubber og ankomstdato bør nevnes. Gjerne også litt om f.eks. kamper fra start (+ innhopp), mål/innslupne, gule og røde kort fra f.eks. foregående sesong (og inneværende - som kan føres opp på en tabell som toppscorer i klubben, råtassen, hvem som spiller flest minutter etc.).

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #27 på: 02. Juni 2005, 20:58 »
En liste over alle spillerkjøp- og salg kunne også vært fint å hatt. Gjerne med priser.
Toon, Toon,
Black and white army

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #28 på: 02. Juni 2005, 21:07 »
Sitat
Jeg ønsker også en tabell på forsiden - gjerne både ligatabell, hjemme- og bortetabell + toppscorerliste i Premier League. Gøy hadde det også vært med en gjennomsnittsratingtabell for spillerne (med antall kamper i parantes), slik at man på denne måten kan kåre/finne alternativer til kåringen av årets spiller på vegne av newutd.com.


Dette kommer på plass før sesongstart. Godt tips.

Sitat
Hadde også vært fint med en dommer-rating på kamprapportene, med saklige (så lamgt det lar seg gjøre  ) begrunnelser og kommentarer, pluss at man opplyser om hvilken dommer som dømmer på previewene.


Det blir litt vanskeligere, ettersom personen som skriver referatet (som regel meg), ikke alltid ser kampene. Rundt 60% av seriekampene våre blir vist på C+, hvorav rundt 30% direkte vil jeg anslå. Har aldri vært noe hypp på å se kamper i opptak, da hører jeg heller på MetroRadio med saklige og engasjerte kommentatorer. Poenget mitt er altså at vi eventuelt må gi karakter i blinde i over halvparten av kampene   :wink:

Sitat
Dessuten synes jeg en utbedret spillerpresentasjon kan komme godt med. Bilde av hver enkelt, fødselsdato, høyde, vekt, trøyenummer, foretrukket fot, foretrukket posisjon, annen anvendelig posisjon, tidligere klubber og ankomstdato bør nevnes. Gjerne også litt om f.eks. kamper fra start (+ innhopp), mål/innslupne, gule og røde kort fra f.eks. foregående sesong (og inneværende - som kan føres opp på en tabell som toppscorer i klubben, råtassen, hvem som spiller flest minutter etc.).


Gode tips også dette. Å forbedre/fornye spillerprofilene bør vi kunne klare. Når det gjelder antall kamper og scoringer blir det meget slitsomt å oppdatere gjennom en hel sesong. Vi kan muligens skrive stats fra forrige sesong, slik at det ikke blir noe å oppdatere. Vi får se.

Takker for gode forslag.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

DanMan

  • Gjest
Hva vil du at vi skal forbedre?
« Svar #29 på: 13. Juni 2005, 13:16 »
Det var så lite..  8)

Skjønner at dommertabell vil bli kaotisk og vanskelig å følge med på rettferdig.

Angående spillerprofiler kan jeg gjerne hjelpe til selv med skrivinga, dersom dette skulle drøye helt til skolestart (evt starte nå - før skoleslutt), siden jeg dessverre ikke har internett-tilgang i ferien.